AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #1 Skrevet 23. mai 2023 Idag våknet jeg med et slags ubehag i magen, det gikk etter hvert over av seg selv, men nå når jeg skulle spise fikk jeg vondt i brystet når jeg svelget maten. Kjenner at det er et trykk der nå og vet ikke helt hva det kan være, har aldri opplevd noe sånt før . Kan sikkert også være stress eller noe lignende men syns det var rart at det å svelge mat skulle gjøre vondt. (det gjør vondt i midten av brystet). Noen råd eller noen som har opplevd lignende? vil ikke få helt panikk siden jeg har en tendens til å overtenke ting:)) Anonymkode: 4ce5a...86a
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #2 Skrevet 23. mai 2023 Mye rart man kan kjenne i kroppen når man begynner å kjenne etter. Ville ikke tenkt det var noe som helst, bare sånn det er å leve. Anonymkode: d36b2...5bb
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #4 Skrevet 23. mai 2023 Jeg bruker å ha det slik i periodene jeg har halsbrann om nettene. Fastlegen anbefalte meg å ligge med hodet/overkroppen litt høyere en periode om nettene. Det hjelper. Anonymkode: 21e36...926
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå