AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #1 Del Skrevet 23. mai 2023 Er snørrete, tung i hodet og trøtt/slapp i kroppen. Hadde dere trent lett eller droppet det? Når er det greit å begynne å trene igjen? Av og til varer jo forkjølelse i ukesvis. Anonymkode: c112e...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 23. mai 2023 #2 Del Skrevet 23. mai 2023 Nei, spesielt ikke om jeg er slapp i kroppen og har feber. Lytter til kroppen, og hvis den føles ok og jeg bare har en lett forkjølelse, så trener jeg. Har heller ikke lyst til å smitte andre hvis jeg trener på treningsstudio. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #3 Del Skrevet 23. mai 2023 Nei, det orker jeg ikke Anonymkode: d58ce...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #4 Del Skrevet 23. mai 2023 Jeg dropper trening de første dagene. Min erfaring er at den da går fortere over/fortere går over i en mildere fase. Trekker den ut i mer enn fire-fem dager, så trener jeg heller så tungt som jeg orker. Men presser meg ikke, og kjører ikke makspulsøkter, det gjør vondt verre. Anonymkode: 6efae...475 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #5 Del Skrevet 23. mai 2023 Ja, trener hver dag uansett. Trener med feber også😬 Anonymkode: 76c49...928 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #6 Del Skrevet 23. mai 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Ja, trener hver dag uansett. Trener med feber også😬 Anonymkode: 76c49...928 På treningsstudio? Utrolig dårlig gjort i så fall. jeg trener selvsagt ikke hvis jeg er syk. Anonymkode: 798ff...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 23. mai 2023 #7 Del Skrevet 23. mai 2023 Nei, lytter til kroppen, kroppen trenger hvile når jeg er syk.. men om jeg ikke er slapp osv og kun litt tett nese så trener jeg. Naturlegvis flink til å vaske etter meg, som jeg alltid gjør uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #8 Del Skrevet 24. mai 2023 Om jeg kun er litt snufsete - ja, da trener jeg som vanlig. Er jeg ikke i form, slapp og sånn så dropper jeg trening i 2-3 dager. Anonymkode: 29ee2...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 25. mai 2023 #9 Del Skrevet 25. mai 2023 Hvis jeg føler at jeg brygger på noe, men ikke er skikkelig syk, trener jeg likevel. Før tenkte jeg at det var lurt å ta det med ro da, men nå har jeg en lang periode testet å ta meg en løpetur selv om formen er hanglete. Har faktisk nå opplevd et mønster av at det jeg brygget på forsvant etter trening. Men om jeg er skikkelig syk, altså sengeliggende, med masse hosting og snørr og evt feber, trener jeg ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå