AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #1 Skrevet 23. mai 2023 Spør menn her: Ville du ha reagert med irritasjon, eller ville du tatt det som et hyggelig kompliment? Om dama skriver at hun er tiltrukket, synes du er kjekk og har bra personlighet. Litt nysgjerrig på hvordan en mann hadde reagert på en slik melding. Anonymkode: 0d393...6e4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #2 Skrevet 23. mai 2023 Hadde vært med på puling. Anonymkode: ce213...685 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #3 Skrevet 23. mai 2023 Det kommer vel helt an på dama. Samme mann vil jo kunne reagere ulikt på en slik melding alt ettersom hvor attraktiv han vurderer denne dama er. Anonymkode: 505dc...d8d 1
Gjest Paramount Skrevet 23. mai 2023 #4 Skrevet 23. mai 2023 Det hadde vært et fint kompliment. Selv om du forutsetter at jeg ikke var interessert i noe, ville jeg skrytt tilbake. Skryt er fint å få. Men ville forsøkt å unngå at det skulle blitt tatt som mer enn et kompliment. Irritasjon er det siste jeg tenker på. Med mindre det gjentas, eller meldingen kommer særdeles ubeleilig.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #5 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Spør menn her: Ville du ha reagert med irritasjon, eller ville du tatt det som et hyggelig kompliment? Om dama skriver at hun er tiltrukket, synes du er kjekk og har bra personlighet. Litt nysgjerrig på hvordan en mann hadde reagert på en slik melding. Anonymkode: 0d393...6e4 Jeg er så frekk at jeg svarer selv om jeg er kvinne Jeg håper i hvert fall du hadde tatt en slik melding fra meg som et kompliment, og ikke blitt irritert. Og er du ikke interessert i noe mer så gi bare beskjed om det, ingen sure miner fra meg i hvertfall. Men tar så klart utgangspunkt i at damen i dette scenariet er en crazy stalker som fortsetter å legge seg etter deg etter å allerede har blitt avvist, da er det helt innafor å bli sur (og kanskje også si ifra med ekstra store bokstaver). Anonymkode: 367d5...136
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #6 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg er så frekk at jeg svarer selv om jeg er kvinne Jeg håper i hvert fall du hadde tatt en slik melding fra meg som et kompliment, og ikke blitt irritert. Og er du ikke interessert i noe mer så gi bare beskjed om det, ingen sure miner fra meg i hvertfall. Men tar så klart utgangspunkt i at damen i dette scenariet er en crazy stalker som fortsetter å legge seg etter deg etter å allerede har blitt avvist, da er det helt innafor å bli sur (og kanskje også si ifra med ekstra store bokstaver). Anonymkode: 367d5...136 Ja, det siste jeg vil er å bli oppfattet som en stalker 🙈 Ble litt betatt av en kjekk politi-mann fra Tinder. Han var ikke interessert i å date meg for et forhold. Også bare måtte jeg sende ham en siste beundringsmelding 😅 Typisk meg. Men jeg har tatt hintet, ville bare gi ham et siste kompliment, da jeg synes han er en av de nydeligste mennene jeg har møtt på ☺️ Anonymkode: 0d393...6e4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #7 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det siste jeg vil er å bli oppfattet som en stalker 🙈 Ble litt betatt av en kjekk politi-mann fra Tinder. Han var ikke interessert i å date meg for et forhold. Også bare måtte jeg sende ham en siste beundringsmelding 😅 Typisk meg. Men jeg har tatt hintet, ville bare gi ham et siste kompliment, da jeg synes han er en av de nydeligste mennene jeg har møtt på ☺️ Anonymkode: 0d393...6e4 Starter navnet hans på R? Anonymkode: 3a863...53c
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #8 Skrevet 23. mai 2023 Jeg sendte en sånn melding til en mann nylig. Han syntes det var hyggelig og sa han hadde det hyggelig i mitt selskap og, men at han ikke så for seg han og jeg som et par pga «noe greier i livet hans.» Alle hans intensjoner overfor meg var kun vennskapelige. Real avvisning det. Kjipt, men da vet jeg i hvert fall hva ståa er. Anonymkode: a8c73...1a5
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #9 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Starter navnet hans på R? Anonymkode: 3a863...53c Ikke på R, nei. Han er en kjempefin og flott mann. Han er pappa på deltid og jeg tror han er en veldig omsorgsfull far. Som sagt nydelig og flott mann på alle måter. Jeg har et inntrykk av hva jeg går glipp av 🥲 Men men, jeg prøver å gå videre sakte men sikkert 😊🙈 Ts Anonymkode: 0d393...6e4
Gjest Vitalogy Skrevet 23. mai 2023 #10 Skrevet 23. mai 2023 Jeg ville blitt irritert hvis det var åpenbart at hun ikke skulle sendt den, om hun burde visst bedre eller om hun ga blanke f... i vanlige normer. Ellers ville jeg overhodet ikke blitt irritert! Da ville jeg heller tenkt på hvordan å takke vennlig nei uten at hun følte seg ille til mote eller noe slikt.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #11 Skrevet 23. mai 2023 Tydeligvis en dame helt uten selvrespekt, så hun hadde vært enda mindre aktuell for meg enn før. Kanskje ikke blitt direkte irritert, men jeg hadde begynt å lure på hva hun har under topplokket og hvorfor hun gadd å ydmyke seg på den måten. Anonymkode: c8dcc...ca3 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #12 Skrevet 23. mai 2023 Jeg har fått det, og siden vi møtes jevnlig i sosiale sammenhenger, så har hun bekreftet interesse over måneder. Jeg har vært dum, og flørtet litt tilbake, og nytt oppmerksomheten der og da. Så går det som det må gå, og hun kryper inn som en hjernemark, helt til jeg innser at jeg ikke har noe å tape på å bli bedre kjent. Men da hur hun selvfølgelig nettopp møtt en annen 🙄 Men til spørsmålet; tror nesten ingen mann ser negativt på å få en beundringsmelding, med mindre det skaper noe slags problem i dagliglivet. Det meste som er vanskelig, handler om at folk ikke takler avvisning. Anonymkode: 02946...9c0 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #13 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det kommer vel helt an på dama. Samme mann vil jo kunne reagere ulikt på en slik melding alt ettersom hvor attraktiv han vurderer denne dama er. Anonymkode: 505dc...d8d Attraktive damer sender ikke sånne meldinger. Anonymkode: c8dcc...ca3 1
Arild37 Skrevet 23. mai 2023 #14 Skrevet 23. mai 2023 Hvorfor skulle man bli irritert av det? Er bare hyggelig om noen liker meg. Om det er noen jeg liker eller ikke, mann eller dame, tar det alltid som ett kompliment om noen prøver seg, så får de heller ett nei takk om jeg ikke er interessert 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #15 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tydeligvis en dame helt uten selvrespekt, så hun hadde vært enda mindre aktuell for meg enn før. Kanskje ikke blitt direkte irritert, men jeg hadde begynt å lure på hva hun har under topplokket og hvorfor hun gadd å ydmyke seg på den måten. Anonymkode: c8dcc...ca3 Ydmyke? Du må virkelig ha problemer med deg selv. Hun gjør seg sårbar, og det står det all mulig respekt av. Anonymkode: 02946...9c0 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #16 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Starter navnet hans på R? Anonymkode: 3a863...53c Give it up. Anonymkode: ce213...685 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #17 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ydmyke? Du må virkelig ha problemer med deg selv. Hun gjør seg sårbar, og det står det all mulig respekt av. Anonymkode: 02946...9c0 Nei. Du fikk kanskje ikke med deg at det er snakk om etter at hun allerede er avvist? Da virker hun desperat og masete. Anonymkode: c8dcc...ca3 3
Reign Skrevet 23. mai 2023 #18 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Spør menn her: Ville du ha reagert med irritasjon, eller ville du tatt det som et hyggelig kompliment? Om dama skriver at hun er tiltrukket, synes du er kjekk og har bra personlighet. Litt nysgjerrig på hvordan en mann hadde reagert på en slik melding. Anonymkode: 0d393...6e4 Hadde blitt irritert, all den tid jeg er gift. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #19 Skrevet 23. mai 2023 Ville blitt glad ja 🙂 Har vel aldri skjedd da, men ville aldri blitt irritert. Menn og kvinner er ulike på en del måter. Mange kvinner blir irritert over slik, men veldig få menn gjør det. Anonymkode: 335fa...77e
Gomez Skrevet 23. mai 2023 #20 Skrevet 23. mai 2023 I teorien ikke irriterende, men det kommer veldig an på. Hvis man sender en sånn melding og deretter tar et steg tilbake, så kan det være fint. Hvis det er starten på masse meldinger og mas er det ikke så fint. Har opplevd mer enn én gang at et hyggelig svar på en sånn melding blir oppfattet som interesse - og så har vi det gående. Derfor er jeg litt mer skeptisk i dag enn jeg var før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå