Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen opplevd å ha hatt festesmerter og ømme bryst i to dager før de mistet symptomene og likevel var gravide?

Jeg hadde masse symptomer dagen og kvelden etter ivf-innsett og dagen etter, men i dag har jeg mistet nesten alle symptomene. 🥲

Anonymkode: d73ff...9f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde knapt symptomer. Kunne kjenne på litt ømme pupper av og til, men ellers kjente jeg ikke på at jeg var gravid før jeg ble tyngre og bekkensmertene kom. 

Anonymkode: 38891...47a

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Har noen opplevd å ha hatt festesmerter og ømme bryst i to dager før de mistet symptomene og likevel var gravide?

Jeg hadde masse symptomer dagen og kvelden etter ivf-innsett og dagen etter, men i dag har jeg mistet nesten alle symptomene. 🥲

Hvor mange dpo er du eter ivf innsett?

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (12 minutter siden):

Hvor mange dpo er du eter ivf innsett?

Jeg satte inn på søndag.

Hadde veldige stikkinger spesielt i går og da jeg la meg for å sove kunne jeg ikke ligge på brystene fordi det gjorde for vondt. Men jeg våknet på magen i dag uten å føle ubehag engang...

Går på progesteron, men det er jo veldig tilfeldig å få symptomer rett etter innsett (hadde det ikke før innsettet) og i to dager hvis det er den.

Stikkingen trenger ikke være festesmerter heller egentlig, men jeg ønsket jo veldig å tro det. På nettet står det at det tar 1-3 dager for blastoen å feste seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...