AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #1 Skrevet 23. mai 2023 Før var han ikke slik men nå er han blitt skikkelig klåete og innpåsliten. Er dette normalt? Baby er 4 måneder og har vært slik siden fødsel. Vi har sex 3 ganger i uken ca. Eksempel er når jeg reiser meg opp om natta for å gå på do tar han meg på rumpa når han våkner. Hver gang jeg står med rumpa til skal han klå. Og jeg mener HVER gang. Samme når jeg bøyer meg ned. Han skal ta på puppene mine konstant selv om jeg sier jeg har vondt. Ligge oppi meg og spøke om sex konstant. Han har gitt utrykk for at han kanskje savner nærhet ved at han eksempel kysser meg og sier det var lenge siden vi kysset, men jeg får helt nok av å bli tatt på konstant i tillegg til å ha en baby hengende i puppene 24/7. Er det normalt at samboer blir slik? Anonymkode: 51110...1e4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #2 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Før var han ikke slik men nå er han blitt skikkelig klåete og innpåsliten. Er dette normalt? Baby er 4 måneder og har vært slik siden fødsel. Vi har sex 3 ganger i uken ca. Eksempel er når jeg reiser meg opp om natta for å gå på do tar han meg på rumpa når han våkner. Hver gang jeg står med rumpa til skal han klå. Og jeg mener HVER gang. Samme når jeg bøyer meg ned. Han skal ta på puppene mine konstant selv om jeg sier jeg har vondt. Ligge oppi meg og spøke om sex konstant. Han har gitt utrykk for at han kanskje savner nærhet ved at han eksempel kysser meg og sier det var lenge siden vi kysset, men jeg får helt nok av å bli tatt på konstant i tillegg til å ha en baby hengende i puppene 24/7. Er det normalt at samboer blir slik? Anonymkode: 51110...1e4 Han elsker vel å se hvilken fantastisk mor du er for hans barn, og instinktene slår til så han vil ha mange flere barn med dette fantastiske kvinnemennesket/morsemnet. Eller så elsker han deg bare. Ja, det er normalt. Anonymkode: 04b59...a3d 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #3 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han elsker vel å se hvilken fantastisk mor du er for hans barn, og instinktene slår til så han vil ha mange flere barn med dette fantastiske kvinnemennesket/morsemnet. Eller så elsker han deg bare. Ja, det er normalt. Anonymkode: 04b59...a3d Ja, jeg er jo egentlig heldig som har det slik og jeg elsker han også men det blir bare mye med baby i tillegg Anonymkode: 51110...1e4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #4 Skrevet 23. mai 2023 Trodde det var normalt å ta på dama si om man synes hu er fin. Jeg utnytter en hver mulighet til å ta på rumpa til dama, reiser hun seg fra sofaen og jeg ikke tar på rumpa hennes, så vil hun nok tro jeg er syk 😅 Anonymkode: 4a6e4...733 1
Meowe Skrevet 23. mai 2023 #5 Skrevet 23. mai 2023 Vil bare si at det er helt normalt at du får nok intimitet av baby og at mannen faktisk må akseptere at han kommer i andre rekke en periode. Man føler seg nesten kvelt av at man aldri får ha kroppen sin alene. Det er alltid noen som vil ha et eller annet av deg. Mannen din er nok stolt og har blitt ekstra glad i deg etter at du ble mor muligens. Husk at det er din kropp og du kan få lov til å sette grenser for mannen din. Baby derimot må få lov til lå ta den plassen den trenger. 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #6 Skrevet 23. mai 2023 Synes han høres sjalu ut, på babyen som får så mye oppmerksomhet (og nærhet) av deg. Men altså, om du ikke ønsker all klåingen han gjør, må du si i fra om det. Om det er normalt eller ei er ikke relevant. Dette handler også om hva du ønsker. Anonymkode: 0844c...d07 5
Andro Skrevet 23. mai 2023 #7 Skrevet 23. mai 2023 Jeg tror det er veldig normalt å bli kåt av en omsorgsfull mor med runde former, og som på en måte renner over av kraft og kvinnelighet. Samtidig har en ammende kvinne behov for noen frisoner, der vi har kroppen vår for oss selv, uten at noen skal suge eller klå på oss. Blir det for mye kan det drepe lysten, og det vile vært trist, når du har en mann som forguder deg slik. Det kan godt hende at han føler seg litt på siden i mor-barn-samspillet, og at fysisk klenging er hans måte å komme inn på. Jeg tror du må snakke åpent med ham om dette; hvor mye du setter pris på tilstedeværelsen hans og at han har lyst på deg, men at du også må ha situasjoner og perioder der du ikke opplever krav eller forventninger til at kroppen din er tilgjengelig. Du høres klok ut, og jeg tror du kan formidle behovene og grensene dine på en måte som gjør at han ikke føler seg avvist som mann og seksualpartner, men like fullt får forståelse for at du vil ha "fri" om natta, i stellesituasjoner, i forbifarten, og at du selv får anledning til å smyge inntil ham og signalisere når du er klar. Ikke alle fedre takler like bra å ha fått en "konkurrent" om kroppen til sin sexy kone, og klenging er nok et primitivt uttrykk for at han trenger bekreftelse på at han er like viktig i livet ditt som før dere fikk barn. Fortell ham ofte hvor flott han er, og hvor mye du setter pris på ham. Overlat også barnet bare til ham en time innimellom. Gå en tur, les en bok, legg deg i badekaret, dra på butikken... La ham bli klengt på av babyen, og binde seg til barnet, mens du tar med kroppen din bort fra dem - alene. Jeg husker godt hvor deilig det var å reise bort på overnatting for første gang etter at jeg fikk førstemann, å ha kroppen sin alene et helt døgn, mens pappa var hjemme og fiksa flasker og nattevåk. Og jeg melka meg i doen på hotellet... 😂 5 2
Andro Skrevet 23. mai 2023 #8 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Trodde det var normalt å ta på dama si om man synes hu er fin. Jeg utnytter en hver mulighet til å ta på rumpa til dama, reiser hun seg fra sofaen og jeg ikke tar på rumpa hennes, så vil hun nok tro jeg er syk 😅 Anonymkode: 4a6e4...733 Det er helt normalt å ta på hverandre når man setter pris på hverandres nærhet, men ikke all berøring trenger å være seksuell. Å bli pjuska litt i håret, få massert føttene, få en klem, eller bare et stryk over armen; det kan være mye mer riktig når man er sliten, og kjenner seg oppbrukt. Berøringer som ikke er erotiske, men som bekrefter båndet man har. Om man hele tiden blir klådd på ræva og puppene ligger det alltid en seksuell forventning der, i situasjoner der erotikk hverken passer eller er ønsket, så det handler mest om fingerspitzgefûhl. 6
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #9 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Synes han høres sjalu ut, på babyen som får så mye oppmerksomhet (og nærhet) av deg. Men altså, om du ikke ønsker all klåingen han gjør, må du si i fra om det. Om det er normalt eller ei er ikke relevant. Dette handler også om hva du ønsker. Anonymkode: 0844c...d07 Jeg tror og han er sjalu. Anonymkode: ec9c7...1f0
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #10 Skrevet 23. mai 2023 Det er ikke unormalt at menn får et ekstra kjærlighets-kick av å se damen sin heltemodig klare seg gjennom en fødsel, og så innta mamma-rollen. Det kan også være at du føler han er ekstra mye på deg fordi du allerede er touched out som det heter fra kontakt med babyen. Jeg er en sånn som ikke er kjempeglad i fysisk kontakt, og hadde MER enn nok fysisk kontakt bare av å måtte amme og kose med babyen. Fikk lyst til å hyle når mannen kom og skulle ta på meg han også.. Selv om han bare ville være god. Anonymkode: ae328...fa2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #11 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tror og han er sjalu. Anonymkode: ec9c7...1f0 Hvorfor? Det er litt sånn, feil uansett hva man gjør som partner føler jeg. Både å ikke vise mor at hun er fremdeles attraktiv, fysj, så kjipt av partner, og å vise mor at man fremdeles finner henne attraktiv, da er man sjalu på baby.., Anonymkode: b7b04...7d4 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #12 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hvorfor? Det er litt sånn, feil uansett hva man gjør som partner føler jeg. Både å ikke vise mor at hun er fremdeles attraktiv, fysj, så kjipt av partner, og å vise mor at man fremdeles finner henne attraktiv, da er man sjalu på baby.., Anonymkode: b7b04...7d4 Hvorfor klarer ikke menn å finne en mellomting? Må det ALLTID være enten eller? 100% klåing og puling eller ingenting? De har sex 3 ganger i uka, det er mye 4 måneder etter fødsel. Han trenger virkelig ikke klå på en dame som ammer, han må klare å tenke seg til at hun føler nok nærhet med barnet gjennom dagen ved at den henger i puppen, da er det fint om ikke mannen overtar når ungen endelig ikke henger i brystet... Man er to om å få barn, klarer man ikke ha respekt for en kvinnes behov etter fødsel og under amming så burde man kanskje ikke fått barn. Mors behov for å være litt i fred er mye viktigere enn seksualdriftene til mannen. Som jeg vel mener han får godt dekket ved sex. Den klåingen er virkelig noe han burde klare å holde opp med i den fasen ts er i nå med amming. Det er noe galt med menn som ikke klarer å sette seg inn i og respektere andres viktigere behov. Egoistiske er det hvertfall. Det er snakk om en periode og han valgte selv å bli far. Noe må han ofre også. Anonymkode: ac82a...f5b 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #13 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor klarer ikke menn å finne en mellomting? Må det ALLTID være enten eller? 100% klåing og puling eller ingenting? De har sex 3 ganger i uka, det er mye 4 måneder etter fødsel. Han trenger virkelig ikke klå på en dame som ammer, han må klare å tenke seg til at hun føler nok nærhet med barnet gjennom dagen ved at den henger i puppen, da er det fint om ikke mannen overtar når ungen endelig ikke henger i brystet... Man er to om å få barn, klarer man ikke ha respekt for en kvinnes behov etter fødsel og under amming så burde man kanskje ikke fått barn. Mors behov for å være litt i fred er mye viktigere enn seksualdriftene til mannen. Som jeg vel mener han får godt dekket ved sex. Den klåingen er virkelig noe han burde klare å holde opp med i den fasen ts er i nå med amming. Det er noe galt med menn som ikke klarer å sette seg inn i og respektere andres viktigere behov. Egoistiske er det hvertfall. Det er snakk om en periode og han valgte selv å bli far. Noe må han ofre også. Anonymkode: ac82a...f5b Man må jo klare å kommunisere og si om man syns det er for mye. Han er ikke en tankeleser. Anonymkode: b7b04...7d4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå