AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #1 Skrevet 23. mai 2023 Ettåringene? Går det i shorts og tshirt på de også? Anonymkode: 6cf0f...c40
Arkana Skrevet 23. mai 2023 #2 Skrevet 23. mai 2023 Ja, de går også med short og T-skjorte eller annet lett sommertøy. Send med solhatt og solkrem, de blir smurt før de går ut. De som jobber i barnehagen passer på at de får skygge når de er ute.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #3 Skrevet 23. mai 2023 Arkana skrev (13 minutter siden): Ja, de går også med short og T-skjorte eller annet lett sommertøy. Send med solhatt og solkrem, de blir smurt før de går ut. De som jobber i barnehagen passer på at de får skygge når de er ute. Hvordan passer de på at de får skygge? Min på 13 mnd løper dit han selv vil😅 Anonymkode: 6cf0f...c40
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #4 Skrevet 23. mai 2023 Det varierer vel fra vær og temperatur. Det går vel i alt fra regntøy og ull, til jakke og bukse med lue, til tynn dress. Er de heldige får de noen dager med shorts og t skjorte med solkrem. Sommeren her ble det vel for det aller meste regntøy, støvler, ull og lue. Anonymkode: ef1a2...ecc 1
Arkana Skrevet 23. mai 2023 #5 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan passer de på at de får skygge? Min på 13 mnd løper dit han selv vil😅 Anonymkode: 6cf0f...c40 Det er mest de som ikke går jeg tenkte på. De som beveger seg rundt kommer seg selv inn og ut av skygge. Godt smurt med solkrem og med solhatt på hodet går det fint.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #6 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det varierer vel fra vær og temperatur. Det går vel i alt fra regntøy og ull, til jakke og bukse med lue, til tynn dress. Er de heldige får de noen dager med shorts og t skjorte med solkrem. Sommeren her ble det vel for det aller meste regntøy, støvler, ull og lue. Anonymkode: ef1a2...ecc Jeg skulle heller ha skrevet når det er ordentlig varmt, var det jeg mente. Hva som er praktisk på de små som ikke selv kan passe på å ikke bli brent, og noen krabber enda, så om shorts er så lurt da...mange bruker også body til de slutter med bleie, det kan også bli varmt. Anonymkode: 6cf0f...c40
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #7 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan passer de på at de får skygge? Min på 13 mnd løper dit han selv vil😅 Anonymkode: 6cf0f...c40 Vi velger da å gå ut på den skyggefulle siden. Anbefaler tynne tighs som går rett under kneet eller tynne bomullsbukser som sitter løst, til både jenter og gutter. Anonymkode: f7376...905
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #8 Skrevet 23. mai 2023 De har selvfølgelig shorts og tskjorte osv de også. Da min først begyntei bhg fikset de badebasseng og bleier om det var veldig varmt. Så sender man med solhatt/caps/solkrem. Anonymkode: 2db82...0fd
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #9 Skrevet 23. mai 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvordan passer de på at de får skygge? Min på 13 mnd løper dit han selv vil😅 Anonymkode: 6cf0f...c40 Hos oss har de solseil plassert rundt omrking på uteområdene. De er alltid oppslått over sandkassene og andre steder hvor barna som regel sitter i ro, også slår de opp de andre solseilene ved behov. Anonymkode: 6c4ee...fec 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå