AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #1 Skrevet 23. mai 2023 Hvorfor kan ikke jeg lage salgsinnlegg i grupper på facebook når andre kan det??? Er det ei innstilling jeg må gjøre? Noen som vet? Jeg ser jo at andre lager salgsinnlegg i gruppa, så det skal være mulig.. Anonymkode: 1ba86...fb8
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #2 Skrevet 23. mai 2023 Er du medlem i den aktuelle gruppa, da? Om du er det, og det er en gruppe som tillater kjøp & salg, er det bare å poste. Anonymkode: 00745...162 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #3 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du medlem i den aktuelle gruppa, da? Om du er det, og det er en gruppe som tillater kjøp & salg, er det bare å poste. Anonymkode: 00745...162 Jeg er medlem ja. Får bare poste "vanlige innlegg". Ikke "salgsinnlegg" som er det jeg ønsker. Anonymkode: 1ba86...fb8
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #4 Skrevet 23. mai 2023 Hva er forskjellen? Når jeg en sjelden poster i salgsgrupper, ser innleggene like ut som alle andre innlegg jeg lager. Anonymkode: 93ae4...433
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #5 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva er forskjellen? Når jeg en sjelden poster i salgsgrupper, ser innleggene like ut som alle andre innlegg jeg lager. Anonymkode: 93ae4...433 På salgsinnleggene står det blant annet pris øverst, og så kommer det automatisk opp hvor varen er. Og så er de lettere å dele på flere grupper. Før fikk jeg opp et valg inne på gruppa hvor det stod: "hva selger du?". Nå er det bare vanlige innlegg. Og jeg aner ikke hvorfor det har forandret seg! Jeg ser jo at andre har muligheten til å gjøre det. Anonymkode: 1ba86...fb8
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #6 Skrevet 24. september 2023 Fant du ut av dette?? Jeg får heller ikke opp «hva selger du?». Får bare til å skrive vanlige innlegg i salgsgrupper der alle andre legger inn «salgsinnlegg». Utrolig irriterende…!! Anonymkode: a242f...ff6
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #7 Skrevet 24. september 2023 Tatt i utgangspunkt at du sitter på iphone app. Selge noe i en kjøps- og salgsgruppe på Facebook Trykk på nederst til høyre på Facebook. Trykk på Grupper, og velg kjøps- og salgsgruppen du vil selge noe i. Trykk på Hva selger du? Trykk på Varer, Kjøretøy eller Bolig til leie under Opprett ny oppføring. Oppgi informasjon om varen du selger, og trykk på Neste. Velg publikum. Du kan få flere kjøpere til å finne varen din ved å gjøre følgende: Publiser varen i andre kjøps- og salgsgrupper. Velg sirkelen ved siden av navnet til en gruppe for å legge til eller fjerne det alternativet. Hvis du ikke allerede er medlem av gruppen, vil dette automatisk sende en forespørsel om medlemskap i gruppen. Opprett en Marketplace-oppføring for varen. Velg sirkelen ved siden av Marketplace for å legge til eller fjerne det alternativet. Husk at hvis du publiserer som en side, ser du ikke alternativet for å opprette en oppføring på Marketplace. Skriv inn informasjon om det du skal selge, og trykk på Publiser. Anonymkode: eab6b...55e
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #8 Skrevet 25. september 2023 Takk Men på punkt 3 så får jeg ikke opp valget «hva selger du?». Jeg får bare opp «skriv noe…», som i et vanlig innlegg. Jeg har fått opp «hva selger du» før, men på et tidspunkt i fjor så ble den salgsfunksjonen borte for meg i kjøp/salg gruppene jeg er med i… Jeg har lett overalt på face om det er en innstilling jeg må endre, men finner bare oppskrift på hvordan man legge til kjøp/salg funksjonssett på mine grupper som jeg administrerer. Men det er ikke tilfellet her, i kjøp/salg grupper som andre administrerer. Begynner å bli litt desperat😅 Vil kunne lage salgsinnlegg jeg også, som alle andre… Anonymkode: a242f...ff6
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #9 Skrevet 25. september 2023 Noen salgsgrupper har en "Selg noe"-knapp øverst: Hva med å høre i den aktuelle gruppen/siden? Eller bare gjøre som vanlige folk å selge ting på Finn.no i stedet? Anonymkode: 00745...162
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #10 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 25.9.2023 den 21.33): Takk Men på punkt 3 så får jeg ikke opp valget «hva selger du?». Jeg får bare opp «skriv noe…», som i et vanlig innlegg. Jeg har fått opp «hva selger du» før, men på et tidspunkt i fjor så ble den salgsfunksjonen borte for meg i kjøp/salg gruppene jeg er med i… Jeg har lett overalt på face om det er en innstilling jeg må endre, men finner bare oppskrift på hvordan man legge til kjøp/salg funksjonssett på mine grupper som jeg administrerer. Men det er ikke tilfellet her, i kjøp/salg grupper som andre administrerer. Begynner å bli litt desperat😅 Vil kunne lage salgsinnlegg jeg også, som alle andre… Anonymkode: a242f...ff6 Jeg tok kontakt med admin på ei av gruppene. De var kjent med at noen har problemer med dette, men visste ikke grunnen til det. Anonymkode: 1ba86...fb8
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #11 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 25.9.2023 den 21.41): Noen salgsgrupper har en "Selg noe"-knapp øverst: Hva med å høre i den aktuelle gruppen/siden? Eller bare gjøre som vanlige folk å selge ting på Finn.no i stedet? Anonymkode: 00745...162 Ja, enig. Ingen vanlige folk selger ting på facebook Anonymkode: 1ba86...fb8
Turidos Skrevet 11. oktober 2023 #12 Skrevet 11. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg tok kontakt med admin på ei av gruppene. De var kjent med at noen har problemer med dette, men visste ikke grunnen til det. Anonymkode: 1ba86...fb8 Ok, ja, det er rart det kun er enkelte det gjelder… Og jo, på bygda går ting fortere unna på face enn på finn 😅 Endret 11. oktober 2023 av Turidos
Totenfrøken Skrevet 13. oktober 2023 #13 Skrevet 13. oktober 2023 Endelig fler enn meg som sliter med dette! Vurderer nesten å lage ny profil, men det er for mye styr... Finner ingenting på nett om dette heller og det er ikke mulig å få support-hjelp..
Molma Skrevet 14. oktober 2023 #14 Skrevet 14. oktober 2023 Jeg sliter også med dette. Veldig irriterende! Håper noen finner svar, det gjelder jo alle salgsgruppene for min del i alle fall. Jeg har kontaktet administrator som heller ikke vet hvorfor det er slik.. 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #15 Skrevet 16. oktober 2023 Glad for at jeg googlet dette kjenner jeg. Lurte på om det var jeg som var stokk dum som ikke fikk det til. Utrolig frustrende! Anonymkode: 330ad...c35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå