Tiuren Skrevet 23. mai 2023 #21 Skrevet 23. mai 2023 Ønsker du et ukomplisert liv så holder du deg unna brukt VAG.... Ville sett på V70/Avensis/Mondeo 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #22 Skrevet 23. mai 2023 Tiuren skrev (2 timer siden): Ønsker du et ukomplisert liv så holder du deg unna brukt VAG.... Ville sett på V70/Avensis/Mondeo mondeo? er du seriøs? ford bygges etter VW. Anonymkode: 4f1db...c32
Fru Uperfekt Skrevet 23. mai 2023 #23 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Bruktbil altså. Hvilken er best? Behov: Må ha stort bagasjerom. Må tåle en del kjøring frem og tilbake, det vil si det kan ikke være en ikke pinglebil som går i stykker bare du ser på den. Har Volvo pr i dag og er fornøyd med kvaliteten.. Men søker ny bil, større bil. Har tittet så vidt på Skoda og Toyota. Føler det må bli Skoda, Toyota eller Volvo? Dieselbil, alternativt bensin. Men fossil. Anonymkode: f4a97...ee0 Picasso Grand MPV da får du stor fleksibilitet for en billig penge
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #24 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Bruktbil altså. Hvilken er best? Behov: Må ha stort bagasjerom. Må tåle en del kjøring frem og tilbake, det vil si det kan ikke være en ikke pinglebil som går i stykker bare du ser på den. Har Volvo pr i dag og er fornøyd med kvaliteten.. Men søker ny bil, større bil. Har tittet så vidt på Skoda og Toyota. Føler det må bli Skoda, Toyota eller Volvo? Dieselbil, alternativt bensin. Men fossil. Anonymkode: f4a97...ee0 Kjøp Toyota RAV4. Jeg har med dieselmotor, den kjører i hvert fall 400,000km uten problemer. Se bare rundt deg, er mange gamle RAV'er på veiene, men ikke mange gamle Tiguan'er, Quasqai'er, osv. Det er et tegn på driftsikkerheten til Toyota! Ville tipset deg om å velge en brukt RAV4 som har fulgt servicehistorikken 😊 Anonymkode: ec593...508
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #25 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Den kommer ikke til Norge da. Anonymkode: 29dfa...615 Kommer ikke den nye Priusen hit? Hvorfor det? Tenkte å skifte ut stasjonsvogna vår med en sånn når ungene flytter ut om 4-5 år. Anonymkode: df0c5...585
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #26 Skrevet 23. mai 2023 Passat isj 2016-modell? Anonymkode: cd0b5...dc1
Tiuren Skrevet 23. mai 2023 #27 Skrevet 23. mai 2023 45 minutter siden, AnonymBruker said: mondeo? er du seriøs? ford bygges etter VW. Anonymkode: 4f1db...c32 Hva mener du med "bygges etter"? Mulig jeg tar feil men etter det jeg vet er det ikke noe "VAG engineering" i Mondeo, selv om Galaxy og Sharan var mye samme bilen. 1
Enmanelskeråhate Skrevet 23. mai 2023 #28 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Toyota lager jo fantastisk driftssikre biler. Og den nye Priusen som kommer hvert øyeblikk skal også være god å kjøre - endelig. Anonymkode: df0c5...585 Har hatt både Avensis og corolla, ikke noe som helst mindre tull med de enn de andre bilene jeg har hatt, oppskrytt driftsikkerhet er min erfaring og forholdsvis tørste
Enmanelskeråhate Skrevet 23. mai 2023 #29 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Kjøp Toyota RAV4. Jeg har med dieselmotor, den kjører i hvert fall 400,000km uten problemer. Se bare rundt deg, er mange gamle RAV'er på veiene, men ikke mange gamle Tiguan'er, Quasqai'er, osv. Det er et tegn på driftsikkerheten til Toyota! Ville tipset deg om å velge en brukt RAV4 som har fulgt servicehistorikken 😊 Anonymkode: ec593...508 Ja mulig det, kollega som har hatt sin nye Rav hybrid på verksted i 4 uker ish så alt er vel mulig, tørst er den også
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #30 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kommer ikke den nye Priusen hit? Hvorfor det? Tenkte å skifte ut stasjonsvogna vår med en sånn når ungene flytter ut om 4-5 år. Anonymkode: df0c5...585 "Vi har besluttet å ikke ta inn Prius til Norge. Hovedgrunnen er at avgiftene for ladbare hybrider øker kraftig i 2023, og med et større batteri blir bilen mye dyrere enn tidligere, sier Espen Olsen, informasjonssjef i Toyota Norge." https://www.motor.no/bil/nye-toyota-prius-er-pen-men-kommer-ikke-til-norge/238294 Anonymkode: 29dfa...615 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå