AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #1 Skrevet 23. mai 2023 Han har 2 barn. Et med en eks og et med meg. I forholdet vårt hadde han ei venninne han sa jeg ikke skulle bekymre meg over. Nå er de sammen. Flere som har opplevd det, og hvordan kom dere over det? Anonymkode: 03918...f64 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #2 Skrevet 23. mai 2023 Da var han ikke ærlig med deg da, og bevis på hvor bra det er at du ikke er sammen med han lenger☺️ Menn er sjeldent venn med noen de ikke kunne tenke seg å ha sex med. Det er bare å heve seg over det og gå videre. Nyt sommern🌞 Anonymkode: 300e7...d31 6
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #3 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Han har 2 barn. Et med en eks og et med meg. I forholdet vårt hadde han ei venninne han sa jeg ikke skulle bekymre meg over. Nå er de sammen. Flere som har opplevd det, og hvordan kom dere over det? Anonymkode: 03918...f64 Det er helt vanlig. Hvis mannen må forklare at du "ikke må bekymre deg" for ei nær venninne av ham, så bør du som regel bekymre deg. Been there, done that. Anonymkode: dfc73...9f8 5 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #4 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da var han ikke ærlig med deg da, og bevis på hvor bra det er at du ikke er sammen med han lenger☺️ Menn er sjeldent venn med noen de ikke kunne tenke seg å ha sex med. Det er bare å heve seg over det og gå videre. Nyt sommern🌞 Anonymkode: 300e7...d31 Sikkert veldig lett å bare heve seg over det og nyte sommeren Anonymkode: aef60...dc5 3
Motelvibes Skrevet 23. mai 2023 #5 Skrevet 23. mai 2023 Lausbikkje vil du ikke ha, tro meg. Se på det som muligheten til å finne en ordentlig mann med litt mer klasse som behandler kvinner med mer verdighet.
Blåjojo Skrevet 23. mai 2023 #6 Skrevet 23. mai 2023 Har opplevd det ja.. Var da jeg lærte meg at det hjalp å bli forbannet. Kom fortere over han på den måten. Gikk å var skikkelig sinna på han noen dager, og så var jeg ferdig med det. Men skal sies at mistanken hadde vært der en stund, og jeg tror ikke hun var den eneste jeg "ikke skulle bekymre meg for." 1
ClausSaus Skrevet 23. mai 2023 #7 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han har 2 barn. Et med en eks og et med meg. I forholdet vårt hadde han ei venninne han sa jeg ikke skulle bekymre meg over. Nå er de sammen. Flere som har opplevd det, og hvordan kom dere over det? Anonymkode: 03918...f64 Dette er jo virkelig en tale as old as time. Kjæreste med "venn" av motsatt kjønn? Bare si nei takk med en gang. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #8 Skrevet 23. mai 2023 En mann har aldri/skjeden en venninne som faktisk er venninne. Hjernen til en mann er ikke skrudd sammen på den måten. Anonymkode: f8961...226 2 1
Gjest Warrior Skrevet 23. mai 2023 #9 Skrevet 23. mai 2023 Sånt skjer. Han kan da ikke styre hvem han blir forelsket i. Det kan ingen mennesker. Kanskje han ikke var ærlig om venninnen, kanskje han faktisk var ærlig at du ikke hadde noe å bekymre deg for der og da, men ble forelsket i henne senere. Kjærlighetssorg er alltid vondt men en del av livet. Noe de aller fleste må føle på en eller flere ganger i løpet av livet. Det vil gå over. Prøv å tenk at dere var ikke ment for hverandre, du kan finne en som er mye bedre som du får sterkere følelser for og da blir eksen som oftest glemt
Gjest Warrior Skrevet 23. mai 2023 #10 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): En mann har aldri/skjeden en venninne som faktisk er venninne. Hjernen til en mann er ikke skrudd sammen på den måten. Anonymkode: f8961...226 Feil feil feil! Selvfølgelig har menn venninner som faktisk er ekte venninner akkurat som kvinner har kompiser. Hvis noen ikke tåler at en mann har ei venninne så får det være de som ikke tåler det sitt problem. At noen blir forelsket i vennene sine betyr ikke at alle blir det bare for det er motsatt kjønn. Ikke sånn verden fungerer. At alle menn er like. At alle kvinner er like. Det er ærlighet som er viktig i et forhold. Alltid. Venner har alle rett på å ha og ingen kjæreste skal nekte det.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #11 Skrevet 24. mai 2023 Warrior skrev (17 timer siden): Sånt skjer. Han kan da ikke styre hvem han blir forelsket i. Det kan ingen mennesker. Kanskje han ikke var ærlig om venninnen, kanskje han faktisk var ærlig at du ikke hadde noe å bekymre deg for der og da, men ble forelsket i henne senere. Kjærlighetssorg er alltid vondt men en del av livet. Noe de aller fleste må føle på en eller flere ganger i løpet av livet. Det vil gå over. Prøv å tenk at dere var ikke ment for hverandre, du kan finne en som er mye bedre som du får sterkere følelser for og da blir eksen som oftest glemt Man kan faktisk styre hva man ønsker å gjøre med den forelskelsen, det er ikke slik at man plutselig blir det - og om man kjenner på slike følelser så kan man fint trekke seg unna. Det unnskylder ikke utroskap at man blir forelska. Anonymkode: 957aa...63e 2
Gjest Sprite Skrevet 24. mai 2023 #12 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Han har 2 barn. Et med en eks og et med meg. I forholdet vårt hadde han ei venninne han sa jeg ikke skulle bekymre meg over. Nå er de sammen. Flere som har opplevd det, og hvordan kom dere over det? Anonymkode: 03918...f64 Tale as old as tiiiiiiiime… true as it can beeeeeeeeeeee
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #13 Skrevet 24. mai 2023 Jeg skjønner ikke konteksten. Mannen kan jo ha massevis av "venninner" og bekjente, som han kan oppgradere til sex på kort varsel, men er han trofast, så skjer det jo ikke. Ts sier ikke noe om hvordan tidslinja var. Var det overlapp, eller opphold, og hvorfor ble det slutt? Anonymkode: f59a5...ac1 3
Gjest Vitalogy Skrevet 24. mai 2023 #14 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): En mann har aldri/skjeden en venninne som faktisk er venninne. Hjernen til en mann er ikke skrudd sammen på den måten. Anonymkode: f8961...226 Som en start kan (bør) du stryke "aldri". Kanskje mest for din egen del.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #15 Skrevet 24. mai 2023 Menn med masse venninner ville ikke ha stolt på i utganspunktet. I mine øyner, så holder dem forholdet litt varmt litt sånn i tillfelle det ikke ville funket med andre. Min magefølelse har alltid hatt rett i slike tilfeller Føler med deg, TS ❤️. Tipper han har flere kvinnelige venner som han holder varmt i tilfelle det ikke funker med hun nye Anonymkode: ce1b0...8c6 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #16 Skrevet 24. mai 2023 En venninne av meg hadde en god venninne som hun ofte dro på hytteturer med, hun og mannen hadde ulike preferanser siden hun likte skogen og han fjellet. Så han dro på deres hytte på fjellet mens hun ble med venninnen. De er nå skilt og venninnen min er samboer med venninnen sin…. Det skjer begge veier! Anonymkode: fc0a4...f03 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #17 Skrevet 24. mai 2023 Warrior skrev (21 timer siden): Feil feil feil! Selvfølgelig har menn venninner som faktisk er ekte venninner akkurat som kvinner har kompiser. Hvis noen ikke tåler at en mann har ei venninne så får det være de som ikke tåler det sitt problem. At noen blir forelsket i vennene sine betyr ikke at alle blir det bare for det er motsatt kjønn. Ikke sånn verden fungerer. At alle menn er like. At alle kvinner er like. Det er ærlighet som er viktig i et forhold. Alltid. Venner har alle rett på å ha og ingen kjæreste skal nekte det. Vet du hvordan forelskelse oppstår? Det begynner som regel med at man etablerer et tillitsforhold. Når man betror seg og får en psykisk og emosjonell nærhet til en person av motsatt kjønn så er veien ofte kort til enda sterkere følelser. Det er faktisk en veldig god grunn til at de fleste har nære venner av samme kjønn. Jo da, man kan godt ha omgangsvenner av begge kjønn, ta en kaffe, spise lunsj, osv. Men veldig tette og nære vennskap som innebærer ferieturer, hytteturer overnattinger og liknende utvikler seg nesten alltid til noe mer. Anonymkode: 22b29...c2d 6
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #18 Skrevet 24. mai 2023 Når menn sier slikt så betyr det "du trenger ikke bekymre deg, jeg tror ikke hun er interessert i meg." Så fant han vel ut at hun var det også ble de sammen. Anonymkode: cf803...bde 2
Gjest Warrior Skrevet 24. mai 2023 #19 Skrevet 24. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Man kan faktisk styre hva man ønsker å gjøre med den forelskelsen, det er ikke slik at man plutselig blir det - og om man kjenner på slike følelser så kan man fint trekke seg unna. Det unnskylder ikke utroskap at man blir forelska. Anonymkode: 957aa...63e Man kan styre hva man gjør men ikke selve forelskelsen og hvem man skal bli forelska i. Nei det er ikke bare å trekke seg unna. Vil ikke akkurat anbefale å bli værende i et forhold når en er forelsket i noen andre. Kan ende i depresjon og dårlig forhold. Ikke lurt. Det er trist når noen blir forelsket i andre enn kjæresten/samboeren sin, men sånt skjer og det kan ingen styre. Ærlighet er alltid viktig. Selvfølgelig er det ikke greit med utroskap, man slår opp først. Men ser ikke det står noe om utroskap i HI? AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vet du hvordan forelskelse oppstår? Det begynner som regel med at man etablerer et tillitsforhold. Når man betror seg og får en psykisk og emosjonell nærhet til en person av motsatt kjønn så er veien ofte kort til enda sterkere følelser. Det er faktisk en veldig god grunn til at de fleste har nære venner av samme kjønn. Jo da, man kan godt ha omgangsvenner av begge kjønn, ta en kaffe, spise lunsj, osv. Men veldig tette og nære vennskap som innebærer ferieturer, hytteturer overnattinger og liknende utvikler seg nesten alltid til noe mer. Anonymkode: 22b29...c2d Vet godt hvordan forelskelse oppstår, men nei alle blir ikke forelsket i vennene sine som er av motsatt kjønn. Det er helt feil. Jeg har venner både av samme kjønn og motsatt kjønn. Har aldri vært forelsket i venner av det motsatte kjønn av den grunn. At noen blir det, ja så klart. Det kan ikke folk gjøre noe med. Men alle blir det ikke. Langt i fra. Det er helt normalt å ha venner av det motsatte kjønn uten at det oppstår forelskelse Det er dumt at det skjedde i denne situasjonen i HI. Det er trist, men sånn er livet. Kjærlighetssorg er alltid vondt for alle. Viktigste for å komme over det synes jeg er akseptere at sånn er det, og sånt kan skje, snakke om det, og være med venner/familie/folk du er glad i, gjøre ting som er moro og som gjør deg glad, og begynne å date igjen så du kan forelske deg på ny, så blir eksen glemt tilslutt. Bare godt samarbeid når det gjelder felles barn, for barnets skyld. Endret 24. mai 2023 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #20 Skrevet 24. mai 2023 Warrior skrev (6 timer siden): Man kan styre hva man gjør men ikke selve forelskelsen og hvem man skal bli forelska i. Nei det er ikke bare å trekke seg unna. Vil ikke akkurat anbefale å bli værende i et forhold når en er forelsket i noen andre. Kan ende i depresjon og dårlig forhold. Ikke lurt. Det er trist når noen blir forelsket i andre enn kjæresten/samboeren sin, men sånt skjer og det kan ingen styre. Ærlighet er alltid viktig. Selvfølgelig er det ikke greit med utroskap, man slår opp først. Men ser ikke det står noe om utroskap i HI? Jo, man kan styre den. Det er ikke slik at man plutselig en dag er tiltrukket av personen. Man er først tiltrukket og betatt før det går over til forelskelse. Er man glad i/elsker partner, da stopper man den nære kontakten til personen man føler seg tiltrukket av. Det handler om respekt for partner. Nei, man bør ikke bli værende i et forhold om man er forelsket i noen andre, men om man utsetter seg selv for muligheten til å bli det rett som det er, så bør man faktisk være singel. Man kan med din tankegang aldri stole på en partner. Anonymkode: cc37f...3f7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå