Gå til innhold

Han har forelsket seg i meg men han har ikke behov for å meldes daglig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det rart? Vi bor en times tid fra hverandre, begge i 40 årene. For et par dager siden satt han ord på følelser overfor meg, hvorpå jeg hadde litt behov for å definere hvordan vi holder kontakt. Han sa at vi meldes og ringes mellom treffene våre men det han ikke har behov for daglig kontakt. Han syns det var deilig med litt pusterom sa han. Eh... Var ikke det litt rart eller? Nyforelsket men ikke behov for den intense kontakten? Hm... 

Anonymkode: ad359...439

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke rart. Orker ikke daglig kontakt selv, da går man fort lei 

Anonymkode: 28c34...04b

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei det er ikke rart. Orker ikke daglig kontakt selv, da går man fort lei 

Anonymkode: 28c34...04b

Ikke om man er forelsket i hverandre? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Intervence skrev (1 time siden):

Jeg forstår heller ikke dette. Da kan det da ikke være forelskelse? For når man er forelsket så skal man liksom ikke få nok av hverandre... så når man kan gå hele dagen, stå opp, legge seg uten noe som helst behov for å dele noe som helst, ikke engang si hei eller godnatt... det er vanskelig for meg å forstå.

Anonymkode: 3a50b...de4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han ikke vet hva forelskelse er. Men liker deg svært godt.

Anonymkode: 483bb...653

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg forstår heller ikke dette. Da kan det da ikke være forelskelse? For når man er forelsket så skal man liksom ikke få nok av hverandre... så når man kan gå hele dagen, stå opp, legge seg uten noe som helst behov for å dele noe som helst, ikke engang si hei eller godnatt... det er vanskelig for meg å forstå.

Anonymkode: 3a50b...de4

Det er din variant av forelskelse. Andre ønsker bittelitt privatliv selv når de er forelsket.  

Usjarmerende med de som kutter ut venner, hobbyer og alt bare fordi de har fått kjæreste. 

Anonymkode: 8639c...48c

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Han har ett liv utenom deg også og sånn håper jeg Jan fortsetter.Jeg var sammen med en som sendte mld hele tiden eller så ringte han flere ganger om dagen. Han hadde ikke noe spesiellt å fortelle. Det han snakket om var ala, nå skal jeg spise ei brødskive med ost. Eller nå har jeg vært og handlet, jeg har satt på vaskemaskin. Også, snakket nettopp med søsteren min, hun solte seg på terrassen 🙄
Jeg holdt ut i 2 mnd, jeg følte meg kvalt langsomt.

Jeg orker ikke sånt mas.

Anonymkode: 2d27f...354

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Rødt flagg.. det er nok ikke en mann man kan ha et normalt forhold med- han har sikkert unnvikende tilknytningsstil. Så hvis du vil ha en du kan være rundt hele tiden og som ikke avviser deg, så er det feil fyr å satse på

Anonymkode: c74cf...712

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han har ett liv utenom deg også og sånn håper jeg Jan fortsetter.Jeg var sammen med en som sendte mld hele tiden eller så ringte han flere ganger om dagen. Han hadde ikke noe spesiellt å fortelle. Det han snakket om var ala, nå skal jeg spise ei brødskive med ost. Eller nå har jeg vært og handlet, jeg har satt på vaskemaskin. Også, snakket nettopp med søsteren min, hun solte seg på terrassen 🙄
Jeg holdt ut i 2 mnd, jeg følte meg kvalt langsomt.

Jeg orker ikke sånt mas.

Anonymkode: 2d27f...354

Syns du var tålmodig som holdt ut i hele to måneder. Jeg hadde blitt fullstendig gal av å bli informert om så totalt uinteressante ting.😂

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Da er han ikke forelsket. Bare tull. 

Anonymkode: 8a940...155

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da er han ikke forelsket. Bare tull. 

Anonymkode: 8a940...155

Enig. Noen bruker ord de ikke mener for å «holde» på deg. De skjønner ikke at ord og handling er to veldig forskjellige ting. Har selv vært sammen med en mann som «elsket meg over alt på jord», men når jeg lå nede med corona gadd han ikke engang gå på butikken for meg å sette matvarene utenfor døra. Han viste aldri kjærlighet, han trodde det holdt å bare slenge ut noen fine ord i hytt og pine.

Hadde det vært gjensidig forelskelse hadde du hørt fra han daglig.

Anonymkode: eac26...5e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en lurekuk.

Anonymkode: 902cc...9ad

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er din variant av forelskelse. Andre ønsker bittelitt privatliv selv når de er forelsket.  

Usjarmerende med de som kutter ut venner, hobbyer og alt bare fordi de har fått kjæreste. 

Men det er jo et stykke fra å kutte ut venner og hobbyer og alt til å sende en melding eller to?

Skrevet

Ja, er rart i mine øyne. Jeg trenger daglig kontakt. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange harde og raske konklusjoner her. Jeg synes det er unødvendig å spekulere i hvor forelsket han er. Poenget er jo at dette ikke er en kommunikasjon, som tilfredsstiller ts. Hvis jeg skal overleve et avstandsforhold, typ helgekjærester, så må det være en passe jevn strøm av koseligheter, alvor, humor, og generelt god skriftlig kommunikasjon. Hvis jeg skal gidde telefon, så må hun være konsis, og virkelig ha noe på hjertet. Pjatt gidder jeg ikke. M54

Anonymkode: be901...c8f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så hvis du skriver "hei" til kjæresten på morgenen, betyr det at du kutter ut venner og hobbyer?

Anonymkode: dbd7c...b41

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og der er en av grunnene til at noen menn er evig single. 

Gjest WhisperingWind
Skrevet
Intervence skrev (6 timer siden):

Hva skal en tekste om DAGLIG? 

Aldri skjønt den greien. Man sparer det til man treffes. 

AnonymBruker
Skrevet
WhisperingWind skrev (9 minutter siden):

Hva skal en tekste om DAGLIG? 

Aldri skjønt den greien. Man sparer det til man treffes. 

For eksempel, si at man elsker ham/henne, ønsker ham/henne en god dag, spørre hvordan dagen har vært, om det er noe spesielt han/hun tenker på osv. Man kan som regel ikke slå av følelser mellom treffene. Da er man ikke forelsket. 

Her har vi en definisjon av forelskelse: https://no.wikipedia.org/wiki/Forelskelse Blant annet "stor beundring", "begjær", "intens lykke og naturlig rus". Føler du noe slik, så klarer du ikke å kutte ut den du er forelsket i, mellom treffene. Et avstandsforhold har heller ikke så stor sjanse til å overleve hvis man ikke prater mellom hver gang man treffes.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er litt rart, kanskje han har flere? Det skal ikke jeg spekulere i altså, det var kun en tanke som slo meg. 

Har du bydd på deg selv? Dvs hatt sex. Problemet kan ligge der, han får det han trenger og får brukt deg til det han trenger. Han har ikke behov for noe mer, for han vet hvor han har deg

Anonymkode: da893...ee4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...