Gå til innhold

Jeg vil ikke gå og legge meg! Det er så kjedelig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er ikke tre år. Men jeg er fortsatt i den fasen at jeg synes det er dritkjedelig å måtte gå og legge seg. Og sånn har jeg hatt det i straks førti år. 
Kommer det noen gang til å bli litt mindre kjedelig å gå og legge seg? At jeg lærer meg til å like å ligge der uten å gjøre noe?

Jeg vil mye heller ta full nedvask av kjøkkenet enn å gå og legge meg. Eller rense sluket i dusjen. Eller være på kaffebesøk hos naboen som forteller detaljert om hele slekta si. Eller løse kryssord på et språk jeg ikke kan. Eller høre på svigerinnen min som sladrer om kollegaene sine. 
Hva som helst! Bare ikke ligge og stirre i taket og kjede meg.

Anonymkode: 95bd3...720

• Liker 3
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter du med å sove? Vet du isåfall hvorfor? Er det noe du kan gjøre for å gjøre det mer attraktivt for deg å legge seg?

Skrevet

Det er jo den beste tiden på døgnet - legge seg i senga, lese en god bok eller høre på en podcast - og når man begynner å døse av, legge alt til side, pakke seg ned i dyna og sovne.

Har du søvnproblemer? Ligger du for lenge før du sovner?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en kjempebehagelig seng, så det er ikke det det står på.
Det er mer det at jeg synes det er så kjedelig å måtte avslutte aktivitet og så gjøre ingenting. Jeg vil mye heller sitte og se på værmeldingen på TV enn å gå legge meg. Det er det å faktisk avslutte aktiviteten som er det kjipeste.  
Jeg klarer ikke høre på podcast, for når jeg legger meg ned så blir jeg så sykt trøtt at jeg ikke klarer å følge med. 

• Nyttig 1
Skrevet

Ungkar jeg så ingen kvinner jager meg i seng 😃

Skrevet
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Ungkar jeg så ingen kvinner jager meg i seng 😃

Nei, for det er jo ingen voksne mennesker i forhold som kan gå å legge seg akkurat når de vil...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det også slik Er 40. Alt blir mye mer spennende om kvelden etter 23...

Anonymkode: e8739...0a9

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hater å legge meg, og er ofte våken til både 1 og 2 og 3 på natta selv på hverdager. Men jeg elsker å sove... Jeg er 41 år :D

Anonymkode: f7b36...a8f

• Liker 1
Skrevet
Mezzosoprena skrev (4 minutter siden):

Nei, for det er jo ingen voksne mennesker i forhold som kan gå å legge seg akkurat når de vil...

Er det ikke sånn a ? At kvinnfolka drar meg seg mannen inn i senga ? Mannen sitter og koser seg med tv så ligger kjærringa og maser ? hun jeg var sammen med for 12 år sia gjorde det slo aldri feil 

Skrevet

Kjenner meg så igjen! Så får jeg svi for det i morgen tidlig når jeg er stuptrøtt 🙃

• Nyttig 1
Skrevet
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Er det ikke sånn a ? At kvinnfolka drar meg seg mannen inn i senga ? Mannen sitter og koser seg med tv så ligger kjærringa og maser ? hun jeg var sammen med for 12 år sia gjorde det slo aldri feil 

Åja, du har opplevd det med ei eneste dame ja? Jaja, da må jo det være fasiten da.

Skrevet
Mezzosoprena skrev (1 minutt siden):

Åja, du har opplevd det med ei eneste dame ja? Jaja, da må jo det være fasiten da.

Ikke bare der har hørt flere fortelle om detta 

AnonymBruker
Skrevet
Mezzosoprena skrev (2 minutter siden):

Og hele 12 år siden i tillegg 😛

Anonymkode: f7b36...a8f

• Liker 1
Skrevet

Ikke bare der har hørt flere fortelle om detta 

Ok, i din omgangskrets da eller?

Du skjønner vel at det finnes voksne folk som er i stand til å bestemme over seg selv?

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Nei, jeg er ikke tre år. Men jeg er fortsatt i den fasen at jeg synes det er dritkjedelig å måtte gå og legge seg. Og sånn har jeg hatt det i straks førti år. 
Kommer det noen gang til å bli litt mindre kjedelig å gå og legge seg? At jeg lærer meg til å like å ligge der uten å gjøre noe?

Jeg vil mye heller ta full nedvask av kjøkkenet enn å gå og legge meg. Eller rense sluket i dusjen. Eller være på kaffebesøk hos naboen som forteller detaljert om hele slekta si. Eller løse kryssord på et språk jeg ikke kan. Eller høre på svigerinnen min som sladrer om kollegaene sine. 
Hva som helst! Bare ikke ligge og stirre i taket og kjede meg.

I feel you 😂😂💕

Eneste (kanskje store) forskjellen er at jeg faktisk sovner fort når jeg har lagt meg. Men, jeg haaater å legge meg!

Skrevet
Mezzosoprena skrev (1 minutt siden):

Ok, i din omgangskrets da eller?

Du skjønner vel at det finnes voksne folk som er i stand til å bestemme over seg selv?

Omgangskrets ? Nei det er naboer Eks svigerfar onkler kollegaer etc etc etc tipper de fleste men gjør det konene sier uten og mukke 

Skrevet (endret)

Omgangskrets ? Nei det er naboer Eks svigerfar onkler kollegaer etc etc etc tipper de fleste men gjør det konene sier uten og mukke 

Nope. 

PS: Naboer, svigerfar, onkler og kolleger er omgangskrets...

Endret av Mezzosoprena
AnonymBruker
Skrevet
Maskinfører skrev (8 timer siden):

Er nok ikke sånn alle har det. De fleste bestemmer selv, heldigvis. Her går mannen å legger seg tidlig, da han skal tidlig opp. Så kommer jeg en time eller to etterpå. Fungerer fint.

Anonymkode: d50a2...f21

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fikk du lagt deg? Herk å legge seg. Og så må man gjøre det hver. jævla. kveld. 

Anonymkode: 8d8b5...c85

Skrevet

Tja, det finnes jo kvelder der det er drit kjedelig å måtte legge seg. De tilfellene det gjelder for meg, så er det et sosialt lag som er veldig hyggelig, men så må man nesten ta kvelden fordi man av diverse grunner (jobb, små barn etc.) skal tidlig opp dagen etter. Sånn til vanlig synes jeg ikke det er "kjedelig" å legge seg lenger, for jeg er så sliten av fulltidsjobb, småbarn og trening uansett, at når klokken er 22, så har jeg nærmest sovnet på sofaen. Det må dog sies at det føltes litt mer "kjedelig" å legge seg da man var student uten særlige forpliktelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...