AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #1 Del Skrevet 22. mai 2023 Som overskriften spør. Hva tar dere for å dempe endometriosen iforkant og etter egginnsett? Tidligere har jeg prøvde prednisolon. Først 5 mg i 2 forsøk deretter 20 mg i 2 forsøk. Jeg er fortsatt ikke gravid og skal snart ha mott siste forsøk og vil gjøre alt jeg kan for å bedre sjansene for at egget skal sitte. Anonymkode: 62f8e...6d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #2 Del Skrevet 24. mai 2023 Hei 😊 Jeg har også endometriose. Har 3 innsett bak meg uten graviditet. Jeg har hørt at man kan gå på syrnela nesespray eller procren i noen måneder for å dempe endometriose. Men den behandlingen virker så hard, kvier meg for å kanskje gjøre det på siste forsøk selv. Anonymkode: f6513...031 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #3 Del Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei 😊 Jeg har også endometriose. Har 3 innsett bak meg uten graviditet. Jeg har hørt at man kan gå på syrnela nesespray eller procren i noen måneder for å dempe endometriose. Men den behandlingen virker så hard, kvier meg for å kanskje gjøre det på siste forsøk selv. Anonymkode: f6513...031 Jeg har hatt 2 ivf forsøk hvor jeg brukte synarela, og det var de forsøkene med dårligst resultat. Fikk ut 22 og 18 egg, men ingen egg ble gode nok til frys og insett av 4 delt egg ble gjort på dag 2. Blr selvfølgelig ikke gravid Anonymkode: 62f8e...6d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå