Gjest Observator Skrevet 8. januar 2006 #1 Skrevet 8. januar 2006 Jeg begynner å bli temmelig lei av TV NORGE sine gamle utdaterte espisoder av amerikanske serier med "black people" i helgene, spesielt søndager. Er det noen spesiell grunn til en slik overkill av "black humour" fra 80-tallet? TV 3 er mye flinkere på dette med amerikanske serier synes jeg.. Hva mener dere andre, henger TV NORGE litt etter og kunne de ha fornyet seg litt?
Gjest Virvel Skrevet 8. januar 2006 #2 Skrevet 8. januar 2006 Nja, de har jo sikret seg Lost da, det må vel være noe av det lureste en norsk tv-kanal har gjort på noen år. (Bare de nå kan komme igang igjen...!) Og når Gilmore Girls kommer tilbake om en måned får søndagen et realt løft, i det minste. Men hvis det er disse tidlig-på-etter-middagen-seriene du tenker på, så synes jeg ikke TVNorge er verken bedre eller verre enn andre, det er mye dritt på alle kanaler i det tidsrommet der.
Rusket Skrevet 8. januar 2006 #3 Skrevet 8. januar 2006 Syns de har mye bra jeg. De har Lost, Csi, Slankekrigen, Fbi files, Dansefeber/so you think you can dance blant annet. De har også dokumentarer noe jeg liker godt. Det er vel litt etter hva slags smak man har det.
Anglofil Skrevet 9. januar 2006 #4 Skrevet 9. januar 2006 De har en del bra, f. eks CSI og Gilmore Girls. Mvh Yvonne
Litt Lost Skrevet 10. januar 2006 #5 Skrevet 10. januar 2006 De dårlige seriene som du refererer til er dagserier. Like greit at de ikke bruker den sendetiden til bra programmer, med TvNorges budsjett hadde det gått ut over kvaliteten på kveldsseriene og programmene og vi ville ikke fått de overnevnte seriene som er veldig bra.
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2006 #6 Skrevet 11. januar 2006 Jeg er egentlig litt enig. Hva som går på formiddagen på hverdager bryr jeg meg fint lite om for da er jeg stort sett ikke hjemme uansett - men det har vært noen lørdag og søndag formiddager jeg har ligget strak på sofen og irritert meg over at det sendes programmer som "Cooper og gjengen". Det er ufattelig dårlig! Når det er sagt synes jeg TvNorge er ganske bra på serier om kvelden. Og det er jo bedre at de viser god tv da enn på formiddagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå