AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #1 Skrevet 22. mai 2023 I dag var det eksamen i norsk hovedmål på vidergående skole. Man skal svare på to oppgaver. Kortsvarsoppgaven skulle være på 250-300 ord, mens langsvarsoppgaven hadde ikke noen krav om antall ord. Er det noen som vet cirka hvor lang langsvarsoppgaven bør være for å få en god karakter? For min del var ikke min langsvarsoppgave så lang, men jeg synes jeg svarte på oppgaven. Anonymkode: bccfc...187
Nini404 Skrevet 24. mai 2023 #2 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 22.5.2023 den 23.00): I dag var det eksamen i norsk hovedmål på vidergående skole. Man skal svare på to oppgaver. Kortsvarsoppgaven skulle være på 250-300 ord, mens langsvarsoppgaven hadde ikke noen krav om antall ord. Er det noen som vet cirka hvor lang langsvarsoppgaven bør være for å få en god karakter? For min del var ikke min langsvarsoppgave så lang, men jeg synes jeg svarte på oppgaven. Anonymkode: bccfc...187 Det er vanlig at langsvarsoppgaven er på ca. 2 til 2 1/2 side, men det er ikke et krav🤗
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå