Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter at jeg ble ovs på hvordan jeg ser ut speilvendt i kamera, og da hvordan alle andre ser meg, har jeg lagt merke til at høyre side av ansiktet på en måte henger/er dradd. Hvis jeg slapper helt sv i ansiktet, lukkes nærmest det ene øyet seg til til tross for at det andre er tilsynelatende normal. Samme hvis jeg hever det høyre øyenbrynet - det skal mye mer «krefter» til enn ved å løfte venstre. Ansiktet er rett og slett dradd på ene siden!

Jeg er fullt klar over at man ikke er symmetrisk, men helt ærlig, jeg har aldri lagt merke til at andre har sett «dradd» ut. Litt usymmetrisk, ja, men ikke som om halve trynet ligger og sovet på en måte..

Normalt? Hva kan jeg gjøre for å fikse opp i det? Jeg bytter på hvilken side jeg sover på om natta hele tiden, men kan jo bli flinkere på å sove på den udradde siden. Ender opp med sovetryne på begge sider..

Anonymkode: f2e82...542

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare slutt. Du er normal. Tenk på noe annet. Gå en tur, gjør noe fint for andre. Forsøk å snu på utseendehysteriet. 

Anonymkode: 30289...a43

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Har du hatt bells parese uten å få kortisonbehandling kanskje? (Halvsidig aniktslammelse)

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt. Du vil også se at den ene puppen din henger mer enn den andre, til og med den ene kjønnsleppen. Akuratt som menns baller eller menns ansikt også 

Anonymkode: 52468...519

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Bare slutt. Du er normal. Tenk på noe annet. Gå en tur, gjør noe fint for andre. Forsøk å snu på utseendehysteriet. 

Anonymkode: 30289...a43

Å stille et spørsmål er ikke hysteri. 

Andro skrev (6 minutter siden):

Har du hatt bells parese uten å få kortisonbehandling kanskje? (Halvsidig aniktslammelse)

Nei, det tror jeg ikke. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er helt normalt. Du vil også se at den ene puppen din henger mer enn den andre, til og med den ene kjønnsleppen. Akuratt som menns baller eller menns ansikt også 

Fullstendig klar over dette. Har til og med et kne som er lengre bak enn det andre. Litt av grunnen til at jeg lurte, er fordi det er så tydelig for MEG, men jeg har aldri lagt merke til det på andre mennesker.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fullstendig klar over dette. Har til og med et kne som er lengre bak enn det andre. Litt av grunnen til at jeg lurte, er fordi det er så tydelig for MEG, men jeg har aldri lagt merke til det på andre mennesker.

Ja det blir sånn når man får hangups på noe. Hjernen gjør det mye større enn det er pga fokuset du gir det. 

Skrevet

Herregud la TS få lov til å spørre... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bror! Livet ditt henger 

Anonymkode: 79938...cb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...