Gå til innhold

Womanizer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke kjøpt fra den jalla-siden.

Anonymkode: 2cb9c...07d

Skrevet

Forskjellen er hipp hurra 🥳🤸‍♀️

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes at Womanizer blir for intens, så jeg foretrekker vanlig klitorisvibrator 😊

Du har også mer spillerom med en vanlig vibrator, da womanizer må ligge helt inntil for å fungere optimalt. 

AnonymBruker
Skrevet

Mest bortkastede jeg har brukt penger på. 

Anonymkode: 41789...aa8

AnonymBruker
Skrevet

Elsker min we vibe melt 🥳🥳 Lignende, men liker den bedre enn womanizer

Anonymkode: 4a211...9d9

Skrevet

Kjedelig sak. 

Gjest Martineher
Skrevet

Beste som har hendt meg! For en stimuli og følelse den gir 🤤

AnonymBruker
Skrevet

Dama mistet sensitiviteten på klitoris med den, så hun måtte slutte så ikke sexlivet ble dårligere. Hørt flere andre damer med samme erfaring, de blir litt avhengig av den for å oppnå orgasme, og orgasme på naturlig vis blir plutselig vanskeligere

Anonymkode: d0f24...364

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Dama mistet sensitiviteten på klitoris med den, så hun måtte slutte så ikke sexlivet ble dårligere. Hørt flere andre damer med samme erfaring, de blir litt avhengig av den for å oppnå orgasme, og orgasme på naturlig vis blir plutselig vanskeligere

Anonymkode: d0f24...364

Siterer denne. 

Den er helt fantastisk. Første gangene på lav styrke kom jeg med en gang, men så ble jeg vant med den og måtte bruke høyere og høyere styrke. Nå sliter jeg med vanlig stimulering fra mannen og det er akuratt som om jeg ikke klarer å komme heeelt til orgasmen, selv om den er rett rundt hjørnet. Det gjør meg veldig frustrert når vi har samleie. 

Anonymkode: f3075...ce8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Siterer denne. 

Den er helt fantastisk. Første gangene på lav styrke kom jeg med en gang, men så ble jeg vant med den og måtte bruke høyere og høyere styrke. Nå sliter jeg med vanlig stimulering fra mannen og det er akuratt som om jeg ikke klarer å komme heeelt til orgasmen, selv om den er rett rundt hjørnet. Det gjør meg veldig frustrert når vi har samleie. 

Anonymkode: f3075...ce8

Og jeg velger å sitere deg. 😅 

jeg har aldri greid å komme på annet vis, så for min del ble womanizer en gamechanger. Å få til å komme under samleie er for meg helt magisk å kunne få til. 
Kjenner dog til dette dere skriver med stimuli og styrke på Womanizer. Måtte selv ha den på maks i lang tid, mens jeg nå igjen greier å komme på trinn to eller tre også. Har i tillegg fått det til uten Womanizer (men foreløpig ikke sammen med mannen) den siste tiden, og det er ganske fantastisk 🥳

Anonymkode: 99836...8ba

• Liker 2
Skrevet

Foretrekker å bruke womenizer mens jeg rir han. 😁 Kommer ganske fort da. 

Skrevet

Womanizeren har to funksjoner.. Den ene er å la den bare suge uten tilførsel av luft. Og den andre får klitten til å dirre med å slippe til luft. Når hetta på womanizeren løftes litt fra klitten, suger den til seg luft. Da blir det den kjente lyden "braaap brap brraaap".. det får jo klitten til dirre sinnsykt fort, som igjen skaper bølger gjennom resten av klitten og inn i området mot urinblæra.

Dette er samme prinsippet, men kanskje enklere forklart: Til de som har tatt støvsugeren mot munnen.. og latt luft slippe igjennom, har vel kjent hvor fort leppene vibrere. Og holder du lenge nok, kjennes det ut som det "brenner" på leppene pga vibreringen. Det kan nok føles meget intens, i forhold til bare sug. Vanskelig å justere den luftstrømmen som slippes inn også, for "dirringen" blir der uansett hvor lite vakuum den stilles inn på. Da er det kanskje bedre å kjøpe en enkel og mye billigere klitthodesuger. Den sørger iallefall for en hard ereksjon.

En vanlig vibrator lager vibrasjon direkte mot klitten, som skaper bølger inn i kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...