Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
HK5 skrev (På 22.5.2023 den 22.18):

Med min nye lyst, er det jammen hardt å si nei. Bør jeg holde igjen?

- Endelig fri, HK5 -

Det er som å spise fast food hver dag. På kort sikt kult, men du ender fort som en feit ulykkelig person på lengre sikt.

Problemet med å ligge med de "beste mennene" som gjerne shopper rundt etter løse kvinner å pumpe og dumpe på disse appene, er at de ikke vil velge deg når de ønsker et langvarig forhold de har så mange å velge blant, så da vil du sitte der og måtte velge mellom en "normal" mann som vil være super kjedelig etter disse "ville" opplevelsene dine, eller å være ensom å skaffe deg katt. Du vil trolig ende opp med å velge katten. Dessverre er livet sånn, så du må nesten velge morro nå eller et givende liv på lang sikt, du får ikke i pose og sekk selv om feministene og mediene og alle inkludert KG, forteller deg at du vil det. 

Lykke til

Anonymkode: 2b760...49c

• Nyttig 1
  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Jeg er en mann som ønsker forhold. Har aldri i mitt liv hatt noe ønske om å ligge med noen jeg akkurat har møtt, og ingen av kvinnene jeg har data har forsøkt seg på det heller. Jeg har selvsagt langt høyere terskel for å ligge med noen enn å sitte ved siden av dem på bussen.

Anonymkode: 0c4e7...a8d

Er ingen fasit hva du ønsker å bruke Tinder til men ønsker man kjærlighet så anbefales det å vente litt med sexen. 

Men jeg har da hatt sex på 1 daten x antall ganger jeg😅 Noen ganger føles det bare greit å gjøre det 😉

Selv merker jeg omtrent umiddelbart om jeg vil ha sex med en person. Så er det en person jeg vil ha sex med, ser jeg ingen grunn til å vente til en annen gang. Her er det som regel sex på første date, eller så treffes vi ikke igjen. 

Annonse

AnonymBruker skrev (På 24.5.2023 den 18.13):

Det er som å spise fast food hver dag. På kort sikt kult, men du ender fort som en feit ulykkelig person på lengre sikt.

Problemet med å ligge med de "beste mennene" som gjerne shopper rundt etter løse kvinner å pumpe og dumpe på disse appene, er at de ikke vil velge deg når de ønsker et langvarig forhold de har så mange å velge blant, så da vil du sitte der og måtte velge mellom en "normal" mann som vil være super kjedelig etter disse "ville" opplevelsene dine, eller å være ensom å skaffe deg katt. Du vil trolig ende opp med å velge katten. Dessverre er livet sånn, så du må nesten velge morro nå eller et givende liv på lang sikt, du får ikke i pose og sekk selv om feministene og mediene og alle inkludert KG, forteller deg at du vil det. 

Lykke til

Anonymkode: 2b760...49c

Næsj. Jeg lå med et par stykker på første date i sommer, ålreite fyrer men ikke de du ser for deg, tror jeg. Helt vanlige menn, opplevelsene var sådär. Men så, med tredje vanlig mann var det full tenning, sex på andre date og vi treffes fremdeles og er forhåpentligvis på vei inn i et forhold. Han er helt normal men har en vill side jeg ikke ville sett om jeg ikke lå med ham. Så kjør på sier jeg, en liten stund i hvert fall. Slutt om det begynner å føles feil bare.

Anonymkode: 5da9f...ed7

HK5 skrev (På 22.5.2023 den 22.18):

Etter et samliv med 12 år (!) uten sex, trodde jeg at jeg ikke hadde det i meg lenger. Trodde sexlysten var borte.
Men nå med dating, apper og sexting, så er jeg kåt hele tiden. 
Alle menn vil jo tydeligvis ha sex på første daten opplever jeg. Det forventes at vi avslutter kvelden hos en av oss. = sex. Er det normalen nå? Så kåt jeg plutselig (og uventet) er, så er det nesten vanskelig å avvise.

Nå vil jeg jo gjerne oppleve og nyte sex igjen. - Og jeg nyter det max!  Med min nye lyst, er det jammen hardt å si nei. Bør jeg holde igjen?

- Endelig fri, HK5 -

Du kan bare si at du ikke vil ha sex, også kommer de til å tigge om å ihvertfall få lov til å fingre å slikle deg. Haha.. 

Kommer fra et rævva forhold selv, og har bestemt meg for å ikke ha sex med noen før alt er på plass. Selv jævlig kåt, men har latt et par fingre og slikke meg. 😅😅😀

Anonymkode: 4ba84...f4e

herzeleid skrev (På 23.5.2023 den 6.28):

Med tanke på at "normalen" er et temmelig lavt antall partnere samtidig som det kan virke som de fleste enslige går på "date" med det mangedobbelte av antallet det er "normalt" å ha ligget med tror jeg ikke det. 

Snittet er ganske moderat fordi over halvparten finner partneren de er sammen med resten av livet når de er mellom tjue og noen og tretti år. Og en del andre finner en langvarig partner samtidig. 
Men en del singl har en del partnere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...