Gå til innhold

Er sex på første date normalen?

HK5

Anbefalte innlegg

Etter et samliv med 12 år (!) uten sex, trodde jeg at jeg ikke hadde det i meg lenger. Trodde sexlysten var borte.
Men nå med dating, apper og sexting, så er jeg kåt hele tiden. 
Alle menn vil jo tydeligvis ha sex på første daten opplever jeg. Det forventes at vi avslutter kvelden hos en av oss. = sex. Er det normalen nå? Så kåt jeg plutselig (og uventet) er, så er det nesten vanskelig å avvise.

Nå vil jeg jo gjerne oppleve og nyte sex igjen. - Og jeg nyter det max!  Med min nye lyst, er det jammen hardt å si nei. Bør jeg holde igjen?

- Endelig fri, HK5 -

Endret av HK5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tror du alle har ons selv om man hele tiden kan lese om det? Nei, de færreste har det. 

Anonymkode: cb22d...68b

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nekter å gå med på at det er normalen. Men du må jo bare pule så mange du vil og uten å date for den saks skyld. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei sex på første date er ikke normalen. Men kåte griser på datingapper som bare er ute etter er kjapt og enkelt ligg er veldig vanlig. 

Hvis du vil ha sextreff så er det ikke noe galt med det, men vit at du da blir bruk og kast for disse mennene for det er erobringen og sex med fremmede de tenner på før de går videre til neste. 

Anonymkode: 19d22...844

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Normalt for noen. Du trenger ikke vår godkjennelse, eller fordømmelse. ;)

Det er alltid en viss risiko for at det roter til ting og at den ene får følelser etter tidlig sex men dating vil uansett alltid medføre litt følelsesmessig risiko. Det viktigste er hvordan du selv føler det. Prøv det en gang eller to, om du kjenner at dette ikke er deg, eller at det føles litt unødvendig er det bare å la vær å gjøre det igjen. Om du elsker det, kjør på, bare husk kondom. :)

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at "normalen" er et temmelig lavt antall partnere samtidig som det kan virke som de fleste enslige går på "date" med det mangedobbelte av antallet det er "normalt" å ha ligget med tror jeg ikke det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, selvfølgelig ikke.. De færreste orker eller ønsker sex med en ukjent. Det er bare media som framstiller det slik...

Anonymkode: eea59...56f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kommer veldig an på hva som har skjedd fram til den første daten, er min erfaring.
Hvis dere har chattet og sextet en stund, så blir det fort sex på første treff. I et par tilfeller går det bare minutter før man er i gang, hvis stemningen er bygd opp til det.

Min egen opplevelse de siste årene er at 40% har sex på første date, 30% på andre date, og 30% blir det ikke noe av i det hele tatt. Dette blir jo anekdotisk og jeg er en mann som er glad i sex, så jeg tar initiativ til det. Så statistikken min er neppe gyldig for andre. 

M40

Anonymkode: f0221...b4d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man lyst har man lov, å holde igjen om begge har lyst på sex kommer det ingenting godt ut av. Det blir bare ett slags spill 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HK5 skrev (15 timer siden):

Nå vil jeg jo gjerne oppleve og nyte sex igjen. - Og jeg nyter det max!  Med min nye lyst, er det jammen hardt å si nei. Bør jeg holde igjen?

- Endelig fri, HK5 -

Nei, hvorfor det?

Dater du menn som selv er 40+ er det greit å sjekke at alt er OK med deres hydraulikk.

Bare stå på og følg lystene dine. Nå har du anledning til å være deg sel!

De aller, aller fleste menn vil respektere deg like mye selv om du gir deg hen på første date. De få andre er uamsett ikke mye å samle på, så det kan du finne ut så fort som mulig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det match har det ingenting å si❤️

Anonymkode: 2c7ba...722

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HK5 skrev (21 timer siden):

Etter et samliv med 12 år (!) uten sex, trodde jeg at jeg ikke hadde det i meg lenger. Trodde sexlysten var borte.
Alle menn vil jo tydeligvis ha sex på første daten opplever jeg. Det forventes at vi avslutter kvelden hos en av oss. = sex. Er det normalen nå? Så kåt jeg plutselig (og uventet) er, så er det nesten vanskelig å avvise.

- Endelig fri, HK5 -

Di fleste jeg har møtt så har det vert sex ved første møte. men da har det vert planlagt føre møte og at vi har pratet ene del først 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
HK5 skrev (22 timer siden):

- Endelig fri, HK5 -

Jeg tenker det er dumt å fundere så mye på hva andre gjør. Når du har levd 12 år i sølibat og endelig føler en nyoppstått glede og spenning rundt kåthet og sex, er det vel en dårlig idé å tråkke på bremsen ut fra hva statistikken sier. Husk på helsa der nede og evnt. faren for graviditet, men ellers skal du gjøre hva du vil med hvem du vil (så lenge de også vil)😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du gjør som du vil. Men syfilis er det siste nye. Igjen.

Er singel selv. Unngår å ligge med de aller fleste menn..også de jeg dater.

Anonymkode: 60385...4a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har blitt singel selv, og opplever ikke at dem vil ha sex på første date. Og om det er snakk om sex, så har vi gjerne pratet om det i forkant at det er KUN sex. Så har møtt noen kun for sexen sin del, og så har jeg hatt noen dater der ikke har blitt verken sex eller flere dates.

Anonymkode: 5ec08...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påkrevd skrev (20 timer siden):

Jeg tenker det er dumt å fundere så mye på hva andre gjør. Når du har levd 12 år i sølibat og endelig føler en nyoppstått glede og spenning rundt kåthet og sex, er det vel en dårlig idé å tråkke på bremsen ut fra hva statistikken sier. Husk på helsa der nede og evnt. faren for graviditet, men ellers skal du gjøre hva du vil med hvem du vil (så lenge de også vil)😅

Jeg og  syns det er bare å kjøre på. Etter 12 år kan du faktisk være så heldig å få oppleve helt magiske orgasmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...