AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #1 Skrevet 22. mai 2023 Samboeren min sier ofte han er kåt på meg, at han er kåt på meg hele tiden. Vi har også mye sex, 1-2 ganger daglig. Vi har vært sammen i snart to år, vi er i midten av 30-årene. Men, det er noe jeg lurer på, som jeg ikke har turt å spørre om, og som sikkert høres veldig teit ut: han sier han ofte er kåt på meg, men penis er ikke stiv. Altså, han har ingen problemer med å bli stiv mens vi holder på, f.eks etter jeg har suget ham litt eller lignende, og han har ingen problemer med å holde ereksjonen mens vi har sex (han er svært utholdende og gir meg de deiligste orgasmer, bare for å understreke det). Jeg blir allikevel nysgjerrig: er det vanlig å ikke være stiv selv om man er kåt? Jeg må innrømme at jeg trodde at det var vanlig å bli stiv når man er kåt. Jeg ser dette ikke stemmer for samboeren min, og da lurer jeg jo på om han egentlig initierer før han faktisk er kåt, men blir det i løpet av akten, at han sier han er kåt på meg hele tiden for å ikke såre meg. Hva tenker dere? Vi initierer ofte til sex begge to, og han uttrykker at han er veldig fornøyd med vårt sexliv (hvilket jeg også er). Anonymkode: 0e3f7...060
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #2 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): er det vanlig å ikke være stiv selv om man er kåt? Anonymkode: 0e3f7...060 Ja 😊. Like vanlig som uvanlig. Fra jeg var 15 til kanskje 21 så kunne jeg få ereksjon av å bla i en elloskatalog. Men som godt voksen så skal det litt mer til😂 Men ja. Det er ikke unormalt å være kåt selvom man ikke har ereksjon. Anonymkode: 0a669...2f0 3
blaffen Skrevet 22. mai 2023 #4 Skrevet 22. mai 2023 Ikke noe problem. Jeg kan være mentalt klar uten å være kroppslig klar. 1
Gjest Paramount Skrevet 23. mai 2023 #5 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja 😊. Like vanlig som uvanlig. Fra jeg var 15 til kanskje 21 så kunne jeg få ereksjon av å bla i en elloskatalog. Men som godt voksen så skal det litt mer til😂 Men ja. Det er ikke unormalt å være kåt selvom man ikke har ereksjon. Anonymkode: 0a669...2f0 Dette beskriver meg også. Kroppen, og sinnet?, lærer på en måte hva som er riktig i ulike situasjoner, at ereksjon ikke er riktig eller nødvendig i en aktuell situasjon. Det er mer enn hormoner som regulerer tilstanden når du har forlatt tenårene. Eneste som for meg opphever denne formen for bevisst/ubevisst kontroll er berøringer, også helt tilfeldige. Effekten av de er det vanskelig å holde tilbake. Spesielt dersom det er en kvinne som vil .
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #6 Skrevet 23. mai 2023 Menn kan bli kåt uten å være stiv, og stiv uten å være kåt Anonymkode: 976a3...ef6
feliek54 Skrevet 23. mai 2023 #7 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Samboeren min sier ofte han er kåt på meg, at han er kåt på meg hele tiden. Vi har også mye sex, 1-2 ganger daglig. Vi har vært sammen i snart to år, vi er i midten av 30-årene. Men, det er noe jeg lurer på, som jeg ikke har turt å spørre om, og som sikkert høres veldig teit ut: han sier han ofte er kåt på meg, men penis er ikke stiv. Altså, han har ingen problemer med å bli stiv mens vi holder på, f.eks etter jeg har suget ham litt eller lignende, og han har ingen problemer med å holde ereksjonen mens vi har sex (han er svært utholdende og gir meg de deiligste orgasmer, bare for å understreke det). Jeg blir allikevel nysgjerrig: er det vanlig å ikke være stiv selv om man er kåt? Jeg må innrømme at jeg trodde at det var vanlig å bli stiv når man er kåt. Jeg ser dette ikke stemmer for samboeren min, og da lurer jeg jo på om han egentlig initierer før han faktisk er kåt, men blir det i løpet av akten, at han sier han er kåt på meg hele tiden for å ikke såre meg. Hva tenker dere? Vi initierer ofte til sex begge to, og han uttrykker at han er veldig fornøyd med vårt sexliv (hvilket jeg også er). Anonymkode: 0e3f7...060 Ja, uten tvil så kan jeg være kåt på ei kvinne uten at min penis er stiv.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #8 Skrevet 23. mai 2023 Han forteller nok helt sikkert sannheten. Det går helt fint an å være kåt og ha lyst på sex uten at penis er stiv og hard. Det motsatte er også sant. Peniser lever litt sitt eget liv. De kan godt finne på å bli hardet i selv de mest upassende tider. De kan også nekte å bli harde i det mest passende tider. Kvinner fremstilles ofte som svært kompliserte ... men jeg tror det fint kan gjelde mannekroppen også. Ta det helt med ro; han digger åpenbart å ha sex med deg 🙂 Anonymkode: 3df8c...d6a 1
Gjest Sigarett Skrevet 23. mai 2023 #9 Skrevet 23. mai 2023 Vi kvinner kan jo være klar for kos og sex før vi er våte også. Hjernen kan jo ha lyst, men litt mer ro og avslapping, eller opptenning må til for å bli direkte våt? I alle fall noen ganger?
Påkrevd Skrevet 23. mai 2023 #10 Skrevet 23. mai 2023 Kort svar: Ja, det går an. Skjer meg ofte, det.
h.h Skrevet 23. mai 2023 #11 Skrevet 23. mai 2023 Hodet kan være klart og ha gode fantasier, stiv blir man når man berører og viser at man er klar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå