Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når opplevde dere å få positiv test med de testene som har sensitivitet på 25? Det er ikke tidlig-tester, stemmer det? Jeg er helt ny på dette! Men tidlig-testene har sensitivitet på 10, så de må vel slå ut positivt tidligere? 

Anonymkode: 01f2b...75e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Når opplevde dere å få positiv test med de testene som har sensitivitet på 25? Det er ikke tidlig-tester, stemmer det? Jeg er helt ny på dette! Men tidlig-testene har sensitivitet på 10, så de må vel slå ut positivt tidligere? 

Anonymkode: 01f2b...75e

La oss si tidligtest viser noe dag 8, hcg dobler seg hver 2/3-dag, da vil vanlig test slå ut ca dag 12-13. 

Men så fester egget seg tidligere hos noen og senere hos andre. Og man kan ha feilberegnet eggløsning. Spermien kan ha nådd egget sent osv osv.

Jeg har fått positiv vanlig test dag 12/13, 

Anonymkode: d06f5...27e

Skrevet (endret)

Jeg fikk positiv test på vanlig strimmel på CD26 + 10DPO. På dag  CD29 + 13DPO var plutselig vanlig strimmel sterkere enn tidlig strimmel og senere på dagen endte det i SA. Sikkert tilfeldig men fortsatt veldig rart :P

Endret av t0nje
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på DPO 12-14, og får fremdeles bare negative tester🤷🏼‍♀️ 

Både med tidlig og vanlig test. 

Ingen TR heller. Jeg begynner å miste litt trusa på disse tidlig vs vanlig testene jeg🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 0573c...cec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er på DPO 12-14, og får fremdeles bare negative tester🤷🏼‍♀️ 

Både med tidlig og vanlig test. 

Ingen TR heller. Jeg begynner å miste litt trusa på disse tidlig vs vanlig testene jeg🤷🏼‍♀️

*TRUA, trusa mista jeg vel heller for 14 dager siden si😂

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Alltid fått positiv vanlig test (25) på 10dpo ved graviditet. 
«Før» slo graviditetstestene ut på 100, og disse kunne tas fra uteblitt mens så antar 100 er ved 14-15 dpo. Dermed vil 25 være ved 10-11dpo. 
I realiteten vil dermed en tidlig test kunne gi positiv test ved 8-9 dpo, men dette kan være for tidlig. Tidligtestene kan og fange opp hcg på 5, og gi en skygge, uten at vi er gravid. (Man kan ha hcg opptil 5 uten å være gravid.) Dermed ville du kunne se en svak strek 8dpo både som gravid og ugravid, derfor lurest å prøve vente  litt til.

Anonymkode: 2c832...bcd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...