Iselinberg Skrevet 22. mai 2023 #1 Skrevet 22. mai 2023 Jeg er i et forhold nå som jeg ha vært i flere år, og før dette en eks som varte i 2 år. I det forholdet jeg er i nå så var det en periode det var slutt på noen uker hvor jeg møtte han jeg var sammen med før. Etter vi ble sammen igjen (jeg og han jeg er med i dag) så har vi ingen kontakt grunnet at det ikke er nødvendig. Men, jeg går rundt og kjenner på en angst om at vedkommende skal oppsøke meg. Har jo hendt han har laget ny bruker på Facebook for å følge meg på, men denne har jeg avvist. Nå nettopp la jeg og kjæresten ut nytt bilde sammen på Facebook som han har som profilbilde. Hvis min eks hadde sett det , er det noen mulighet for at han ville tatt kontakt med han jeg er sammen med i dag og prøve å ødelegge mellom oss? Vet dette er rare tanker og at jeg overtenker, men er dette relevant eller noe som mest sannsynlig ikke skjer?
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #2 Skrevet 22. mai 2023 Det kan skje. Men du får jo bare advare kjæresten din. Anonymkode: d2c8c...481 1
Iselinberg Skrevet 22. mai 2023 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kan skje. Men du får jo bare advare kjæresten din. Anonymkode: d2c8c...481 Hvorfor tenker du at det kan skje
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #4 Skrevet 22. mai 2023 Det er ikke noe sannsynlighet for det med mindre eksen din har vært veldig kontrollerende og trakasserende og sabotert for deg før. Anonymkode: 995ae...e5a 1
Iselinberg Skrevet 22. mai 2023 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er ikke noe sannsynlighet for det med mindre eksen din har vært veldig kontrollerende og trakasserende og sabotert for deg før. Anonymkode: 995ae...e5a Han har ikke vært det før, men han har vært ekstremt intressert i meg i flere år
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #6 Skrevet 22. mai 2023 Iselinberg skrev (3 timer siden): Hvorfor tenker du at det kan skje Fordi eksen din har reket etter deg etter bruddet før, og det har vært en del overlapp. Anonymkode: d2c8c...481 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #7 Skrevet 22. mai 2023 Selvom det er få av de, fins det jo noen sånne nutjobber. Min eks er såklart en av de (fordi det er akkurat min flaks). Uansett så D R I T E R jo han nye i det, for i hans øyne (forsåvidt er han vel det i alle jeg vet om sine øyne i grunn, mtp hvordan han var mot meg........) er jo eksen før han L I V E T S T A P E R med tjukk strek under og mange utropstegn. Så om ikke annet gjorde det vel bare at det går enda bedre mellom meg og nye, og at nye ser ENDA MER ned på forrige. Om noe. Utrolig nok er jeg faen meg 30 år også, og det er ikke lenger siden enn i fjor... Før det var forrige gang noe slikt skjedde meg riktignok i 6. klasse på barneskolen, og da ble han det gjaldt litt ertet fordi alle andre hadde vokst fra det for 2+ år siden. 😂😂 Anonymkode: e40f8...64c 1
dårligbrukernavn Skrevet 22. mai 2023 #8 Skrevet 22. mai 2023 (endret) . Endret 24. mai 2023 av dårligbrukernavn omg
Iselinberg Skrevet 23. mai 2023 Forfatter #9 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Fordi eksen din har reket etter deg etter bruddet før, og det har vært en del overlapp. Anonymkode: d2c8c...481 Når jeg møtte han sist så sa jeg at det ikke kom til å bli noe mer, og da sa han ja jeg vet. Men om han mener det vet jeg ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå