AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #1 Skrevet 22. mai 2023 Det sies at man ikke skal starte ny tråd om noe som allerede er diskutert her på forumet før. Men siden Kvinneguiden er over 20 år gammel er det meste diskutert før. Så da må man nødvendigvis dra opp gamle tråder. Noen fra så tidlig som 2002. Men da klager noen likevel. Så enten man får klager på at man drar opp gamle tråder. Eller så får man klager på at man lager tråder som er laget fra før. Det eneste riktig å gjøre da er å ikke diskutere. Men da forsvinner jo meningen med et diskusjonsforum, og Kvinneguiden kan legge ned. Mange diskusjonsforumer har endt på akkurat denne måten. Det kan godt bli KGs skjebne også. Anonymkode: 08b26...c1b 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #2 Skrevet 22. mai 2023 Blir man irritert over at noen drar opp en gammel tråd så baserer man for mye av livet sitt på Kvinneguiden Anonymkode: fada7...ad6 4 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #3 Skrevet 22. mai 2023 Det finnes vel ingen regel mot det, men jeg synes gamle tråder burde bli tydeligere merket. Siden noen morer seg med å dra opp mange år gamle tråder. Det er vanskelig å holde oversikt over hva som har vært oppe selv i nyere tid, men synes ikke vi trenger stadig nye tråder hver dag/uke om "hvor mye bruker du i mnd på mat", "hvor blir det av skattepengene", "hvorfor er du anonym", "bør kvinner senke krava", "hvor mange cm er best, 14 sa du, nei du lyver" osv. Anonymkode: 6634e...8c2 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #4 Skrevet 22. mai 2023 Uansett om man irriterer seg over gamle tråder som blir dratt opp, eller nye tråder om temaer som allerede er tatt opp; Du har for lite innhold i livet ditt. Anonymkode: 98dd2...9da 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #5 Skrevet 22. mai 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Blir man irritert over at noen drar opp en gammel tråd så baserer man for mye av livet sitt på Kvinneguiden Anonymkode: fada7...ad6 Just now, AnonymBruker said: Uansett om man irriterer seg over gamle tråder som blir dratt opp, eller nye tråder om temaer som allerede er tatt opp; Du har for lite innhold i livet ditt. Anonymkode: 98dd2...9da Synes dere begge høres litt irriterte ut. 😅 Anonymkode: 6634e...8c2 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #6 Skrevet 22. mai 2023 Dette er en stor pet peeve for meg. Det er sjeldent greit å dra opp gamle tråder. Det er ikke uten grunn at det er standard for andre forum å automatisk stenge tråder som er 2+ år gamle. Når folk sier at det er mange tråder fra før, så betyr det en av to ting. Og ikke at du skal dra opp eldgamle tråder. 1: det er aktive og/eller nye (1 år og mindre) tråder med temaet. Er det på side 1-3 i underforumet, så burde du ikke lage en ny med samme temaet. 2: lær deg å google før du oppretter en tråd. Det finnes 10+ tråder med alt av informasjon som du trenger fra før av. Eller det finnes en laaaang tråd med 100+ svar med alt du trenger å vite, så slutt å være lat og Google før du lager en tråd. Å ta opp gamle tråder er irriterende og er det personlige historier og scenarioer og svarer som om den er ny og aktiv så er det bare frekt og stygt. Mange tråder som er 10+ år gamle har info som har gått ut på dato for lengst, så det er unødvendig å dra dem opp igjen. Ikke vær ei bitch og dra opp gamle tråder uten god grunn. Å lage nye tråder med noe som allerede aktivt snakkes om i en annen tråd, gjør at du fremstår dum og lat. Anonymkode: 54110...79e 5
Hannah80 Skrevet 22. mai 2023 #7 Skrevet 22. mai 2023 Må innrømme at jeg noen ganger syns det er litt komisk. Hovedinnlegget handler om en baby med kolikk. Og 20 år etterpå, så får ts råd om hva som kan hjelpe, fordi de ikke har sett at en luring har dratt opp igjen tråden😂😂 3 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #8 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Synes dere begge høres litt irriterte ut. 😅 Anonymkode: 6634e...8c2 Du følte deg truffet over påstander om å ha lite å irritere deg over i hverdagen? Anonymkode: 98dd2...9da
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #9 Skrevet 22. mai 2023 velger noen å dra opp en femten år eller tjue år gammel tråd hvor en eller annen for eksempel diskuterer problemer på jobben deres, eller at de har problemer med utdanningsløpet deres. Så kommer det noen så mange år seinere for å komme med deres egne "gode råd" til en sånn situasjon, dette er jo selvfølgelig bare søppel! sånne problemer ble jo mest sannsynlig løst for femten år eller for tjue år siden. Så det er jo bare piss at folk liksom skal komme så mange år senere, for å komme med deres egne råd. Anonymkode: c4bb6...a97
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #10 Skrevet 22. mai 2023 Hannah80 skrev (3 minutter siden): Må innrømme at jeg noen ganger syns det er litt komisk. Hovedinnlegget handler om en baby med kolikk. Og 20 år etterpå, så får ts råd om hva som kan hjelpe, fordi de ikke har sett at en luring har dratt opp igjen tråden😂😂 Det er ikke det som diskuteres. Men om noen for 20 år siden har skrevet om at katten kaster opp hårballer.... er det da riktig å ta opp den gamle tråden, eller lage en ny. Anonymkode: 98dd2...9da
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #11 Skrevet 22. mai 2023 Hvem gidder å google for å finne om det er en gammel tråd om det hvis man her og nå vil ha synspunkter på SIN sak? Og av og til finner man en gammel tråd som man har en sterk mening om og da drar man den opp. Who cares? Anonymkode: b6475...c2c 2
Frida Skrevet 22. mai 2023 #12 Skrevet 22. mai 2023 Jeg synes det er greit å dra opp gamle tråder, uansett årsak. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #13 Skrevet 22. mai 2023 Jeg har tatt opp noen gamle fisetråder,.Men de blir slettet ser det ut som Anonymkode: d3a32...39f 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #14 Skrevet 22. mai 2023 Kan være greit å dra opp gamle tråder så man slipper å lage nye hele tiden. Er allerede alt for mange tråder enn nødvendig! Anonymkode: f92c2...3e5 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #15 Skrevet 22. mai 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Synes dere begge høres litt irriterte ut. 😅 Anonymkode: 6634e...8c2 Nei, jeg ble ikke irritert av denne tråden. Jeg bruker mye tid på Kvinneguden og hadde ikke gjort det om jeg lett ble irritert over innholdet på forumet. Om noe så bruker jeg Kvinneguiden delvis for å få tankene bort fra tingene i det virkelige liv som irriter meg. Anonymkode: fada7...ad6
Andro Skrevet 22. mai 2023 #16 Skrevet 22. mai 2023 Mye bedre å dra opp gamle tråder enn å starte en haug av tråder som ligner. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #17 Skrevet 22. mai 2023 Noen synes jo det er fryktelig morsomt å dra opp de eldste trådene de kan finne nettopp for at folk skal reagere på det, er jo en simpel form for trolling så det beste er å overse at tråden er gammel i stedet for å fore småtroll med reaksjoner. Anonymkode: 0058c...601 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #18 Skrevet 22. mai 2023 Lag en ny tråd, helt tullete å dra opp nye Anonymkode: ba75a...322 1
Maskinfører Skrevet 22. mai 2023 #19 Skrevet 22. mai 2023 En del AnonymeBrukere blir rasende over sånt og slenger me leppa men er vanskelig og vite hvem de er for det er mange av dem hver gang de svarer så tror jeg at det er noen som skal kjefte men det er det ikke 😃
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #20 Skrevet 23. mai 2023 Andro skrev (11 timer siden): Mye bedre å dra opp gamle tråder enn å starte en haug av tråder som ligner. Problemet er at hvis noen for tjue år siden gikk på videregående den gangen, og hadde ett spørsmål om den studieretningen. Da er det bare tull at noen skal komme med råd rundt dette. Altså tråd-starter går neppe på videregående lenger, etter tjue forbanna år liksom! Eller at man går på noen andre studier / universitet eller what ever, og så kommer folk femten år eller tjue år senere for å komme med deres egne råd. Dette er jo bare unødvendig søppel, og er jo fullstendig unødvendig. Anonymkode: c4bb6...a97 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå