AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #1 Del Skrevet 22. mai 2023 Jeg starter med rens med mycellar vann, så C vitamin serum (dag) solkrem og bb cream. på kvelden tar jeg rens med mycellar vann, C vitamin (natt) 10 % og så nattkrem. kjenner en viss svie/varme i ansiktet Ila dagen, er det sånn som går over? Eller er det for mye C vitamin? har bare holdt på et par dager foreløpig. Anonymkode: b63b5...a5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #2 Del Skrevet 22. mai 2023 Ja det er for mye c vitamin. Skal påføres bare en gang om dagen ikke to, og ofte må man trappe sakte opp med å begynne med hvert tredje dag før huden tåler hver dag. Spørs litt på styrken på serumet Anonymkode: 5f810...628 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #3 Del Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja det er for mye c vitamin. Skal påføres bare en gang om dagen ikke to, og ofte må man trappe sakte opp med å begynne med hvert tredje dag før huden tåler hver dag. Spørs litt på styrken på serumet Anonymkode: 5f810...628 Dagserumet er ganske mildt.. 3,5 %.. hvilken velger jeg da? Dag 3.5% eller natt 10%? Anonymkode: b63b5...a5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #4 Del Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dagserumet er ganske mildt.. 3,5 %.. hvilken velger jeg da? Dag 3.5% eller natt 10%? Anonymkode: b63b5...a5a Du kan bruke dagserumet i noen uker for å bygge toleranse og deretter bytte til nattserumet. Dagserumet har såpass lav prosent at det ikke er verdt å bruke i lengden, men grei å til venne huden med Anonymkode: 5f810...628 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå