AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #1 Skrevet 22. mai 2023 Vi har en baby på 3,5 måneder som fullammes. Jeg får ikke til å pumpe, så vi har kjøpt ferdigblandet Hipp erstatning på flaske siden jeg har planer på onsdag og far skal ha babyen. Vi tenkte å prøve litt i morgen kveld og se om han liker det, før jeg skal bort på torsdag, siden det er 45 minutter hjemmefra. Nå leser jeg på flasken at man ikke skal spare på restene. Stemmer dette virkelig? Hvis vi gir han en halv flaske i morgen, må vi kaste resten? Selv om vi ikke har varmet den opp? Det er denne vi har kjøpt: Anonymkode: 3e5de...43f
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #2 Skrevet 22. mai 2023 Man må følge anvisningene til produsenten ja. Nan sine kunne man iallefall før ha i kjøleskap i opptil 24 timer. Det kan være forskjell på innhold og holdbarhet. Anonymkode: f4906...030
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #3 Skrevet 22. mai 2023 Ja, du må følge produsentens anvisninger og kaste det som ikke er brukt opp. Anonymkode: c2dee...2ea
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #4 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Man må følge anvisningene til produsenten ja. Nan sine kunne man iallefall før ha i kjøleskap i opptil 24 timer. Det kan være forskjell på innhold og holdbarhet. Anonymkode: f4906...030 48 timer med ferdignan Anonymkode: 40ad3...d95
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #5 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Vi har en baby på 3,5 måneder som fullammes. Jeg får ikke til å pumpe, så vi har kjøpt ferdigblandet Hipp erstatning på flaske siden jeg har planer på onsdag og far skal ha babyen. Vi tenkte å prøve litt i morgen kveld og se om han liker det, før jeg skal bort på torsdag, siden det er 45 minutter hjemmefra. Nå leser jeg på flasken at man ikke skal spare på restene. Stemmer dette virkelig? Hvis vi gir han en halv flaske i morgen, må vi kaste resten? Selv om vi ikke har varmet den opp? Det er denne vi har kjøpt: Anonymkode: 3e5de...43f Snu flasken litt så ser du at den kan stå 24 timer i kjøleskapet etter åpning. Man skal aldri spare på restene av en flaske som er klargjort og drukket fra, som er det de sikter til Anonymkode: 50dbc...4b7 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #6 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Snu flasken litt så ser du at den kan stå 24 timer i kjøleskapet etter åpning. Man skal aldri spare på restene av en flaske som er klargjort og drukket fra, som er det de sikter til Anonymkode: 50dbc...4b7 Se der ja! Takk 😊 Anonymkode: 3e5de...43f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå