Gå til innhold

Synstest og brillekjøp hos Specsavers?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er mange år siden jeg sist tok synstest og kjøpte briller, så husker ikke hva jeg gjorde da. Men spørsmålet mitt er om man må betale brillene på forskudd eller om man betaler når man henter de? Har synstest denne uken, går også på AAP, og har derfor såpass liten inntekt at synstest og briller må tas hver for seg. Å nå må jeg bare få gjort det da jeg ser ganske dårlig med de brillene jeg har. 

Anonymkode: 6a213...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har betalt når jeg har hentet. Men tror de ville ha betaling for synstest samme dag som jeg tok den. 

Anonymkode: 4c6b3...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har betalt når jeg har hentet. Men tror de ville ha betaling for synstest samme dag som jeg tok den. 

Anonymkode: 4c6b3...977

Ja, synstesten har jeg regnet med å betale når jeg tar den. Men det passer best for meg å betale brillene når jeg henter de. Sånn generelt så er det vel ikke vanlig å betale for en vare i butikk før man får den?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte briller i fjor og måtte betale halve summen med det samme

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
trøndermann38 skrev (3 minutter siden):

Jeg kjøpte briller i fjor og måtte betale halve summen med det samme

Ok. Får se hva jeg gjør. Jeg kan jo ta synstest, og kanskje finne briller og glass når jeg har synstesten, men komme tilbake og bestille brillene ved neste utbetaling av AAP hvis de ikke godtar at jeg betaler når jeg henter? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ok. Får se hva jeg gjør. Jeg kan jo ta synstest, og kanskje finne briller og glass når jeg har synstesten, men komme tilbake og bestille brillene ved neste utbetaling av AAP hvis de ikke godtar at jeg betaler når jeg henter? 

Finnes også brille abbonement, betaler en hvis sum hver måned, aner ikke om specsavers har det, men synsam og brilleland har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synstest må betales rett etter. Briller må også betales før bestilling. Men de har avbetaling, da må du søke på forhånd og bare gi beskjed om det (de må plotte inn en kode), det er rentefri avbetaling. 

Anonymkode: 077ed...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...