AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #1 Skrevet 22. mai 2023 Kjæreste gjennom 3 år var utro for et halvt år siden. Han var på ferietur med en mannlig kollega i Afrika. Kollegaen kjente hotelleieren, og visste nok hvordan det var der nede han har sendt mange bilder av afrikanske skjønnheter til min kjæreste før turen. Min kjæreste endte opp med å la ei ansatt på hotellet sove hos seg. Kollegaen slengte da inn en kondom på rommet, og dermed var det gjort. Uten kondom kunne det ikke skjedd noe. Det samme neste natt, fikk kondom av denne kollegaen da også. Min kjæreste og jeg har prøvd å redde forholdet, men det er vanskelig. Uavhengig av dette har min kjæreste flyttet til en annen by og skiftet jobb, og trenger egentlig ikke ha kontakt med denne kollegaen. For meg er denne kollegaen en trigger da han minner meg hele tiden på denne hendelsen. Jeg har aldri møtt han, jeg vil aldri møte han og jeg liker han ikke. Men jeg vet at det kun et min kjæreste som er ansvarlig for dette, ingen andre. Dette handler bare om å bli påminnet det som skjedde. Nå har denne kollegaen og en annen kollega spurt om de kan komme på besøk til min kjæreste en helg, og min kjæreste synes det er vanskelig å si nei. Jeg skulle ønske han kunne gjøre det, for meg, for å slippe å bli minnet på dette hele tide , men det vil han nok ikke. Er jeg urimelig her? Anonymkode: 0ee3d...a8b
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #2 Skrevet 22. mai 2023 Nei du er ikke urimelig. Skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt gidder denne respektløse drittsekken! Anonymkode: 2e853...b44 6 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #3 Skrevet 22. mai 2023 Fordi jeg har rukket og bli glad i han. Og han sier han elsker meg, og at han ikke skjønner hva som skjedde. Og fordi han har jobbet for å prøve å redde oss i ettertid. Anonymkode: 0ee3d...a8b
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #4 Skrevet 22. mai 2023 Høres ut som du tenker at kollegaen er problemet her 🤪 Anonymkode: 1c6ac...10c 9
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #5 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Fordi jeg har rukket og bli glad i han. Og han sier han elsker meg, og at han ikke skjønner hva som skjedde. Og fordi han har jobbet for å prøve å redde oss i ettertid. Anonymkode: 0ee3d...a8b Det hjelper jo ikke hva han sier eller gjør for å prøve å redde forholdet. Han ødela forholdet og planla å utnytte fattige damer i Afrika seksuelt i lang tid før han dro, ellers hadde han aldri fått bilder av dem fra kompisen før avreise. Og han valgte aktivt dette utroskapet selv, ikke en gang men flere. Jeg syns du høres veldig manipulert ut når du legger hovedskylden på kameraten her som kastet inn kondomen på rommet.. Det var mannen din som planla å være utro, som valgte å være utro og som var utro igjen. Anonymkode: 2e853...b44 4 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #6 Skrevet 22. mai 2023 Og det at han nå fortsetter å møte denne kompisen han dro på sexreise med til Afrika er helt uakseptabelt om han hadde tatt noe som helst hensyn til dine følelser. Å forvente at DU i tillegg skal møte han viser hvor egoistisk han er og hvor lite han skjønner alvoret og respekterer deg her. Anonymkode: 2e853...b44 2
Andro Skrevet 22. mai 2023 #7 Skrevet 22. mai 2023 Hvorfor fortsetter du i en relasjon med en mann med et slik horribelt kvinnesyn?? 2 2
Mt3 Skrevet 22. mai 2023 #8 Skrevet 22. mai 2023 Ja, det er urimelig å legge byrden for utroskap på denne kollegaen. Det er din mann som helt og fullt har valgt å være utro, at det 'bare' skjedde fordi denne kollegaen kastet inn en kondom så din mann kunne ha sikker sex med kvinnen er din manns måte å fraskrive seg alt ansvar for sitt valg. Kan du ikke takle besøk av denne kollegaen så vil du heller aldri klare å takle de neste episodene med utroskap som vil komme, og med din manns unnskyldende vesen så vil de garantert komme. 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #9 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fordi jeg har rukket og bli glad i han. Og han sier han elsker meg, og at han ikke skjønner hva som skjedde. Og fordi han har jobbet for å prøve å redde oss i ettertid. Anonymkode: 0ee3d...a8b Seriøst? Han sier at han ikke skjønner hva som skjedde?! Han kunne tatt så mange andre valg på så mange tidspunkter her! Han valgte bevisst igjen og igjen og igjen! Og så presterer han å prøve å snakke det bort uten å ta ordentlig ansvar?! Noen folk altså… Og hva er galt med deg som aksepterer en så åndssvak unnskyldning? Prøver du å utslette deg selv?? Vær litt snillere med deg selv og krev litt mer enn dette.. Anonymkode: 0b476...0c2 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #10 Skrevet 22. mai 2023 1. At kjæresten din var utro er på ingen måte verken kollegaen, naboen eller tanta hans sin skyld. Det er hans, og hans alene. 2. «Uten kondom kunne ingenting ha skjedd» ? Hvor lettlurt er du egentlig? 🤦♀️ Anonymkode: 7b546...3e3 7 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #11 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): 1. At kjæresten din var utro er på ingen måte verken kollegaen, naboen eller tanta hans sin skyld. Det er hans, og hans alene. 2. «Uten kondom kunne ingenting ha skjedd» ? Hvor lettlurt er du egentlig? 🤦♀️ Anonymkode: 7b546...3e3 Ts her . Jeg skriver jo at det er helt og holdent kjæresten min sin feil, men han kollegaen bringer minnene om denne turen opp for meg. Bare kjæresten min nevner dette navnet så forbinder jeg det med denne turen. Dette var i Afrika, så jo, kondom var nødvendig. Det et helt riktig at han hadde valg han kunne ta flere ganger før utroskapen skjedde, men slik er det jo for alle. Og noen gjør virkelig feil, deriblant han. Anonymkode: 0ee3d...a8b
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #12 Skrevet 22. mai 2023 Har du testet deg for sykdommer? Kondomer er ikke 100% sikre mot sykdommer! Han har tross alt ligget med ei ansatt på hotellet, og regner med at sex er en del av arbeidsoppgavene hennes der! Har han fortalt om utroskapen selv? Eller ble han oppdaget? Hva med de gangene han ikke har blitt oppdaget? Tror du han automatisk ramser opp alle gangene han har vært utro når han ble oppdaget for disse to gangene? Anonymkode: 79e54...584 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #13 Skrevet 22. mai 2023 Hvorfor lot han en kvinne sove hos seg i utgangspunktet? 🤔 Bare her ser vi hvor grønnskolling til mann du har. Fatter ikke at du klarer å leve med ham. Og egentlig så gjør du jo ikke det siden kollegaen fortsatt gir deg traumer 🙄 Anonymkode: b13e2...987 3
PM75 Skrevet 22. mai 2023 #14 Skrevet 22. mai 2023 Hvis kjæresten synes det er vanskeligere å si nei til kollegaen enn å ta hensyn til deg, så sier det mye om hvilket ansvar han (ikke) tar for egne handlinger. 6
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #15 Skrevet 22. mai 2023 Jeg kan forstå deg. Det er ikke kollegaen som tvang din til å ha sex men han støttet opp om det ved å dele ut kondomer og det er der jeg hadde slitt med at de skulle ha kontakt og attpåtil bedt meg om å være den hyggelige kjæresten i sosialt lag. Anonymkode: 684a3...71e 1
Rotemor Skrevet 22. mai 2023 #16 Skrevet 22. mai 2023 Også etter tre år… Og dette var bare første gang. Du skal leve med frykten hver gang han er borte om natten. Jeg ser det som svært sannsynlig at en mann med et sånt kvinnesyn og en naiv og tilgivende kjæreste, kommer til å gjenta denne historien… 2
Rotemor Skrevet 22. mai 2023 #17 Skrevet 22. mai 2023 PS Dette var ikke er engangstilfelle, men en ferieflørt. To netter på rad vitner ikke om en angrende mann. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #18 Skrevet 22. mai 2023 Han må selvsagt slutte å omgås kollegaen som støttet ham i å være utro, og finne seg bedre venner. Anonymkode: ecd6e...c30 1
Juniper Skrevet 23. mai 2023 #19 Skrevet 23. mai 2023 Du har jo fått en veldig vridd historie av han. Jenta på hotellet prostituerte seg. Så hun tok betalt for denne sex’en. Hun gjorde det ikke gratis. Dermed har det vært forhandlinger på forhånd, eller i hvert fall tidlig i forløpet. Dette var planlagt fra din kjærestes side, uavhengig av hva han sier nå. Og du vet faktisk ikke at kondom konsekvent ble brukt. Mannen er jo en løgner!
Rotemor Skrevet 23. mai 2023 #20 Skrevet 23. mai 2023 Kollegaene er horekunder på lik linke med ts sin mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå