AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #1 Skrevet 22. mai 2023 Har jo vært på litt dates siste året, har blitt kun med 2-3 dater da vi manglet gnist og kjemi egentlig. På fredag var jeg på date nr 1 med en som jeg har pratet med i noen uker. Han tok intiativ til date nr 2 som var i går. Skulle egentlig bare ta en kaffe, men det ble enda flere kaffier. Ruslet gjennom parker, spiste lunch osv.. Daten varte i hele 7 timer !! Men i dag fikk jeg melding om at det ble ikke noe date nr 3 fra hans side. Det hadde overhode ingenting med at der ikke va kjemi eller gnist, men han følte at vi levde forskjellige liv. Noe som forsåvidt er sant, men til tross for det har vi mange felles interesser. Jeg skrev bare tilbake at det var kjipt, men takket for 2 fine dater, og ønskte han lykke til videre . Så nå går jeg konstant å tenker på hva i livet mitt som ikke er forenelig med hans. Somregel etter en date eller to, hopper man seg lett videre. Men jeg kommer ikke over den vannvittige kjemien. Så jeg går å håper på at han tar kontakt igjen… Noen som har noen solskinns-historier å komme med? Anonymkode: 08394...f53
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #2 Skrevet 22. mai 2023 Vil tro det finnes lottomillionærer blant brukerne her også? Gi opp. Vær heller glad for at han ikke sa det etter sex. Han kommer aldri til å endre mening når han avlyser en date på det grunnlaget. Anonymkode: ba647...0ec 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #3 Skrevet 22. mai 2023 Du kan ikke gå rundt å håpe at han tar kontakt igjen. Du må lære deg å respektere en avvisning. Selvom det var hyggelig så fikk du forhåpninger til noe mere altfor tidlig. Husk at de første fem-ti datene er bare for å bli bedre kjent, fortsetter man å møtes etter dette så er det fordi man liker hverandre på den rette måten og det er lov å få forhåpninger om at det skal gå riktig vei, men man har aldri noen garanti. Det er en helt legitim grunn å ikke gå videre fordi man lever for forskjellig. Det betyr ikke at du har noe dårligere livsstil enn hans, men at dere som et par og samboere vil være en dårlig match i hans øyne. Kan ta meg selv som eksempel jeg lever et rolig liv hvor jeg er opptatt av trening, kosthold, reising og det å lære mye om andre land når jeg reiser. En mann som lever mye på farten, fester, snuser og vil ligge på stranden hele ferien når vi reiser ville ikke passet til meg. Da har vi for forskjellig livsstil. Han er fornuftig som vektlegger dette, fordi et forhold med veldig uforenlig livsstiler ville ikke fungert i lengden og da hjelper det ikke hvor god kjemi man har i begynnelsen. Aksepter avvisningen, og tenk at neivel så var ikke dette rette matchen men bedre lykke neste gang Anonymkode: 91954...a14 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #4 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Har jo vært på litt dates siste året, har blitt kun med 2-3 dater da vi manglet gnist og kjemi egentlig. På fredag var jeg på date nr 1 med en som jeg har pratet med i noen uker. Han tok intiativ til date nr 2 som var i går. Skulle egentlig bare ta en kaffe, men det ble enda flere kaffier. Ruslet gjennom parker, spiste lunch osv.. Daten varte i hele 7 timer !! Men i dag fikk jeg melding om at det ble ikke noe date nr 3 fra hans side. Det hadde overhode ingenting med at der ikke va kjemi eller gnist, men han følte at vi levde forskjellige liv. Noe som forsåvidt er sant, men til tross for det har vi mange felles interesser. Jeg skrev bare tilbake at det var kjipt, men takket for 2 fine dater, og ønskte han lykke til videre . Så nå går jeg konstant å tenker på hva i livet mitt som ikke er forenelig med hans. Somregel etter en date eller to, hopper man seg lett videre. Men jeg kommer ikke over den vannvittige kjemien. Så jeg går å håper på at han tar kontakt igjen… Noen som har noen solskinns-historier å komme med? Anonymkode: 08394...f53 De som har vært i datinggamet lenge nok har alle opplevd at en date har ombestemt seg. Anonymkode: 00882...4fe 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #5 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De som har vært i datinggamet lenge nok har alle opplevd at en date har ombestemt seg. Anonymkode: 00882...4fe Mulig du misforstår for det å ha god stemning og virke å være positiv til datingen for så å ombestemme seg og avvise er normalt. Ts mener ombestemt seg som i at han kommer til å angre på at han avviste henne og vil fortsette å date henne alikevel og det kan man ikke gå å vente på, det er ikke sånn dating er, man må respektere avvisningen. Om det så hadde skjedd så hadde det ikke vært fordi han plutselig syns de hadde forenlig livstil alikevel, men i såfall bare for å se om han fikk sex, som jo skjer Anonymkode: 91954...a14 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå