AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #1 Skrevet 22. mai 2023 Jeg liker å ha så lange naturlige negler som mulig men ofte så får de en knekk/rift på siden akuratt i overgangen mellom det rosa og hvite på neglen. Jeg bruker neglelakk for å prøve å "polstre over" riften men det er ikke veldig beskyttende så jeg lurer på om det finnes en slags hardere og tykkere type lakk som beskytter bedre? Ikke min negl på bildet men ca sånn rift jeg mener. Når riften sitter lenger ut på neglen pleier jeg å bruke tepose trikset men det går ikke så langt inne. Anonymkode: af251...0b5
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #2 Skrevet 22. mai 2023 Ja trind sine top coats, jeg bare har lakk oppå det igjen Anonymkode: 557be...d35
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #3 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja trind sine top coats, jeg bare har lakk oppå det igjen Anonymkode: 557be...d35 Takk for tips! Er det denne du mener? Er ikke top cost mest for å få neglelakk til å sitte noen dager lenger, eller er denne tykkere så den lager et beskyttende og styrkende lag på neglen? Anonymkode: af251...0b5
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #4 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for tips! Er det denne du mener? Er ikke top cost mest for å få neglelakk til å sitte noen dager lenger, eller er denne tykkere så den lager et beskyttende og styrkende lag på neglen? Anonymkode: af251...0b5 Jo, det er den, men når neglene mine er sprø og svake, så bruker jeg ett par lag med denne for å holde de sammen og jevne. Med neglelakk over så holder det med ett lag og litt ekstra der det er brekt kanskje. Prøv deg frem Anonymkode: 557be...d35
Peanut Skrevet 22. mai 2023 #5 Skrevet 22. mai 2023 Jeg har brukt neglelim om det skjer og så filt ned og lagt på neglelakk.
flusa Skrevet 25. mai 2023 #6 Skrevet 25. mai 2023 Jeg bruker seche vite hurrigtørkende topplakk over neglelakken. Den får lakken til å sitte like fint,til jeg fjerner den. Den gir en gel-lakk finish,og styrker neglene samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå