AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #1 Skrevet 22. mai 2023 I min by er det to livsfarlige kryss hvor politet samt veidirektoratet nå beordrer til å ta ned skilting som skaper farlige situasjoner i kryss. Dette nekter foreløpig samferdselsminister i kommunen å gjøre, og de skal "se på tiltak de kan gjøre" først. Jeg blir forbanna og skadefro og har lyst til å anmelde denne samferdselsministeren. Går det an? Anonymkode: 313bd...653
Topsi Skrevet 22. mai 2023 #2 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I min by er det to livsfarlige kryss hvor politet samt veidirektoratet nå beordrer til å ta ned skilting som skaper farlige situasjoner i kryss. Dette nekter foreløpig samferdselsminister i kommunen å gjøre, og de skal "se på tiltak de kan gjøre" først. Jeg blir forbanna og skadefro og har lyst til å anmelde denne samferdselsministeren. Går det an? Anonymkode: 313bd...653 Det første du må gjøre er å finne tittelen for denne personen, for det er ikke samferdselsminister 10 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #3 Skrevet 22. mai 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: I min by er det to livsfarlige kryss hvor politet samt veidirektoratet nå beordrer til å ta ned skilting som skaper farlige situasjoner i kryss. Dette nekter foreløpig samferdselsminister i kommunen å gjøre, og de skal "se på tiltak de kan gjøre" først. Jeg blir forbanna og skadefro og har lyst til å anmelde denne samferdselsministeren. Går det an? Anonymkode: 313bd...653 Det finnes ikke samferdselsminister eller andre ministre i noen kommuner Anonymkode: 943e7...996 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #4 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): I min by er det to livsfarlige kryss hvor politet samt veidirektoratet nå beordrer til å ta ned skilting som skaper farlige situasjoner i kryss. Dette nekter foreløpig samferdselsminister i kommunen å gjøre, og de skal "se på tiltak de kan gjøre" først. Jeg blir forbanna og skadefro og har lyst til å anmelde denne samferdselsministeren. Går det an? Anonymkode: 313bd...653 🤡 Anonymkode: c6030...5a1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #5 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): I min by er det to livsfarlige kryss hvor politet samt veidirektoratet nå beordrer til å ta ned skilting som skaper farlige situasjoner i kryss. Dette nekter foreløpig samferdselsminister i kommunen å gjøre, og de skal "se på tiltak de kan gjøre" først. Jeg blir forbanna og skadefro og har lyst til å anmelde denne samferdselsministeren. Går det an? Anonymkode: 313bd...653 Noe spent på hvordan denne skiltingen ser ut, hvis det er slik at den skaper mer farlige situasjoner i forhold til ingen skilting overhodet 🤔 Anonymkode: ddca7...ca1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #6 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): I min by er det to livsfarlige kryss hvor politet samt veidirektoratet nå beordrer til å ta ned skilting som skaper farlige situasjoner i kryss. Dette nekter foreløpig samferdselsminister i kommunen å gjøre, og de skal "se på tiltak de kan gjøre" først. Jeg blir forbanna og skadefro og har lyst til å anmelde denne samferdselsministeren. Går det an? Anonymkode: 313bd...653 Veidirektoratet? Samferdselsministeren i kommunen? Hæ??? Anonymkode: c6030...5a1 3
newman01 Skrevet 23. mai 2023 #7 Skrevet 23. mai 2023 15 hours ago, AnonymBruker said: I min by er det to livsfarlige kryss hvor politet samt veidirektoratet nå beordrer til å ta ned skilting som skaper farlige situasjoner i kryss. Dette nekter foreløpig samferdselsminister i kommunen å gjøre, og de skal "se på tiltak de kan gjøre" først. Jeg blir forbanna og skadefro og har lyst til å anmelde denne samferdselsministeren. Går det an? Anonymkode: 313bd...653 Det er Samferdselsdepartementet som har ansvar for vei, jernbane, lufttrafikk og annen transport. De holder til i Oslo, og uttaler seg i liten grad om kryss i kommuner. Departementet eier Vy, Statens Veivesen, Avinor osv. Politiet har meg bekjent ingen juridisk ansvar for skilting av kryss, de skal håndheve lokal skilting. Samferdselsministeren er politisk overhode i Samferdselsdepartementet. Nygård er minister i dette departementet, og har fast arbeidsplass i Oslo. I din kommune er det antagelig teknisk etat som har ansvar for veier. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå