Gå til innhold

Hvor kjøper man duk og pynt og sånn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har jo valgt verdens dummeste lokale vettu. Jeg har vært litt sånn at dette bryllupet skal IKKE stresse meg, og ting får være godt nok. Og jeg tenkte virkelig at lokalet var godt nok altså. Hvis jeg bare fikk pynta litt her og der. Men det er jo ikke noe pynt, så må handle vaser og sånn (og det koster jo, til og med på bruktbutikker). Men den utgiften får jeg vel heller bare ta. 

Men hvor kjøper folk duker egentlig? Har brukt de plysj-greiene fra Jysk i dåp og andre selskap. Er de gode nok til å bruke i bryllup? Finnes det tekstilduk på rull? 

Jeg har tidligere kjøpt inn litt her og der, og hadde både vinglass, duker og pynt en periode. Men så kvitta jeg meg med alt når jeg skjønte at han ikke kom til å fri. Nå skal vi gifte oss likevel. Og det midt i en tid med litt sånn dårlig råd og lite overskudd. 

Så vil helst ha det godt nok (les: ikke så dyrt). Og enkelt. 

Anonymkode: 5f019...c6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvite duker kan du leie på renserier og vaskerier. Ikke så veldig dyrt, og veldig lettvint!

Ellers har Duni en papirduk på rull, som er tykk og nokså fin. De er dyre, men ligner på stoff og ryker ikke i hjørner eller krøller. (Dunicel og Dunisilk)

Mange cateringbyråer leier også ut.

Jeg synes de fløyelsgreiene fra Jysk og andre steder loer noe forferdelig på klærne, men er jo ellers greie.

• Liker 1
Skrevet

Sjekk også på jobben din! Nå vet jeg ikke hvor du jobber, men her jeg jobber kunne jeg garantert dekket opp til stor fest med ting fra kantina/kjøkkenet. Og det hadde jeg garantert fått låne gratis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...