Gå til innhold

ereksjon betyr alltid at han er kåt eller?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

en mann kledde av seg naken for meg og noen venninner og fikk full stå tiss. betyr det at han var kåt på oss og ville knulle?

Anonymkode: addd6...336

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei 

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

sto den rett opp eller halv stiv? hvis det var full oppreising vil jeg si han ble kåt ja

Anonymkode: 44004...287

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare høflighet fra naturens side, i fall en av dere trengte befruktning. 

Hva slags situasjon var egentlig dette? Aktstudier?

Anonymkode: 2cf4b...fce

• Liker 2
Gjest Martineher
Skrevet

Han var nok kjempeklar på dere alle ❤️

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Martineher said:

Han var nok kjempeklar på dere alle ❤️

Det kan også hende at han tenkte på noen andre.

Anonymkode: 6ae26...a49

Gjest Warrior
Skrevet

Det kan bare han svare på om han ble kåt på dere og ville knulle dere.
Men en ereksjon betyr ikke alltid kåt. 

Skrevet

Mest sannsynlig kåt, men ikke sikkert. Hva skjedde? Hadde han sex med dere alle?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En kompis av meg dyttet hånden min bort i skrittet hans imens vi gikk hjem fra by’n en kveld, og han hadde ereksjon. Han ville jeg skulle «kjenne» han var hard. 👍

Anonymkode: c88ab...dd7

• Liker 1
Skrevet

Nei. Her var det nok en setting som tente ham, men det vil ikke si at han automatisk hadde lyst på dere alle av den grunn. Jeg har også fått full ereksjon etter å ha skiftet foran ei venninne på hyttetur en gang. Vi hadde vært ute i snøen og blitt klissvåte og kalde begge to, så vi skiftet foran peisen. Hun misforsto, og ble skikkelig forbanna da jeg avviste henne. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Sphere skrev (3 minutter siden):

Nei. Her var det nok en setting som tente ham, men det vil ikke si at han automatisk hadde lyst på dere alle av den grunn. Jeg har også fått full ereksjon etter å ha skiftet foran ei venninne på hyttetur en gang. Vi hadde vært ute i snøen og blitt klissvåte og kalde begge to, så vi skiftet foran peisen. Hun misforsto, og ble skikkelig forbanna da jeg avviste henne. 

Kan til en viss grad forstå henne. Kvinner burde vite at ereksjon ikke er synonymt med kåthet, men nå er nok også kvinner flest slik at de assosierer ereksjon med en villig mann. Må være kleint å bli avvist da 😄

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Thanos skrev (Akkurat nå):

Kan til en viss grad forstå henne. Kvinner burde vite at ereksjon ikke er synonymt med kåthet, men nå er nok også kvinner flest slik at de assosierer ereksjon med en villig mann. Må være kleint å bli avvist da 😄

Jeg assosierer ikke ereksjon med en villig mann. Dere våkner med morrabrød og er ikke nødvendigvis kåt hele tida! Pikken deres lever sitt eget liv, men jeg skulle ønske flere ikke tenkte med lillehjernen. Ikke alle som kan kontrollere midtfoten eller har samme lyster. Men jeg er glad det finnes menn som ikke er kåt 24-7

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg assosierer ikke ereksjon med en villig mann. Dere våkner med morrabrød og er ikke nødvendigvis kåt hele tida! Pikken deres lever sitt eget liv, men jeg skulle ønske flere ikke tenkte med lillehjernen. Ikke alle som kan kontrollere midtfoten eller har samme lyster. Men jeg er glad det finnes menn som ikke er kåt 24-7

Da vet du nok litt mer om mannens kroppsfunksjoner enn gjennomsnittet. Og det er positivt.

• Liker 2
Skrevet

Njjaa, kan hende pikken reagerte på frisk luft også, så det er ingen grunn til å sikle🙈

Men de fleste som kler av seg selv har nok en baktanke, han gjør det neppe uten grunn.  Men hadde dere kledd av mannen, og deretter fått "ståtiss".. da hadde dere alle fått en omgang, for det er selvforskylt..  sånn fungere hodet mitt iallefall😈

AnonymBruker
Skrevet

Det er flere muligheter:

1. Han var ikke kåt og ville ikke knulle. Det var bare en effekt på linje med stive nipler.

2. Han ble kåt, men ville ikke knulle (vanligere enn dere kvinner tror. Man kan ikke knulle på alt selv om pissen har lyst.)

3. Han ble kåt og ville knulle.

Anonymkode: e7ded...746

AnonymBruker
Skrevet

Glemte én!!

4. Han var ikke kåt, men ville knulle. Det forekommer når man prøver å bli gravid eller redde forhold. Svært usannsynlig i dette tilfellet.

Anonymkode: e7ded...746

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

en mann kledde av seg naken for meg og noen venninner og fikk full stå tiss. betyr det at han var kåt på oss og ville knulle?

Ble litt nysgjerrig på settingen her… hvorfor kledde han seg naken for dere?
Jeg kunne kledd meg naken foran kvinner uten å få stå tiss.. men kunne også kledd meg naken og fått ful reining, helt avhengig av situasjon og forventning rundt settingen.

Skrevet

Er det mulig å få vite litt om bakgrunnen til denne hendelsen ?  😬

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.5.2023 den 17.44):

Ja, det vil jeg si

Gjest Paramount
Skrevet

Uten at jeg kjenner omstendighetene i dette lite troverdige tilfellet, vil jeg tro at bare det at han kledde av seg betydde at han hadde et desperat behov for hvem som helst av dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...