AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #1 Skrevet 22. mai 2023 en mann kledde av seg naken for meg og noen venninner og fikk full stå tiss. betyr det at han var kåt på oss og ville knulle? Anonymkode: addd6...336
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #3 Skrevet 22. mai 2023 sto den rett opp eller halv stiv? hvis det var full oppreising vil jeg si han ble kåt ja Anonymkode: 44004...287
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #4 Skrevet 22. mai 2023 Det er bare høflighet fra naturens side, i fall en av dere trengte befruktning. Hva slags situasjon var egentlig dette? Aktstudier? Anonymkode: 2cf4b...fce 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #6 Skrevet 22. mai 2023 1 minutt siden, Martineher said: Han var nok kjempeklar på dere alle ❤️ Det kan også hende at han tenkte på noen andre. Anonymkode: 6ae26...a49
Gjest Warrior Skrevet 22. mai 2023 #7 Skrevet 22. mai 2023 Det kan bare han svare på om han ble kåt på dere og ville knulle dere. Men en ereksjon betyr ikke alltid kåt.
Snok1 Skrevet 22. mai 2023 #8 Skrevet 22. mai 2023 Mest sannsynlig kåt, men ikke sikkert. Hva skjedde? Hadde han sex med dere alle? 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #9 Skrevet 22. mai 2023 En kompis av meg dyttet hånden min bort i skrittet hans imens vi gikk hjem fra by’n en kveld, og han hadde ereksjon. Han ville jeg skulle «kjenne» han var hard. 👍 Anonymkode: c88ab...dd7 1
Sphere Skrevet 22. mai 2023 #10 Skrevet 22. mai 2023 Nei. Her var det nok en setting som tente ham, men det vil ikke si at han automatisk hadde lyst på dere alle av den grunn. Jeg har også fått full ereksjon etter å ha skiftet foran ei venninne på hyttetur en gang. Vi hadde vært ute i snøen og blitt klissvåte og kalde begge to, så vi skiftet foran peisen. Hun misforsto, og ble skikkelig forbanna da jeg avviste henne. 2 1
Thanos Skrevet 22. mai 2023 #11 Skrevet 22. mai 2023 Sphere skrev (3 minutter siden): Nei. Her var det nok en setting som tente ham, men det vil ikke si at han automatisk hadde lyst på dere alle av den grunn. Jeg har også fått full ereksjon etter å ha skiftet foran ei venninne på hyttetur en gang. Vi hadde vært ute i snøen og blitt klissvåte og kalde begge to, så vi skiftet foran peisen. Hun misforsto, og ble skikkelig forbanna da jeg avviste henne. Kan til en viss grad forstå henne. Kvinner burde vite at ereksjon ikke er synonymt med kåthet, men nå er nok også kvinner flest slik at de assosierer ereksjon med en villig mann. Må være kleint å bli avvist da 😄 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #12 Skrevet 22. mai 2023 Thanos skrev (Akkurat nå): Kan til en viss grad forstå henne. Kvinner burde vite at ereksjon ikke er synonymt med kåthet, men nå er nok også kvinner flest slik at de assosierer ereksjon med en villig mann. Må være kleint å bli avvist da 😄 Jeg assosierer ikke ereksjon med en villig mann. Dere våkner med morrabrød og er ikke nødvendigvis kåt hele tida! Pikken deres lever sitt eget liv, men jeg skulle ønske flere ikke tenkte med lillehjernen. Ikke alle som kan kontrollere midtfoten eller har samme lyster. Men jeg er glad det finnes menn som ikke er kåt 24-7 Anonymkode: c88ab...dd7 3
Thanos Skrevet 22. mai 2023 #13 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg assosierer ikke ereksjon med en villig mann. Dere våkner med morrabrød og er ikke nødvendigvis kåt hele tida! Pikken deres lever sitt eget liv, men jeg skulle ønske flere ikke tenkte med lillehjernen. Ikke alle som kan kontrollere midtfoten eller har samme lyster. Men jeg er glad det finnes menn som ikke er kåt 24-7 Anonymkode: c88ab...dd7 Da vet du nok litt mer om mannens kroppsfunksjoner enn gjennomsnittet. Og det er positivt. 2
Bamseklemmer Skrevet 22. mai 2023 #14 Skrevet 22. mai 2023 Njjaa, kan hende pikken reagerte på frisk luft også, så det er ingen grunn til å sikle🙈 Men de fleste som kler av seg selv har nok en baktanke, han gjør det neppe uten grunn. Men hadde dere kledd av mannen, og deretter fått "ståtiss".. da hadde dere alle fått en omgang, for det er selvforskylt.. sånn fungere hodet mitt iallefall😈
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #15 Skrevet 22. mai 2023 Det er flere muligheter: 1. Han var ikke kåt og ville ikke knulle. Det var bare en effekt på linje med stive nipler. 2. Han ble kåt, men ville ikke knulle (vanligere enn dere kvinner tror. Man kan ikke knulle på alt selv om pissen har lyst.) 3. Han ble kåt og ville knulle. Anonymkode: e7ded...746
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #16 Skrevet 22. mai 2023 Glemte én!! 4. Han var ikke kåt, men ville knulle. Det forekommer når man prøver å bli gravid eller redde forhold. Svært usannsynlig i dette tilfellet. Anonymkode: e7ded...746 1
Geojak Skrevet 22. mai 2023 #17 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): en mann kledde av seg naken for meg og noen venninner og fikk full stå tiss. betyr det at han var kåt på oss og ville knulle? Anonymkode: addd6...336 Ble litt nysgjerrig på settingen her… hvorfor kledde han seg naken for dere? Jeg kunne kledd meg naken foran kvinner uten å få stå tiss.. men kunne også kledd meg naken og fått ful reining, helt avhengig av situasjon og forventning rundt settingen.
Merlin Skrevet 22. mai 2023 #18 Skrevet 22. mai 2023 Er det mulig å få vite litt om bakgrunnen til denne hendelsen ? 😬 1
feliek54 Skrevet 23. mai 2023 #19 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 22.5.2023 den 17.44): en mann kledde av seg naken for meg og noen venninner og fikk full stå tiss. betyr det at han var kåt på oss og ville knulle? Anonymkode: addd6...336 Ja, det vil jeg si
Gjest Paramount Skrevet 24. mai 2023 #20 Skrevet 24. mai 2023 Uten at jeg kjenner omstendighetene i dette lite troverdige tilfellet, vil jeg tro at bare det at han kledde av seg betydde at han hadde et desperat behov for hvem som helst av dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå