AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #1 Skrevet 22. mai 2023 Etter en veldig lang og åpen prat med en fyr jeg virkelig liker, hvor han tenkte det var best å være upfront før det var noen sjanse for at vi kom til å havne til sex. Vet jeg nå at han har phimose, så vi kommer til å bli nødt til å bare prøve oss forsiktig fram og finne ut hva som kommer og ikke kommer til å funke. Jeg er bare litt usikker på hva jeg bør forvente? Er det noe spesfikt jeg kan gjøre som vil gjøre opplevelsen bedre for han? Anonymkode: 01cfd...5fb
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #2 Skrevet 22. mai 2023 Antagelig illeluktende underliv etterpå- siden de ikke får vasket seg skikkelig🤐 Han bør jo operere… Anonymkode: 1feb3...52e
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #3 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Etter en veldig lang og åpen prat med en fyr jeg virkelig liker, hvor han tenkte det var best å være upfront før det var noen sjanse for at vi kom til å havne til sengs. Vet jeg nå at han har phimose, så vi kommer til å bli nødt til å bare prøve oss forsiktig fram og finne ut hva som kommer og ikke kommer til å funke. Jeg er bare litt usikker på hva jeg bør forvente? Er det noe spesfikt jeg kan gjøre som vil gjøre opplevelsen bedre for han? Anonymkode: 01cfd...5fb Ugh beklager så irriterende, kunne se det samtidig som jeg trykte på inlegg at auto correct på tableten gjorde feil, tenkte det kom til å bli så mye lettere å skrive uansett hvor jeg er, men siste to ukene har det vært feil etter feil. Kanskje burde sluttet å skrive med dialekt for at den skal lære bedre. Anonymkode: 01cfd...5fb
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #4 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Antagelig illeluktende underliv etterpå- siden de ikke får vasket seg skikkelig🤐 Han bør jo operere… Anonymkode: 1feb3...52e Kanskje, men tror ikke det med mindre han lyver, noe jeg tviler på da han var så åpen om alt. Er kun når det gjelder ereksjon at det påvirkes. Han har spesiell intim såpe som hjelper, og han er nøye med det. Hvis han ikke vasker seg godt nok får han smerter av oppsamlingen. Han har gjort en såkalt hallveis snipp, klipp, sydd om operasjon som hjalp når den er slapp. Legen hadde sakt han kunne få hele fjernet om han ville, men anbefalte det ikke fordi nerve endene ikke oppførte seg som normalt. En ting er ubehag, men han skulle aldri vært tvunget å gå med sykehus kåpe i 3 måneder fordi han var i itense smerter. Om han har kommet og han ikke har fått vasket det bort iløpet av en dag som i normalt tilfelle er det som blir om til smegma om man bare lar det være for lenge, får han nerve smerter. Anonymkode: 01cfd...5fb 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #5 Skrevet 22. mai 2023 Min eks har gjort den operasjonen- asså halvveis snipp. Jeg fikk alltid bakteriell infeksjon etter sex. Og han så ikke ut nedentil😅 Anonymkode: 1feb3...52e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå