AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #1 Skrevet 22. mai 2023 Hei! jeg hater ikke hunder men er ikke stor fan av dem, mest fordi hopper og maser og skal prøve å slikke meg overalt, og umulig og snakke med venner når alle duller og alle må se på hva hunden gjorde og hva den gjør, interesserer meg ikke for det🙈 Jeg er glad for at venninna mi ikke føler seg så alene men nå har hun blitt helt hekta på hunden sender bilder daglig og video daglig, når hun går ut må den verme over alt. Feks egon har en sånn balkong ute med bord. Nei alle må sitte nede og ute fordi hunden ikke kan være med inn, grille? Perfekt! Hunden er gjerne med. Hun stussa litt da jeg ikke ville ha hund hjemme hos meg eller i hagen, ønsker ikke hunde dritt og piss i min hage. føler jeg gruer meg når vi henger bare oss eller gjengen, savner når å henge med henne var hundefritt🙈 Anonymkode: 5c57b...407
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #2 Skrevet 22. mai 2023 Si at hunden ikke er velkommen. Enkelt og greit. Det må da kunne gå an å snakke med vennene sine? Blir hun sur så lar du henne bli sur. Anonymkode: 28183...49b
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #3 Skrevet 22. mai 2023 Si du får allergiske reaksjoner når du har vært nær hunden. enkelt og greit- da er den ikke velkommen hos deg Anonymkode: 21646...388
Nutz Skrevet 22. mai 2023 #4 Skrevet 22. mai 2023 Måten du skriver på gjør at jeg får avsmak på deg og det at du ikke hater hunder tror jeg ikke noe på. Det lyser greit gjennom innlegget ditt hva du syntes om hunder. Det er HELT ok å ikke like hunder eller å ville ha dem på besøk, men denne hunden er nå en del av livet til venninna di i de neste 10-15 årene og etter det er det mulig hun skaffer seg en hund til. Jeg har hund selv, men sender ikke bilder av den til folk som ikke har bedt om det, jeg vet ingen interesserer seg for hunden like mye som meg. Akkurat som folk som skal vise deg bilder av barnet sitt, det er helt uinteressant for meg. Si det som det er - at du ikke er interessert i hunden, men ha forståelse for at hun gjerne vil være med den når hun har fri. Her må dere begge gi og ta om vennskapet skal bestå. 4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #5 Skrevet 22. mai 2023 Nutz skrev (1 minutt siden): Måten du skriver på gjør at jeg får avsmak på deg og det at du ikke hater hunder tror jeg ikke noe på. Det lyser greit gjennom innlegget ditt hva du syntes om hunder. Det er HELT ok å ikke like hunder eller å ville ha dem på besøk, men denne hunden er nå en del av livet til venninna di i de neste 10-15 årene og etter det er det mulig hun skaffer seg en hund til. Jeg har hund selv, men sender ikke bilder av den til folk som ikke har bedt om det, jeg vet ingen interesserer seg for hunden like mye som meg. Akkurat som folk som skal vise deg bilder av barnet sitt, det er helt uinteressant for meg. Si det som det er - at du ikke er interessert i hunden, men ha forståelse for at hun gjerne vil være med den når hun har fri. Her må dere begge gi og ta om vennskapet skal bestå. Og man hater hunder er det greit også, folk hater andre kjæledyr. Men ikke mer om det hun vet at jeg ikke er helt begeistret for hunder og reagerer litt når en hund skal slikke mine hender osv. helt greit at hun bruker all tid på den når hun er alene., men helt uinteressant for meg at hunden er med og høre hva den gjorde og hvor flink den var da den hentet pinnen, samme med foreldre som sender bilder av barna og snakker om dem hele tiden Anonymkode: 5c57b...407
Nutz Skrevet 22. mai 2023 #6 Skrevet 22. mai 2023 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker said: men helt uinteressant for meg at hunden er med or om dem hele tiden og høre hva den gjorde og hvor flink den var da den hentet pinnen, samme med foreldre som sender bilder av barna og snakker om dem hele tiden Anonymkode: 5c57b...407 Der er vi enig Jeg har sagt rett ut til mine venner at jeg ikke er interessert i barn og at deres barn dessverre ikke er noe unntak. Selvfølgelig om det er noe spesielt bra eller dårlig kan jeg høre på og støtte, men dagligdagse ting kan de ta med noen andre. Det handler ikke om å være frekk, folk er bare forskjellige. Og noen trenger faktisk en vekker på hvor mye de snakker om barn. Eller hund i ditt tilfelle. Endret 22. mai 2023 av Nutz 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #7 Skrevet 23. mai 2023 Jeg kan ikke ha min fars hund hos oss. Den hopper, jokker, stjeler mat, tigger, gneldrer i ett bankende kjør og røyter MYE. Har sagt at hos oss er ingen hunder velkommen, dessverre. Heldigvis har vi katt, så den blir ofte skjøvet foran som unnskyldning. Det er enkelte hundeeiere som ikke evner å oppdra bikkja si, dessverre men sant. Og det er synd for jeg liker egentlig hunder! Men når jeg ikke en gang kan gå fra spisebordet til kjøkkenet for å hente et glass vann uten at bikkja hopper opp og stjeler mat, da har det gått for langt for min del 😅 Og stjeler mat ut av munnen på ungene uten at eieren sier noe… Anonymkode: 62e1a...66a
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #8 Skrevet 23. mai 2023 Nutz skrev (18 timer siden): Der er vi enig Jeg har sagt rett ut til mine venner at jeg ikke er interessert i barn og at deres barn dessverre ikke er noe unntak. Selvfølgelig om det er noe spesielt bra eller dårlig kan jeg høre på og støtte, men dagligdagse ting kan de ta med noen andre. Det handler ikke om å være frekk, folk er bare forskjellige. Og noen trenger faktisk en vekker på hvor mye de snakker om barn. Eller hund i ditt tilfelle. Du høres ut som en drøm å være rundt hahaha Anonymkode: 432dc...950
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #9 Skrevet 23. mai 2023 Er du allergisk? Skjlønte ikke helt Anonymkode: 432dc...950 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #10 Skrevet 23. mai 2023 Ok, var det noe du lurte på i den sammeneheng? Anonymkode: 31fda...bd7
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #11 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok, var det noe du lurte på i den *sammenheng? Anonymkode: 31fda...bd7 Anonymkode: 31fda...bd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå