AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #1 Skrevet 22. mai 2023 Hva er deres erfaring? Vurderer å bytte mobilselskap, men har hørt bare dårlige ting om Telenor Anonymkode: 6e89c...e55
Rainbow91 Skrevet 22. mai 2023 #2 Skrevet 22. mai 2023 Bare fått god hjelp når jeg har hatt behov for det. Vi har alt fra tv, nett og telefon gjennom telenor 2
trøndermann38 Skrevet 22. mai 2023 #3 Skrevet 22. mai 2023 Har alltid hatt telenor, synes de har bra kundeservice, 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #4 Skrevet 22. mai 2023 Jeg har brukt dem i mange år, selv om mobilabonnementet har vært dyrere enn tilsvarende fra andre tilbydere, fordi e-postordningen deres har vært enkel og grei, og jeg har hatt en e-postadresse som jeg har vært registrert med i alle andre kundeforhold. Nå når de skal ha betalt for å tilby e-post og har endret layouten på e-postleseren, så bytter jeg til noe bedre, for jeg gidder ikke betale for noe som er dårligere enn det som var, når det finnes bedre og gratis e-post. Anonymkode: 39db2...a4d
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #5 Skrevet 22. mai 2023 Ingen kundeservice på nett lenger, kun ubrukelige "Telmi". Anonymkode: c7769...f7b
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #6 Skrevet 22. mai 2023 De er supre, og når internettet min plutselig sa takk for seg pga en dårlig kabel fikk jeg en hel masse GB mobildata slik at jeg kunne bruke mobilen min som modem. Det kom en mann og fikset to dager etterpå, og jeg fikk beholde alle GB. Anonymkode: 4dd46...810 1
Rainbow91 Skrevet 22. mai 2023 #7 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De er supre, og når internettet min plutselig sa takk for seg pga en dårlig kabel fikk jeg en hel masse GB mobildata slik at jeg kunne bruke mobilen min som modem. Det kom en mann og fikset to dager etterpå, og jeg fikk beholde alle GB. Anonymkode: 4dd46...810 Alltid på nett garantien har reddet oss ved et par anledninger 🙌🏼 man får ganske mange GB
Mardina Skrevet 22. mai 2023 #8 Skrevet 22. mai 2023 Jeg har bare gode erfaringer med Telenor. Og jeg har vært Telenor-kunde siden jeg fikk min første telefon/mobil for ørten år siden 😊
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #10 Skrevet 22. mai 2023 Jeg har Telenor men bor ikke i Norge og min adresse i utlandet står i folkeregisteret, kontaktet kundeservice på telefon når jeg måtte ha nytt SIM-kort men hun jeg snakket med påstod hardnakket at de ikke sender SIM-kort til andre land. Har tidligere fått tilsendt SIM-kort uten problem men damen stod på sitt. Endte opp med at jeg måtte grave dypt på nettsidene til Telenor for å finne en e-post adresse, etter en stund fikk jeg svar fra en kar som sa at det ikke var noe problem i det hele tatt å sende SIM-kort til min adresse. Tror nok at det er en del av de som sitter på kundeservice som egentlig ikke har så mye kunnskap om ting bortsett fra å selge tjenester. Anonymkode: d1461...e9c
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #11 Skrevet 22. mai 2023 De har god kundeservice - hyggelige og flinke, men er oftest et h…. å få tak i. Gidder aldri bytte tilbake til Telenor grunnet det. Anonymkode: ea124...b1e
Hannah80 Skrevet 22. mai 2023 #12 Skrevet 22. mai 2023 Veldig god kundeservice. Og de svarer veldig kjapt på telefon👍
Maskinfører Skrevet 22. mai 2023 #13 Skrevet 22. mai 2023 Kutta ut Telenor i 2019 og gikk over til Release nå legger den ned i juni så da blir det Ice
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #14 Skrevet 25. mai 2023 Her i borettslaget var vi flere som plutselig fikk faktura for tv-pakker vi ikke har bestilt. På e-postskjema kan det ta et par uker å få svar, så ringte. Og de sa det fortsatt tar noen dager å få svar 😛 Men svaret var til slutt at vi ganske riktig var feilfakturert. Lett å merke når man plutselig får første faktura fra dem på 20 år, men de som allerede har betaltjenester fra dem merker kanskje ikke om det trekkes noen kroner ekstra. Anonymkode: c7769...f7b
Tuppeluri Skrevet 25. mai 2023 #15 Skrevet 25. mai 2023 Jeg har blanda følelser. Det kommer veldig an på kundebehandleren du møter. Noen er ultrahyggelige og gjør det de kan for å hjelpe deg, mens andre virker som de virkelig hater jobben sin. Noen er ærlige, andre er ikke. Som i de fleste andre kundeservice opplegg.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #16 Skrevet 25. mai 2023 På Gud vet hvor mange år som Telenor mobilkunde har jeg ringt dem EN gang, og fikk den hjelpen jeg trengte. Anonymkode: 0ac53...83e
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #17 Skrevet 25. mai 2023 Synes alle har elendig kundeservice for tiden. Privat sektor har jo blitt enda verre enn det offentlige. Anonymkode: f0458...d78
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #18 Skrevet 25. mai 2023 Har jobba på salgsavdelingen, og etter de årene kommer jeg aldri til å være kunde hos Telenor igjen. Anonymkode: 147de...0fb
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #19 Skrevet 25. mai 2023 Jeg har bodd og bor på steder jeg ikke har så mye annet valg en Telenor og det har i alle disse år vært SÅ mye styr med dårlig nett og mobildekning. Kundeservice er etter min mening den aller dårligste i Norge. Gruer meg allerede til neste gang nettet er nede. Lang ventetid, frekke/sure på telefon og 0 oppfølging. Hysterisk dårlig etter min mening. Anonymkode: f741d...1f0
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #20 Skrevet 25. mai 2023 Alltid fått fin kundeservice fra Telenor, og vi har dem i borettslaget noe som fungerer greit. Da er prisene også hyggeligere. Men har det ikke på mobil siden det blir litt for dyrt opp mot andre. Anonymkode: 18b94...bd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå