AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #1 Skrevet 22. mai 2023 Hei i lang tid, har meg og naboen hatt følelser for hverandre. Nesten et år. Jeg har samboer fra før, som nå er en ex. Vi gjorde det slutt i går pga mye samlivsproblemer som vi har prøvd lang tid å fikse opp i, men som ikke er mulig. Bedre å gå til hvert vårt. Dagen før jeg gjorde det slutt med samboer, hang meg og forelskelsen sammen. Hadde det veldig hyggelig. Men dagen etterpå sa han at han ville trekke seg litt tilbake mtp at jeg var i et forhold og ikke ville bli ferska og at vi skulle få dårlige rykter på oss. han sa det ikke var meg som var problemet. Han synes det var veldig koselig og at han sa vi mest sannsynlig kom til å ha det koselig sånn igjen. Han sa også han vil ta en sjanse. Han vil også ta ting litt sakte og ikke rushe med ting. Spesielt når jeg allerede har vært i et forhold. Han snapper meg fremdeles, men ikke like mye. Han åpner meldinger før det har gått et minutt, og svarer som regel alltid. Tror dere han mener det han sier? Han er en ganske oppegående, snill type som forteller at jeg kan stole på han. Han har vært singel ganske lenge og er ikke en som stresser med dame. Jeg har ikke lyst til å mase på han, men er så kjedelig når vi ikke snapper like mye lengre… Gode ord her inne? Ønsker INGEN svar om at jeg har likt han i forhold osv. ingen vet bakgrunnen til hvorfor meg og samboer har gjort det slutt osv. Ønsker svar på om naboen kan fortelle sannheten. Har noen vært borti liknende? Anonymkode: e6609...4d7
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #2 Skrevet 22. mai 2023 Kan virke som at han har møtt noen andre. Dere har jo flørtet og holdt på mens du har vært i et forhold, det kan hende at han har tenkt at det blir med det. Han har jo ikke hatt noen forpliktelser ovenfor deg, så han har sikkert holdt på med flere mens han har vært med deg. Nå er det sikkert blitt seriøst med ei annen ei, og da trekker han seg mer unna deg. Men han vil ikke miste deg helt hvis det viser seg at det ikke funker med hun han er med nå. Derfor vil han ikke si noe til deg heller, fordi han vil at du skal være der hvis det ikke funker med hun andre. Anonymkode: 4d7ee...113 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #3 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan virke som at han har møtt noen andre. Dere har jo flørtet og holdt på mens du har vært i et forhold, det kan hende at han har tenkt at det blir med det. Han har jo ikke hatt noen forpliktelser ovenfor deg, så han har sikkert holdt på med flere mens han har vært med deg. Nå er det sikkert blitt seriøst med ei annen ei, og da trekker han seg mer unna deg. Men han vil ikke miste deg helt hvis det viser seg at det ikke funker med hun han er med nå. Derfor vil han ikke si noe til deg heller, fordi han vil at du skal være der hvis det ikke funker med hun andre. Anonymkode: 4d7ee...113 Tenkt litt på det samme. Men han er så mye opptatt med jobb osv fra før, og han sier alltid han ikke har tid til det. Er visst en stund siden han har holdt på med andre også. Så vet ikke helt hva jeg skal tro. Anonymkode: e6609...4d7
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #4 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenkt litt på det samme. Men han er så mye opptatt med jobb osv fra før, og han sier alltid han ikke har tid til det. Er visst en stund siden han har holdt på med andre også. Så vet ikke helt hva jeg skal tro. Anonymkode: e6609...4d7 Typisk å si at de ikke har tid til det. Anonymkode: 4d7ee...113 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #5 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Typisk å si at de ikke har tid til det. Anonymkode: 4d7ee...113 Veldig idiotisk å si man har hatt følelser for noen en stund for et par dager siden, og nå plutselig noen andre. Var jeg som spurte om han hadde et øye for noen, kunne vel bare vært ærlig i første omgang da😅Han er alltid hjemme når han ikke er på jobb og får sjeldent besøk selv. Anonymkode: e6609...4d7
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #6 Skrevet 22. mai 2023 Løyet om hva? Nei jeg tror han er ærlig når han sier at det er hyggelig å henge med deg men at han vil trekke seg vekk for å ikke bli fersket fordi relasjonen er upassende over grensen. Men det blir ganske teit å mase på han dagen etter du har blitt singel for å si det sånn. Nå må du klare å leve som singel en stund først og fremst også kan du heller ta opp igjen tråden med naboen om 3-4 måneder og fortelle at du er singel og spørre om han vil møtes. Om han har møtt noen andre eller ikke er umulig å vite Anonymkode: 1c232...c27 4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #7 Skrevet 22. mai 2023 Herregud. Du ble singel i går, og du stresser allerede med denne andre fyren? Du høres ekstremt useriøs ut. Mulig han har merket seg det. Anonymkode: 12c5c...5b0 7
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #8 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Herregud. Du ble singel i går, og du stresser allerede med denne andre fyren? Du høres ekstremt useriøs ut. Mulig han har merket seg det. Anonymkode: 12c5c...5b0 Mulig jeg høres useriøs ut, men når man er ganske interessert i noen, så er det vanskelig å la være å tenke på han. Men han må da være litt urimelig selv når han tok initiativet til å henge sammen NÅR jeg var i et forhold, og deretter trekke seg mer tilbake. Anonymkode: e6609...4d7 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #9 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mulig jeg høres useriøs ut, men når man er ganske interessert i noen, så er det vanskelig å la være å tenke på han. Men han må da være litt urimelig selv når han tok initiativet til å henge sammen NÅR jeg var i et forhold, og deretter trekke seg mer tilbake. Anonymkode: e6609...4d7 Kanskje han innså at du var et dårlig catch når du holdt på sånn mens du var i forhold Anonymkode: 1c232...c27 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #10 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kanskje han innså at du var et dårlig catch når du holdt på sånn mens du var i forhold Anonymkode: 1c232...c27 Jeg var veldig tydelig på at det ikke skulle skje noe som definerer utroskap. Og hvis det er det som er greia, så har han jo løyet:/ Anonymkode: e6609...4d7 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #11 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ønsker svar på om naboen kan fortelle sannheten Bare naboen som kan svare på det, men igjen, du vet ikke om han sier sannheten. Så du må bare roe ned og ta ting litt mer som det kommer. Anonymkode: 1a18c...379
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #12 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hei i lang tid, har meg og naboen hatt følelser for hverandre. Nesten et år. Jeg har samboer fra før, som nå er en ex. Vi gjorde det slutt i går pga mye samlivsproblemer som vi har prøvd lang tid å fikse opp i, men som ikke er mulig. Bedre å gå til hvert vårt. Dagen før jeg gjorde det slutt med samboer, hang meg og forelskelsen sammen. Hadde det veldig hyggelig. Men dagen etterpå sa han at han ville trekke seg litt tilbake mtp at jeg var i et forhold og ikke ville bli ferska og at vi skulle få dårlige rykter på oss. han sa det ikke var meg som var problemet. Han synes det var veldig koselig og at han sa vi mest sannsynlig kom til å ha det koselig sånn igjen. Han sa også han vil ta en sjanse. Han vil også ta ting litt sakte og ikke rushe med ting. Spesielt når jeg allerede har vært i et forhold. Han snapper meg fremdeles, men ikke like mye. Han åpner meldinger før det har gått et minutt, og svarer som regel alltid. Tror dere han mener det han sier? Han er en ganske oppegående, snill type som forteller at jeg kan stole på han. Han har vært singel ganske lenge og er ikke en som stresser med dame. Jeg har ikke lyst til å mase på han, men er så kjedelig når vi ikke snapper like mye lengre… Gode ord her inne? Ønsker INGEN svar om at jeg har likt han i forhold osv. ingen vet bakgrunnen til hvorfor meg og samboer har gjort det slutt osv. Ønsker svar på om naboen kan fortelle sannheten. Har noen vært borti liknende? Anonymkode: e6609...4d7 Nei... noen som sier at du kan stole på dem, er ikke til å stole på. Å stole på noen krever opparbeidet tillit og ikke bare ord. Han sier dere sannsynligvis kommer til å ha det så koselig igjen? Det er over. Anonymkode: 31af1...58b 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #13 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei... noen som sier at du kan stole på dem, er ikke til å stole på. Å stole på noen krever opparbeidet tillit og ikke bare ord. Han sier dere sannsynligvis kommer til å ha det så koselig igjen? Det er over. Anonymkode: 31af1...58b Min samboer har sagt det flere ganger, aldri opplevd jeg ikke kunne stole på han.. Anonymkode: e6609...4d7
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #14 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei... noen som sier at du kan stole på dem, er ikke til å stole på. Å stole på noen krever opparbeidet tillit og ikke bare ord. Han sier dere sannsynligvis kommer til å ha det så koselig igjen? Det er over. Anonymkode: 31af1...58b Jeg sa også at han skulle si ifra om han ikke ville mer. For at han skulle være ærlig med en gang. Da kunne han vel bare sagt det? Anonymkode: e6609...4d7
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #15 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min samboer har sagt det flere ganger, aldri opplevd jeg ikke kunne stole på han.. Anonymkode: e6609...4d7 Ja men ts og fyren er ikke samboere. Det er jo en annen sak når tillit er opparbeidet, som jo hos dere. Anonymkode: 31af1...58b 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #16 Skrevet 22. mai 2023 Du forbudt frukt som boostet egoet sitt opp med.. Nå som du er singel og åpen på markedet er du ikke lenger så interessant, dessuten ønsker han mest sannsynlig ikke å gå inn i et forhold med deg. Kanskje han har sett tendensene dine hvordan du er i et forhold, så han vil ikke ende som som eksen din. Anonymkode: 93c87...79d 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #17 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du forbudt frukt som boostet egoet sitt opp med.. Nå som du er singel og åpen på markedet er du ikke lenger så interessant, dessuten ønsker han mest sannsynlig ikke å gå inn i et forhold med deg. Kanskje han har sett tendensene dine hvordan du er i et forhold, så han vil ikke ende som som eksen din. Anonymkode: 93c87...79d Han sa det i går på formiddagen. Gjorde det ikke slutt med samboer før senere.. Anonymkode: e6609...4d7
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #18 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han sa det i går på formiddagen. Gjorde det ikke slutt med samboer før senere.. Anonymkode: e6609...4d7 Men han har sett hvor illojal du var mot samboeren din. Hvem ønsker vel å gå inn i forhold med illojale mennesker? Sitat "Hei i lang tid, har meg og naboen hatt følelser for hverandre. Nesten et år." Godt mulig du fortsatt er ung til sinns, men det betyr ikke at man skal oppføre seg voksent. Å ha en flørt med naboen i et år er langt utenfor hva som aksepteres.. Anonymkode: 93c87...79d
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #19 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du forbudt frukt som boostet egoet sitt opp med.. Nå som du er singel og åpen på markedet er du ikke lenger så interessant, dessuten ønsker han mest sannsynlig ikke å gå inn i et forhold med deg. Kanskje han har sett tendensene dine hvordan du er i et forhold, så han vil ikke ende som som eksen din. Anonymkode: 93c87...79d Spurte han bare direkte rett ut, om han har ment det han har sagt, eller om han skulle teste grensene. Får se hva han sier til det. Anonymkode: e6609...4d7
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #20 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men han har sett hvor illojal du var mot samboeren din. Hvem ønsker vel å gå inn i forhold med illojale mennesker? Sitat "Hei i lang tid, har meg og naboen hatt følelser for hverandre. Nesten et år." Godt mulig du fortsatt er ung til sinns, men det betyr ikke at man skal oppføre seg voksent. Å ha en flørt med naboen i et år er langt utenfor hva som aksepteres.. Anonymkode: 93c87...79d Det var aldri en flørt. Vi har faktisk ikke hatt noe kontakt før nå. Å få følelser for andre når man er i et dårlig forhold fra før, er ganske normalt. Følelser i seg selv defineres ikke som utroskap. Anonymkode: e6609...4d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå