Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2006 #1 Skrevet 8. januar 2006 Hei Kan noen fortelle meg hvor man får tak i noen ålreite spinningsko i Oslo til rundt tusen-lappen? Kom gjerne med navn på butikk og merke på sko....
Mokka Skrevet 8. januar 2006 #2 Skrevet 8. januar 2006 Lurer også på det samme, men jeg kunne gjerne tenkt meg å betale under 1000 kr, hvis det er mulig! Kan man få spinning sko til 500 lappen?
Tusseline Skrevet 8. januar 2006 #3 Skrevet 8. januar 2006 Lurer også på det samme, men jeg kunne gjerne tenkt meg å betale under 1000 kr, hvis det er mulig! Kan man få spinning sko til 500 lappen? ← Ja, men de er ofte tjukke (noe som er ugunstig, siden man ofte blir ganske varm). Dessuten kan de være litt vel myke i sålen. Fås i noen sportsbutikker.
Gjest Gjest-trådstarter Skrevet 9. januar 2006 #4 Skrevet 9. januar 2006 Hei-trådstarter her. Er det noen som vet om disse skoene er noe bra??.... http://www.g-sport.no/gs/templates/Produkt.aspx?id=6355 Ellers mottas andres erfaringer og forslag med takk!
Tusseline Skrevet 10. januar 2006 #5 Skrevet 10. januar 2006 Jeg brukte de før, og var ganske fornøyd.
Impala Skrevet 11. januar 2006 #6 Skrevet 11. januar 2006 Hei-trådstarter her. Er det noen som vet om disse skoene er noe bra??.... http://www.g-sport.no/gs/templates/Produkt.aspx?id=6355 Ellers mottas andres erfaringer og forslag med takk! ← Jeg har den modellen som det er referert til i linken, og jeg er fornøyd med disse. Du får mye sko for pengene
Gjest Gjest-trådstarter Skrevet 11. mars 2006 #7 Skrevet 11. mars 2006 Heihei! Har vært å kjøpt meg spinning-sko idag! Endelig! Får ikke prøvd dem på noen dager ettersom jeg har blitt innmari forkjøla, men gleder meg til å teste dem ut! Det ble et par Diadora saturn Mtb Woman kjøpt på Spinn sykkelshop i Oslo, Betalte 799kr for skoene. Det blir nok bra! www.spinn.no
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #8 Skrevet 14. mars 2006 Hei-trådstarter her. Er det noen som vet om disse skoene er noe bra??.... http://www.g-sport.no/gs/templates/Produkt.aspx?id=6355 Ellers mottas andres erfaringer og forslag med takk! ← Jeg har den modellen som det er referert til i linken, og jeg er fornøyd med disse. Du får mye sko for pengene ← Har disse festeklips? Har alle spinningsko det?
Impala Skrevet 14. mars 2006 #9 Skrevet 14. mars 2006 Har disse festeklips? Har alle spinningsko det? ← Nei de hadde ikke det. Men jeg kjøpte sånn pakkeløsning der det var med pedaler, og der fulgte det med festeklips. Tror ikke det er vanlig at det følger med festeklips.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #10 Skrevet 14. mars 2006 Nei de hadde ikke det. Men jeg kjøpte sånn pakkeløsning der det var med pedaler, og der fulgte det med festeklips. Tror ikke det er vanlig at det følger med festeklips. ← Tusen takk for raskt svar, skal kjøpe sko i ettermiddag
Gjest Gjesta Skrevet 14. mars 2006 #11 Skrevet 14. mars 2006 Har disse festeklips? Har alle spinningsko det? ← Tusen takk for raskt svar, skal kjøpe sko i ettermiddag ← Og denne gjesten var en forkavet Marillia som glemte å logge seg på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå