Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Kan noen fortelle meg hvor man får tak i noen ålreite spinningsko i Oslo til rundt tusen-lappen? Kom gjerne med navn på butikk og merke på sko....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer også på det samme, men jeg kunne gjerne tenkt meg å betale under 1000 kr, hvis det er mulig! Kan man få spinning sko til 500 lappen?

Skrevet
Lurer også på det samme, men jeg kunne gjerne tenkt meg å betale under 1000 kr, hvis det er mulig! Kan man få spinning sko til 500 lappen?

Ja, men de er ofte tjukke (noe som er ugunstig, siden man ofte blir ganske varm). Dessuten kan de være litt vel myke i sålen.

Fås i noen sportsbutikker.

Skrevet

Jeg brukte de før, og var ganske fornøyd.

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest-trådstarter
Skrevet

Heihei!

Har vært å kjøpt meg spinning-sko idag! Endelig! Får ikke prøvd dem på noen dager ettersom jeg har blitt innmari forkjøla, men gleder meg til å teste dem ut!

Det ble et par Diadora saturn Mtb Woman kjøpt på Spinn sykkelshop i Oslo, Betalte 799kr for skoene.

Det blir nok bra! :)

www.spinn.no

Gjest Gjest
Skrevet
Hei-trådstarter her.

Er det noen som vet om disse skoene er noe bra??....

http://www.g-sport.no/gs/templates/Produkt.aspx?id=6355

Ellers mottas andres erfaringer og forslag med takk! ;)

Jeg har den modellen som det er referert til i linken, og jeg er fornøyd med disse. Du får mye sko for pengene :)

Har disse festeklips? Har alle spinningsko det? :sjenert:

Skrevet
Har disse festeklips? Har alle spinningsko det?  :sjenert:

Nei de hadde ikke det. Men jeg kjøpte sånn pakkeløsning der det var med pedaler, og der fulgte det med festeklips. Tror ikke det er vanlig at det følger med festeklips.

Gjest Gjest
Skrevet
Nei de hadde ikke det. Men jeg kjøpte sånn pakkeløsning der det var med pedaler, og der fulgte det med festeklips. Tror ikke det er vanlig at det følger med festeklips.

Tusen takk for raskt svar, skal kjøpe sko i ettermiddag :)

Gjest Gjesta
Skrevet
Har disse festeklips? Har alle spinningsko det?  :sjenert:

Tusen takk for raskt svar, skal kjøpe sko i ettermiddag :)

:rodme: Og denne gjesten var en forkavet Marillia som glemte å logge seg på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...