Gå til innhold

Perfumes club.no - må man betale toll elr mva?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har handlet herfra? Lurer på om jeg må betale mva eller toll. 

Anonymkode: 2b37d...735

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Etter hva jeg ser så hører nettbutikken til i spania. Derav blir det moms og toll + evt fortollingsgebyr for å få varene inn i Norge. 

Anonymkode: c3e42...48f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Etter hva jeg ser så hører nettbutikken til i spania. Derav blir det moms og toll + evt fortollingsgebyr for å få varene inn i Norge. 

Selv om nettbutikkens adresse er no til slutt? Er litt grønn på dette.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det er lueri. Litt som alle disse klesbutikkene med norske navn. Ser du på betingelsene til disse nettbuttikkene så er nettbutikknavnet bare et vilkårlig navn, som eks oslomote. No. Selskapet er gjerne et selskap i Europa, hvis du ønsker å returnere varen så må du betale for frakten, ønsker du å klage på varen så skal den sendes til kina osv osv. 

Les betingelser og vilkårene før du kjøper, og ikke kjøp før du har lest anmeldelser om selskapet. 

Holdt selv på å trykke kjøp i helga, alt så bra ut på papiret men så var anmeldelse helt elendig. 

AnonymBruker
Skrevet
Rotehodet skrev (1 minutt siden):

Ja, det er lueri. Litt som alle disse klesbutikkene med norske navn. Ser du på betingelsene til disse nettbuttikkene så er nettbutikknavnet bare et vilkårlig navn, som eks oslomote. No. Selskapet er gjerne et selskap i Europa, hvis du ønsker å returnere varen så må du betale for frakten, ønsker du å klage på varen så skal den sendes til kina osv osv. 

Les betingelser og vilkårene før du kjøper, og ikke kjøp før du har lest anmeldelser om selskapet. 

Holdt selv på å trykke kjøp i helga, alt så bra ut på papiret men så var anmeldelse helt elendig. 

Uff, jaggu ikke enkelt når det er slik. Hjelper det at man kan handle med klarna da? 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, .no betyr ikke at nettsiden er norsk.

Dette er du selv ansvarlig til å sjekke opp. Om du ikke gjør dette, risikerer du å bli svindlet.

Jeg har aldri hørt om nettsiden du referer til, men gikk inn på nettsiden og leste "about us". 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Uff, jaggu ikke enkelt når det er slik. Hjelper det at man kan handle med klarna da? 

KlarnA har innsett at de har fått et problem med disse nettbuttikkene da klarna tidligere var et kvalitetsmerke for sikker nettbutikk og betaling. 

Slik jeg forstår det prøver de å rydde opp i dette nå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...