Gå til innhold

Coop medlem saldo

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg bare lurte på om noen har vært borti det samme som meg og kanskje har en forklaring, jeg får ikke svar fra Coop ang dette. Jeg bruker Coop kortet hver gang jeg handler og synes det er rart at det fortsatt står 0.90 øre inne på saldoen min,  jeg fikk min siste utbetaling i februar og har handlet massevis etter det, og har brukt coop kortet hver gang, til og med når jeg har handlet for andre, så jeg tror jeg skulle hatt litt mer enn 0.90 øre siden februar, sjekket sist i dag inne på saldoen, og prøvd å lese meg opp men jeg blir ikke klok på dette og finner ikke ut av det jeg lurer på. Så kanskje noen her inne vet, og er dette vanlig at det skjer, og at det bare er en gang i året det betales ut kanskje? 

Takk for svar på forhånd 🙂

Anonymkode: 5d8a9...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det betales en gang i året. Last ned coop appen så får du oppdateringer og kan følge med der. Det beløpet som er der, overflyttes til coop kontoen din i slutten av januar hvert år.

Anonymkode: cd339...e45

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Coop betaler bare ut kjøpeutbytte én gang i året ja.

Anonymkode: 72717...07b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du tatt i bruk det nye kortet du har fått tilsendt? Mitt gamle kort ble tilsynelatende registrert når jeg handlet, men kjøpene ble ikke registrert. Da jeg tok i bruk det nye kortet ble kjøpene registrert. Mener det stod noe om dette i brevet da jeg fikk det nye kortet.

Anonymkode: 11459...e7f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det betales en gang i året. Last ned coop appen så får du oppdateringer og kan følge med der. Det beløpet som er der, overflyttes til coop kontoen din i slutten av januar hvert år.

Anonymkode: cd339...e45

Takk for svar, da skal jeg gjøre det 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du tatt i bruk det nye kortet du har fått tilsendt? Mitt gamle kort ble tilsynelatende registrert når jeg handlet, men kjøpene ble ikke registrert. Da jeg tok i bruk det nye kortet ble kjøpene registrert. Mener det stod noe om dette i brevet da jeg fikk det nye kortet.

Nei jeg har ikke fått noe nytt kort, så dumt da,  da bestiller jeg nytt kort, takk for svar 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei jeg har ikke fått noe nytt kort, så dumt da,  da bestiller jeg nytt kort, takk for svar 🙂

Mener du kredittkortet, eller bare medlemskortet du scanner før du betaler med bankkort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Million skrev (27 minutter siden):

Mener du kredittkortet, eller bare medlemskortet du scanner før du betaler med bankkort?

Medlemskortet som man scanner først, har hatt det så lenge jeg kan huske 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Å ja. Ok, det kan kanskje slutte å funke og ikke registrere kjøp lenger plutselig, ja. Magnetstripen "dør".

Men de tilbyr medlemskort på mobil nå, som du scanner før du begynner handelen. Du har vel lastet ned coop appen på mobil? Hvis ikke, gjør det nå, og dropp det plastkortet du drasser på :D 

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

det er vel en app for det nå og ikke et fysisk kort? 

Anonymkode: 8e26f...adc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg fikk automatisk nytt kort I posten, da de skulle over på en ny type kort elns. Så sjekk det i alle fall ut

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Medlemskortet ligger i appen.

Jeg har ikke fått nytt medlemskort, men jeg bruker appen og scanner "kortet" som ligger der.

Anonymkode: 0d565...abd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du må sjå på oversikten for kvar mnd i fordelsregneskapet ditt, saldoen vil ikkje oppdatere seg før neste år sidan du berre kan ta ut pengar frå tidlegare år. Altså alt du tjener i 2023 vil være tilgjengeleg januar/februar 2024 :)

Eg har hittill i år tent 974 kr, som vil bli overført til saldoen min i januar 👍

Anonymkode: c35ad...ce7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det fysiske kortet har jo en utløpsdato, så om datoen har gått ut vil kortet naturligvis ikke fungere lenger. Last ned Coop appen og scann kortet derfra.

Anonymkode: aa454...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...