AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #1 Skrevet 22. mai 2023 Hei. Har hatt leamus på øyet i over ~4-6mnd nå (husker ikke hvor lenge). Lest at det ikke er farlig, men det er fryktelig slitsomt. Er det noe jeg burde undersøke eller kan gjlre for at det skal gå over? Anonymkode: 3eda9...f26
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #2 Skrevet 22. mai 2023 Drikker du mye koffein? Anonymkode: d2c18...733
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #3 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Drikker du mye koffein? Anonymkode: d2c18...733 Tidligere, men ikke nå. Ikke drukket koffein i dag Anonymkode: 3eda9...f26
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #4 Skrevet 22. mai 2023 Har du prøvd å ta magnesium? Leamus er ikke farlig, ville ikke gått til lege med mindre du faktisk synes det er irriterende og vil ha hjelp til å få det stoppet. Jeg synes det er kjempeirriterende. Jeg får det i perioder, og for meg hjelper det å ta masse magnesium. Hadde ikke orket å gå med det i månedsvis. Anonymkode: d0616...60d
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #5 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du prøvd å ta magnesium? Leamus er ikke farlig, ville ikke gått til lege med mindre du faktisk synes det er irriterende og vil ha hjelp til å få det stoppet. Jeg synes det er kjempeirriterende. Jeg får det i perioder, og for meg hjelper det å ta masse magnesium. Hadde ikke orket å gå med det i månedsvis. Anonymkode: d0616...60d Tar magnesium hver kveld. synes det er irriterende, men er bare usikker på om det er vits å gå til legen om det ikke er noe å gjøre 😕 får også i tillegg masse hodepine, men vet ikke om det henger sammen. Anonymkode: 3eda9...f26
Vampyrina Skrevet 23. mai 2023 #6 Skrevet 23. mai 2023 Sink kan også hjelpe. Det har hjulpet meg i hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå