AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #1 Skrevet 22. mai 2023 Vet at det blir mye fiendtlige kommentarer fra overfølsomme kvinner her inne til dette klippet, men dette er faktisk ren biologisk fakta enten dere liker det eller ikke: Anonymkode: 5b7c5...1ab 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #3 Skrevet 22. mai 2023 Hvorfor skulle jeg gidde å se noe bullshit fra youtube? Anonymkode: e8550...513 5 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #5 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor skulle jeg gidde å se noe bullshit fra youtube? Anonymkode: e8550...513 Hvor er fasiten din på dagens samfunn? Anonymkode: 1d366...6da
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #6 Skrevet 22. mai 2023 Jeg orket ikke å se hele filmen. Men har opp igjennom årene lest flere artikler som viser til at kvinnens kropp og psyke er skapt slik at hun er interrestert i å ha elskere. Hun bruker lengre tid på å oppnå orgasme. Mens sperm konkurrerer i å befruke egget. Penis er formet slik at den kan dra ut en annen manns sperm. Og hun har større sjanse til å oppnå orgasme med en ny elsker, enn sin langtidspartner. Langtidspartneren er en kjærlig familiekjær mann som hun oppdrar barna med. Elskeren er kjekkere mannfolk hun har lyst på. Her en en artikkel: https://www.psychologytoday.com/gb/blog/the-human-beast/200903/did-stone-age-men-and-women-sleep-around-and-should-we-care Kvinner var forøvrig også jegere, så den forestillingen om an menn er jegere, og kvinner er selektive, stemmer ikke. Anonymkode: c0a5b...19f 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #7 Skrevet 22. mai 2023 58 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor er fasiten din på dagens samfunn? Anonymkode: 1d366...6da Hvorfor skulle et samfunn ha en fasit? Anonymkode: e8550...513 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #8 Skrevet 22. mai 2023 Ah, den pålitelige kilden Jordan Peterson. Jammen godt at alt som er på internett er sant. Eneste logiske grunnen til at fler kvinner er utro må være at de har lettere tilgang på tilfeldig sex (aka single menn er billigere og løsere). Anonymkode: 2e096...9e4 13
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #9 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ah, den pålitelige kilden Jordan Peterson. Jammen godt at alt som er på internett er sant. Eneste logiske grunnen til at fler kvinner er utro må være at de har lettere tilgang på tilfeldig sex (aka single menn er billigere og løsere). Anonymkode: 2e096...9e4 Enig, fyren er useriøs. Det betyr ikke at alt han sier er feil, bare at han sier mye tull og sprøyt. Men det er faktisk sant at kvinner er mer utro. Men alle har hver sin grunn til at de er det. https://www.independent.co.uk/life-style/cheating-wives-affair-save-marriage-women-alicia-walker-the-secret-lives-of-cheating-wives-a8397686.html https://www.yahoo.com/lifestyle/reasons-many-married-women-cheat-220719320.html https://www.huffpost.com/entry/why-happily-married-women-are-cheating_b_5787280 https://www.bolde.com/dont-feel-bad-cheating-partner-fulfilling-needs/ For de som ikke gidder med alle artiklene, det skjønner jeg godt. Kortversjonen er at forskjellige kvinner som er utro har forskjellige grunner til det. Anonymkode: 6b8e9...2ae
I Grosny Skrevet 22. mai 2023 #10 Skrevet 22. mai 2023 Jeg har ikke lest noe av dette, men mitt inntrykk er at flere kvinner enn menn får muligheten til å pule litt her og der. Og muligheten er jo en vesentlig forutsetning.
Snok1 Skrevet 22. mai 2023 #11 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): For de som ikke gidder med alle artiklene, det skjønner jeg godt. Kortversjonen er at forskjellige kvinner som er utro har forskjellige grunner til det. Men sier de at det faktisk er fler kvinner enn menn som er utro? Det er en påstand jeg gjerne skulle sett godt underbygget og debattert. 6
AnonymBruker 42 Skrevet 22. mai 2023 #12 Skrevet 22. mai 2023 Snok1 skrev (3 minutter siden): Men sier de at det faktisk er fler kvinner enn menn som er utro? Det er en påstand jeg gjerne skulle sett godt underbygget og debattert. Jeg gadd ikke trykke meg inn på noen av dem, men er villig til å gjette på at ; "nei det sier de neppe", bare sånn ut ifra url/overskrift/trykke-på-agn... Tipper det samme er tilfellet for YT videoen også... Hadde jo vært en interessant debatt her på KG om det var tilfellet, da 4
Snok1 Skrevet 22. mai 2023 #13 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker 42 skrev (2 minutter siden): Jeg gadd ikke trykke meg inn på noen av dem, men er villig til å gjette på at ; "nei det sier de neppe", bare sånn ut ifra url/overskrift/trykke-på-agn... Tipper det samme er tilfellet for YT videoen også... Hadde jo vært en interessant debatt her på KG om det var tilfellet, da Jeg mistenker det samme.
herzeleid Skrevet 22. mai 2023 #14 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vet at det blir mye fiendtlige kommentarer fra overfølsomme kvinner her inne til dette klippet, men dette er faktisk ren biologisk fakta enten dere liker det eller ikke: Anonymkode: 5b7c5...1ab Formuler heller hva du ønsker å få frem enn å forvent at folk skal se 8 minutter video og så tolke seg frem til hva du vil diskutere. 4 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #15 Skrevet 22. mai 2023 En studie ved universitetet i New Hampshire tyder på at menn er oftere utro enn kvinner. I undersøkelsen fant de at det er 7 prosent mer sannsynlig at menn er utro enn kvinner. https://www.klikk.no/sex/disse-er-mest-utro-av-menn-og-kvinner-3465699 Anonymkode: 064db...64d 4 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #16 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg orket ikke å se hele filmen. Men har opp igjennom årene lest flere artikler som viser til at kvinnens kropp og psyke er skapt slik at hun er interrestert i å ha elskere. Hun bruker lengre tid på å oppnå orgasme. Mens sperm konkurrerer i å befruke egget. Penis er formet slik at den kan dra ut en annen manns sperm. Og hun har større sjanse til å oppnå orgasme med en ny elsker, enn sin langtidspartner. Langtidspartneren er en kjærlig familiekjær mann som hun oppdrar barna med. Elskeren er kjekkere mannfolk hun har lyst på. Her en en artikkel: https://www.psychologytoday.com/gb/blog/the-human-beast/200903/did-stone-age-men-and-women-sleep-around-and-should-we-care Kvinner var forøvrig også jegere, så den forestillingen om an menn er jegere, og kvinner er selektive, stemmer ikke. Anonymkode: c0a5b...19f Feil, feil, feil og feil. - Kvinner får oftere orgasme med fast partner enn ved tilfeldig sex. - Kvinner er ikke mer utro enn menn. - Noen få kvinner har nok vært jegere, blant urfolk fra Europa, Arktis, Asia, Amazonas og Australia er det en jobb for menn. "Flertallet av befolkningen i Norge er monogame og har ikke hatt sidesprang. Et mindre tall har imidlertid hatt dette, og 26% av norske menn og 18% av kvinner rapporterte at de noen gang mens de var i parforhold har hatt et sidesprang uten den faste partnerens samtykke" https://www.sv.uio.no/psi/forskning/prosjekter/seksualvaneundersokelsen/ikke-monogame-forhold-/ Anonymkode: b75e0...7c3 4 1 1
Vikingdigin Skrevet 22. mai 2023 #17 Skrevet 22. mai 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg orket ikke å se hele filmen. Men har opp igjennom årene lest flere artikler som viser til at kvinnens kropp og psyke er skapt slik at hun er interrestert i å ha elskere. Hun bruker lengre tid på å oppnå orgasme. Mens sperm konkurrerer i å befruke egget. Penis er formet slik at den kan dra ut en annen manns sperm. Og hun har større sjanse til å oppnå orgasme med en ny elsker, enn sin langtidspartner. Langtidspartneren er en kjærlig familiekjær mann som hun oppdrar barna med. Elskeren er kjekkere mannfolk hun har lyst på. Her en en artikkel: https://www.psychologytoday.com/gb/blog/the-human-beast/200903/did-stone-age-men-and-women-sleep-around-and-should-we-care Kvinner var forøvrig også jegere, så den forestillingen om an menn er jegere, og kvinner er selektive, stemmer ikke. Anonymkode: c0a5b...19f Den delen med "en familiekjær mann og elskeren" virker bare mer som en fetisj fra deg, med tanke på hvor dødelig og sårbar kvinner var på steinalderen med gravidtet. Virker mer som om det det var en konkurranse mellom mennene og ikke med særdeles frivilige kvinnelige deltakere. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #18 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Feil, feil, feil og feil. - Kvinner får oftere orgasme med fast partner enn ved tilfeldig sex. - Kvinner er ikke mer utro enn menn. - Noen få kvinner har nok vært jegere, blant urfolk fra Europa, Arktis, Asia, Amazonas og Australia er det en jobb for menn. "Flertallet av befolkningen i Norge er monogame og har ikke hatt sidesprang. Et mindre tall har imidlertid hatt dette, og 26% av norske menn og 18% av kvinner rapporterte at de noen gang mens de var i parforhold har hatt et sidesprang uten den faste partnerens samtykke" https://www.sv.uio.no/psi/forskning/prosjekter/seksualvaneundersokelsen/ikke-monogame-forhold-/ Anonymkode: b75e0...7c3 Riktig, riktig, riktig og riktig. Er ikke sikkert det var tilfelle i steinalderen. Var ikke så mange artikler om kvinnelig orgasme å lese om på den tiden, så det er ikke sikkert du selv eller partneren din hadde noe særlig peiling på hva dere drev med. Her er senario Du har sex med partneren din. Kommer ikke, er enda kåt. Lurer deg avgårde med en annen, det er forbudt og hemmelig og veldig pirrende. Nå blir du tilfredstilt. Mange andre statitistikker sier at kvinner er mer utro en menn. Var linker til en haug av dem tidligere i tråden Leste du i det hele tatt artikkelen? Man finner mange skjeletter av steinalderkvinner med spyd og andre jaktredskaper. Dette forandret seg når menneskeheten begynte med jordbruk. Anonymkode: c0a5b...19f
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #19 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Riktig, riktig, riktig og riktig. Er ikke sikkert det var tilfelle i steinalderen. Var ikke så mange artikler om kvinnelig orgasme å lese om på den tiden, så det er ikke sikkert du selv eller partneren din hadde noe særlig peiling på hva dere drev med. Her er senario Du har sex med partneren din. Kommer ikke, er enda kåt. Lurer deg avgårde med en annen, det er forbudt og hemmelig og veldig pirrende. Nå blir du tilfredstilt. Mange andre statitistikker sier at kvinner er mer utro en menn. Var linker til en haug av dem tidligere i tråden Leste du i det hele tatt artikkelen? Man finner mange skjeletter av steinalderkvinner med spyd og andre jaktredskaper. Dette forandret seg når menneskeheten begynte med jordbruk. Anonymkode: c0a5b...19f Jeg postet en link med en norsk, ny undersøkelse utført av UIO. Det var 11 000 respondenter. Du postet 4 artiklerfra diverse aviser og livsstil-nettsider. - To av dem viste til samme kilde. En forsker som hadde intervjuer med 50 kvinner. Hun intervjuet ingen menn til sammenligning. - En tredje var basert på intervju med 100 kvinner. Ingen menn - Den fjerde ser ut som et slags blogg-innlegg hvor en kvinne legger ut om hvorfor hun var utro. Det er altså ingen av dine kilder som inneholder noe statistikk over hvem som er mest utro. Anonymkode: b75e0...7c3 5 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #20 Skrevet 22. mai 2023 Det intressante er, hvem er disse kvinnene utro med? Er det opplagt hvem disse mennene er? Hvor mange menn lever i troen at barna er deres? Vet disse avloksene at de er mange barns far? Hvilken type mann er du med? Hvilken type menn ligger du med? Hvilken type mann er du? Personlighet eller livsvalg? Hilsen flerkulls pappa. Anonymkode: 00761...6d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå