Gå til innhold

Norges dummeste supportere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

SK Brann, Fotball | Byen er Bergen, men Brann-fansen er bånn

Jeg tenker heller at dette må være Norges dummeste kommentator, som ser det han vil se, og skjønner det han vil skjønne.  Jeg er ikke noe fotballfan, men har snakket med supportere som var på cupfinalen, og de hørte absolutt IKKE at nasjonalsangen ble spilt. Det var ikke med VILJE at de prøvde å overdøve den med Nystemten. 

Dette burde kommentatoren skjønt eller snappet opp i media. "Du pisser ikke på Norge" skriver han- tror han virkelig at brannfansen mente å gjøre det? 

At noen idiotiske supportere svarer med at "Bergen ikke er i Norge" må man jo se forbi. De jeg kjenner er oppriktig lei seg for at dette blir hauset opp i media. De hadde selvsagt sunget med på nasjonalsangen dersom de hadde hørt den. Men den ble spilt FOR LAVT i forhold til stemning og antall tilskuere. Flaut. 

Anonymkode: ff34b...8d5

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sånn er bergensere og Bataljonen.

Høy på seg selv og veldig stolt av byen sin😃, men Brann fortjente så godt å vinne cupen🏆

Anonymkode: 6a753...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ville vært enig... om det ikke hadde vært for det faktum at ikke en forbanna kjeft fra kongefamilien dukket opp på cupfinalen. Kongen var sykemeldt, men tronarvingene? Hvor var de?

Anonymkode: d3938...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen overraskelse når det gjelder de folka...

Anonymkode: acf94...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruk øynene da, så ser en vel om det spilles nasjonalsang eller ikke.

Anonymkode: f8812...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...