tussi680 Skrevet 22. mai 2023 #1 Skrevet 22. mai 2023 og bestilling på nett. Hvor lang leveringstid bruker de å ha? Sist jeg bestilte nå så forstår jeg at det er helligdager i mellom slik at det tar sin tid. Men hvor mange dager i snitt bruker det å ta? (Får de på døra).
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #3 Skrevet 22. mai 2023 Alt fra noen få dager til halvannen uke. Anonymkode: 32900...d9e
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #4 Skrevet 23. mai 2023 Jeg bestiller mest fra Zooplus, og de pleier å være raske. Jeg bestiller søndag og får pakken før helga. Jeg skjønner ikke hvorfor de er så raske, for jeg tror varene kommer fra utlandet (iallfall gjorde de det før). De har tydeligvis folk på lageret på søndager og (norske) helligdager også, jeg lurer på om de har noe slags amazon-opplegg. Når jeg bestiller fra Musti synes jeg det tar mye lenger tid. Det virker som de bestiller inn varene selv og må vente på dem før de kan sende videre til kunden. Jeg fikk feil varer en gang, og da jeg ga beskjed om det, fikk jeg til svar at de skulle bestille inn nye varer til meg. Så gikk det ei lita uke før jeg fikk sporingsnummer, og da hadde jeg pakken etter noen dager med vanlig postgang. Så det kommer an på hvor du bestiller fra. Anonymkode: 2c90f...306
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå