Gå til innhold

sexy uniformsbukser på kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenter i jeans er fint. Minst like fint er tettsittende bukser de bruker som arbeidsuniform, f eks på butikker o bensinstasjoner. Hva synes du

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kiwi har fine, de grønne jeans som de bruker

Anonymkode: e26d4...103

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kiwi har fine, de grønne jeans som de bruker

Anonymkode: e26d4...103

enig.

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at de som jobber f.eks. i butikk er mest opptatt av å ha på seg noe som er behagelig å jobbe i.
Har sett noen av de på Kiwi, som er ettersittende, og ja de er fine de.

Men synes likevel at vi skal respektere de som har dem på, og at de bruker det enten fordi butikken har som policy, at dette er arbeidsantrekket, eller de har valgt dem fordi de er behagelige.
Så jeg ungår å kikke noe ekstra på dem, jeg respektere at de er på jobb, og skal slippe "gamle gubber" som står å stirrer på rumpa deres fordi de har på seg en ettersittende arbeidsbukse 😉 

• Liker 2
Skrevet
Geojak skrev (8 timer siden):

Jeg er ganske sikker på at de som jobber f.eks. i butikk er mest opptatt av å ha på seg noe som er behagelig å jobbe i.
Har sett noen av de på Kiwi, som er ettersittende, og ja de er fine de.

Men synes likevel at vi skal respektere de som har dem på, og at de bruker det enten fordi butikken har som policy, at dette er arbeidsantrekket, eller de har valgt dem fordi de er behagelige.
Så jeg ungår å kikke noe ekstra på dem, jeg respektere at de er på jobb, og skal slippe "gamle gubber" som står å stirrer på rumpa deres fordi de har på seg en ettersittende arbeidsbukse 😉 

absolutt-full  respekt. glaner ikke.

• Hjerte 1
Gjest Paramount
Skrevet

Fine uniformer, og spesielt Kiwi, fin farge og lavt liv på buksene. Men det kan jo være at det er de yngste kvinnene som bidrar godt til å gjøre uniformene fine. Bare en tanke.

Skrevet
Paramount skrev (15 timer siden):

Fine uniformer, og spesielt Kiwi, fin farge og lavt liv på buksene. Men det kan jo være at det er de yngste kvinnene som bidrar godt til å gjøre uniformene fine. Bare en tanke.

joda. Men jeg har sett flotte godt voksne oå - 40-50 årene og eldre

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri sett på en kvinne i bukse som sexy

Anonymkode: 236a3...32b

AnonymBruker
Skrevet

Kviner i oransje kjeledress 🥰

Anonymkode: 945cf...779

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Kviner i oransje kjeledress 🥰

Anonymkode: 945cf...779

det kommer også an på hvordan den sitter på dem.   

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...