AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #1 Skrevet 22. mai 2023 Er dette vanlig når man bygger nye hus ? Å sette på en slik isoporplate som ikke engang er kappet rett . Undrer meg litt over Hagen min .. huset er bare 6 år gammelt .. er leieboer . Synes ikke dette ser så pent ut . Anonymkode: 8f599...5a6
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #2 Skrevet 22. mai 2023 Hm, er det bed mot husvegg? Da er det nok gjort for å isolere. Vi har også en type isolerende plater mot grunnmur, men det er gjort så det ikke synes. Og utenpå der er det drenerende masse (grus) og så bed. Anonymkode: 5bce0...6ac
Rotemor Skrevet 22. mai 2023 #3 Skrevet 22. mai 2023 (endret) Isolering og drenering er ikke så pent. Det kan lett skjules av busker og blomster. Endret 22. mai 2023 av Rotemor 1
spinner Skrevet 23. mai 2023 #4 Skrevet 23. mai 2023 Det kunne vært gjort penere, men uansett må du ikke begynne å kappe i isopor eller grunnmursplasten
Amossa Skrevet 23. mai 2023 #5 Skrevet 23. mai 2023 Det er ikke alle som har så stor interesse for hage, og da blir det gjerne fort og ugreit gjort. Sånt kan lett fikses på. De styggeste hagene synes jeg er der hvor gravemaskin og bulldozer har fjernet all vegetasjon og slettet alt til. I nærområdet mitt er der nydelige utsiktstomter med berg- og fjell på tomtene. I stedet for å tilpasse huset tomta, gjør folk det motsatte. Alt det naturlige renses bort. Folk vil ha plen i stedet. Forstå det den som kan.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå