AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #1 Skrevet 22. mai 2023 Har slitt med treg mage i 1 år. Får stort sett bare ut små knoller, og må presse veldig. føler at jeg aldri får tømt meg ordentlig. Har alltid vært veldig regelmessig i magen før. Det siste året har jeg derfor tatt vi-siblin og får da ut noe mer, men ikke som normalt. Har også forsøkt Frukt og Fiber-tabletter, movicol og duphalac. Når jeg slutter med det stopper det opp igjen. Har også forsøkt dulcolax når jeg blir desperat etter å få ut noe, men det er så vidt noen virkning. Spiser fiberrik mat, drikker mye vann og beveger meg daglig. Er ingen «grunn» til at ikke magen skal fungere. I det siste har jeg også begynt å bli plaget med kvalme og føler meg veldig oppblåst i magen. Jeg er henvist koloskopi, men vet ikke når jeg får time. Blodprøvene er fine. Ser ikke synlig blod eller slim. Noen andre som har eller har hatt tilsvarende plager som har tips eller råd? Går ut over livskvaliteten dette, både pga fysisk ubehag, men også psykisk fordi jeg bekymrer meg for hva dette kommer av. 😔 Anonymkode: 2a44f...d86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå