AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #1 Skrevet 22. mai 2023 - Hvilket bæresjal anbefaler du til nyfødt? - trenger man elektrisk brystpumpe + manuell eller holder det med en? Anonymkode: 83e07...7b1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #2 Skrevet 22. mai 2023 Jeg hadde angelpack, som kan brukes fra nyfødt med en ekstra stropp, og var kjempefornøyd. Likte ikke caboo close - det var alt for mye tøy, og den bare seg. Det er ikke sikkert du trenger brystpumpe i det hele tatt. Jeg brukte det ikke én eneste gang med ene barnet, mens med andre barnet brukte jeg det en stund i starten for jeg slet litt med lav produksjon. Så det kommer an på. Jeg ville ikke kjøpt før du ser behovet. Du får låne på sykehuset om du trenger det når du drar fra føden. Skal du pumpe mye, er det dobbel elektrisk med pumpebh som gjelder... Anonymkode: c8932...54d
Sydenkupp Skrevet 22. mai 2023 #3 Skrevet 22. mai 2023 Har noen erfaring med Elvie? Tenkte den doble pumpen. Er det ulike modeller av den?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #4 Skrevet 23. mai 2023 Hvis du planlegger å pumpe hver dag bør du 100% ha en elektrisk. Hvis du bare tenker å pumpe en gang i blandt holder det i massevis med en manuell da kan jeg anbefale medela harmony. Jeg brukte den f. eks før dåpen til sønnen min, da jeg skulle bruke bunad som ikke bare er å flekke frem puppen i😅 av bæresele anbefaler jeg ergobaby embrace Anonymkode: 6dbf0...11a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå