AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #1 Skrevet 22. mai 2023 Hei!! For å gjøre en lang historie kort; har møtt en fyr gjennom noen venner og vi har datet i rundt 3-4 måneder. I helgen gjorde jeg en veldig sjokkerende oppdagelse. Jeg fant nemlig en haug med dameundertøy i en skuff han hadde på badet. Typ vanlige truser, stringtruser og gud vet hva. Jeg ble sjokkert og tenkte det verste med en gang. Han ble kjempe flau og lei seg da jeg konfronterte han, jeg var jo rasende. Men, det viser seg nå at dette er noe han bruker selv. Dette er tydeligvis en hemmelighet han har båret på lenge og noe han aldri har fortalt noen. Altså, jeg forstår ingenting.. dette her er altså en helt normal fyr i 20-årene, og jeg kunne aldri i verden forestilt meg at han holdt på med noe sånt. Han er nå også super nervøs for at jeg skal fortelle dette til andre venner av oss. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen tips? Hadde dere bare dumpet han og gått videre uten noe mer styr? Takk for råd!! Anonymkode: 955fd...a55 1 1
Frkego Skrevet 22. mai 2023 #2 Skrevet 22. mai 2023 Hadde gitt fyren en sjanse hvis jeg likte ham ellers. Ville vært åpen om at jeg ikke dømmer ham (alle har sine kinks), men at jeg trenger litt tid til å venne meg til det. Hadde ikke dumpet noen ene alene på grunn av at dette altså. Du har sikkert dine særegenheter du også 😊 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #3 Skrevet 22. mai 2023 Tja, for min del ville det blitt litt for rart og avtennende. Hvorfor liker han å gå i dameundertøy, og når er det han gjør det? Men jeg ville jo ikke fortalt dette til felles venner, for jeg skjønner jo at han syns det er flaut om alle vet hemmeligheten hans. Anonymkode: 772c6...d84 6 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #4 Skrevet 22. mai 2023 Turnoff, jeg hadde avsluttet med ham. Men hadde selvfølgelig ikke fortalt hemmeligheten hans til noen. Anonymkode: ad676...93c 6 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #5 Skrevet 22. mai 2023 Hadde dumpet, men ikke sagt noe til noen om det der. Sånn avvikende oppførsel kan de ha for seg selv, ingen vits i å oute dem og være drittsekk. Anonymkode: 52fd8...72d 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #6 Skrevet 22. mai 2023 Hadde avsluttet det, men ikke sagt det til vennene hans. Anonymkode: 746a9...cf6 1
Leeloo Skrevet 22. mai 2023 #7 Skrevet 22. mai 2023 Hadde spurt om han ser for seg at dette skal være en del av sexlivet vårt etter hvert. Jeg har null problemer med at en mann liker dameundertøy, eller er transvertitt for den del, men det er ikke noe jeg personlig tenner på så han måtte ha kost seg med det på egenhånd når jeg ikke var der. Vi kunne gått ut som venninner da, med ham i drag 😄 Jeg er ganske liberal, men det er jo ikke alle kinks man selv synes er stas. Var han ellers drømmemannen ville jeg ikke dumpet ham over dette, og i hvert fall ikke sagt noe til noen andre om ham, det er hans hemmelighet å dele med de han er komfortable med at vet. Du er jo ikke der selv engang ettersom dette var noe du snublet over, ikke noe han betrodde deg. 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #8 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei!! For å gjøre en lang historie kort; har møtt en fyr gjennom noen venner og vi har datet i rundt 3-4 måneder. I helgen gjorde jeg en veldig sjokkerende oppdagelse. Jeg fant nemlig en haug med dameundertøy i en skuff han hadde på badet. Typ vanlige truser, stringtruser og gud vet hva. Jeg ble sjokkert og tenkte det verste med en gang. Han ble kjempe flau og lei seg da jeg konfronterte han, jeg var jo rasende. Men, det viser seg nå at dette er noe han bruker selv. Dette er tydeligvis en hemmelighet han har båret på lenge og noe han aldri har fortalt noen. Altså, jeg forstår ingenting.. dette her er altså en helt normal fyr i 20-årene, og jeg kunne aldri i verden forestilt meg at han holdt på med noe sånt. Han er nå også super nervøs for at jeg skal fortelle dette til andre venner av oss. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen tips? Hadde dere bare dumpet han og gått videre uten noe mer styr? Takk for råd!! Anonymkode: 955fd...a55 Det er det som er baksiden av medaljen vet du. Å være slik innebærer slike som deg… og da er det faktisk bedre å være et beinrangel, lol. 😜 Anonymkode: c6496...caa
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #9 Skrevet 22. mai 2023 Hadde ikke brydd meg i det hele tatt. Anonymkode: bd9ba...32c 1
Snok1 Skrevet 22. mai 2023 #10 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Altså, jeg forstår ingenting.. dette her er altså en helt normal fyr i 20-årene, og jeg kunne aldri i verden forestilt meg at han holdt på med noe sånt. Du gir deg selv svaret på hvordan du skal forholde deg til ham.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #11 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er det som er baksiden av medaljen vet du. Å være slik innebærer slike som deg… og da er det faktisk bedre å være et beinrangel, lol. 😜 Anonymkode: c6496...caa Huh? Anonymkode: 99453...93a 1
Andro Skrevet 22. mai 2023 #12 Skrevet 22. mai 2023 Jeg forstår ikke hvorfor dette er sjokkerende eller hvorfor du vurderer å dumpe ham. 4
-Missi- Skrevet 22. mai 2023 #13 Skrevet 22. mai 2023 Dette hadde vært turn off for meg også. Blitt for rart desverre. Jeg liker veldig maskuline menn og menn da i dame undertøy blir jo milevis fra det. Hadde selvsagt ikke delt hemmeligheten hans men holdt det mellom oss. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #14 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er det som er baksiden av medaljen vet du. Å være slik innebærer slike som deg… og da er det faktisk bedre å være et beinrangel, lol. 😜 Anonymkode: c6496...caa Beinrangel is da shit. Anonymkode: 48da3...4b0
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #15 Skrevet 22. mai 2023 Jeg hadde dumpet for det blir for sært og turnoff for meg, men fetisjen er ganske vanlig og det er helt vanlige menn som har den. Kjenner to jeg også og hadde aldri trodd det om dem. Han ene er gift og har barn og gjemmer undertøyet i pc-veska han bruker til jobb 😅 Anonymkode: 75baa...13d 2
MyMichelle Skrevet 22. mai 2023 #16 Skrevet 22. mai 2023 Det ville ikke ha spilt noen rolle for meg. Det gjør ham ikke mindre maskulin. Jeg skjønner at du ble sjokkert, men ikke at du ble rasende. Stakkars fyr, nå blir han vel redd for at andre damer skal reagere som deg. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #17 Skrevet 22. mai 2023 Hadde vært turn off for meg og jeg hadde vurdert å dumpe ham, men det ville kommet litt an på hvor godt jeg likte ham. Om han ellers var en knallbra fyr jeg kunne sett for meg en fremtid med, så kunne jeg nok sett forbi det. Men jeg ville ikke tatt del i det, eller visst noe som helst om det for den del. Hadde selvsagt ALDRI fortalt det til noen andre, og det hadde jeg betrygget ham med. Han har jo ikke gjort noe galt, stakkar. Anonymkode: 4a5c9...a8b 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #18 Skrevet 22. mai 2023 -Missi- skrev (1 time siden): Dette hadde vært turn off for meg også. Blitt for rart desverre. Jeg liker veldig maskuline menn og menn da i dame undertøy blir jo milevis fra det. Hadde selvsagt ikke delt hemmeligheten hans men holdt det mellom oss. Samme her. På samme måte som jeg ikke hadde ønsket å være i et forhold med mann som bruker masse sminke, er bifil eller crossdresser. Man må få lov til å ha preferanser, uten å bli kalt slem. Anonymkode: 4268b...513 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #19 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Samme her. På samme måte som jeg ikke hadde ønsket å være i et forhold med mann som bruker masse sminke, er bifil eller crossdresser. Man må få lov til å ha preferanser, uten å bli kalt slem. Anonymkode: 4268b...513 Ja også vil det jo påvirke sexlivet og dynamikken i forholdet veldig mye. Når mannen tenner på å kle seg ut som dame så er rollen han har som "mann" ovenfor en kjæreste bare en rolle og ikke der han egentlig liker og tenner på. Begge de mennene jeg kjenner som tenner på å bruke dameundertøy sier at de er utslitt av å være "mannen" i forholdet, de vil helst bli pult med en strapon selv og gå i kjole. Jeg tenner på menn, ikke på menn som tenner på å ha damerollen og det ville vært et kjipt sexliv og dynamikk i forholdet, ikke minst trist om kjæresten min hadde en mannsrolle bare fordi han følte det var forventet og ikke fordi det falt han naturlig Anonymkode: 75baa...13d 2
Hareena Skrevet 22. mai 2023 #20 Skrevet 22. mai 2023 Er TS egentlig denne unge mannen, men har laget tråden for å lodde stemningen? Ville ikke en ung mann med en slik "hemmelighet" puttet hemmeligheten sin innerst i skapet og ikke la rosa stringtruser ligge og slenge i en skuff på badet når han har damebesøk? Uansett- selv den mest fordomsfrie dama ville vel gått lei når mannen blir husvarm og "pynter" seg før sengekosen. Like tennende som om jeg skulle troppe opp i Tufte-bokser og løsbart i sengehalmen før et nummer med mannen. 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå