Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har fått feriepenger av dagpengegrunnlaget? (Altså dagpenger opptjent i fjor). Det står at man får dem innen utgangen av mai. Skulle så sårt og gjerne hatt de nå, så lurer på om noen har fått sine allerede sånn at det er håp om å få de nå og ikke siste dag i mai😅😀

Anonymkode: 8b3ce...713

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkedykker
Skrevet

Lurer på det samme selv angående feriepenger av sykepenger😅 står ingenting til utbetaling enda. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Lykkedykker said:

Lurer på det samme selv angående feriepenger av sykepenger😅 står ingenting til utbetaling enda. 

Ja, jeg sjekker stadig selv😅🥹Ble så håpefull når det står innen utgangen av mai, håpte på å få det litt før😂

Skrevet

I fjor fikk jeg feriepenger av sykepengene utbetalt 23.05, så jeg regner med de er rett rundt hjørnet

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Ja, jeg sjekker stadig selv😅🥹Ble så håpefull når det står innen utgangen av mai, håpte på å få det litt før😂

Samme her😅

Anonymkode: 599ac...3fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer pengene først etter man ser utbetalingsmeldingen? 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Sofus21 said:

I fjor fikk jeg feriepenger av sykepengene utbetalt 23.05, så jeg regner med de er rett rundt hjørnet

Satser på det😀

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Kommer pengene først etter man ser utbetalingsmeldingen? 

Tror det ja. Pleier hvertfall alltid å stå: til utbetaling på "min side" på nav, og hvor mye som utbetales. Da kommer det den dagen. Hvertfall er det slik med dagpengene. Regner med det er noen lunde det samme da med feriepengene 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Feriepenger av dagpenger kommer i juni. Feriepenger av sykepenger i mai.

Anonymkode: 60a33...c02

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Feriepenger av dagpenger kommer i juni. Feriepenger av sykepenger i mai.

Vet du hvilken dato i juni? ☺️

Anonymkode: 700fa...95a

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Jeg fikk feriepenger av dagpenger i dag faktisk👍😎👏😍😍😍

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Vet du hvilken dato i juni? ☺️

Jeg fikk i dag👌👌👌🤓🤓✌️✌️😀😀👏👏👏👏Sjekk om du og har fått✌️😀

AnonymBruker
Skrevet

Ikke kommet her i dag. I fjor kom det i juni.

AnonymBruker
Skrevet

Når kommer feriepenger av svangerskapspenger da? Noen som vet? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ikke kommet her i dag. I fjor kom det i juni.

Ikke jeg heller. Fikk feriepenger av sykepenger idag, men ikke av dagpengene..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.5.2023 den 21.08):

Ts her. Jeg fikk feriepenger av dagpenger i dag faktisk👍😎👏😍😍😍

Seriøst? Noen har fått det og noen ikke? 

Jeg leser også flere plasser juni. Hadde vært digg om om jeg fikk det nå i mai likevel.

Kan jeg spørre om du fortsatt er arbeidsledig? Jeg begynte i jobb igjen i mars, men var arbeidsledig hele fjoråret. Tenkte om det hadde noe å si på når man får pengene.

Har du fått vedtak på NAV på forhånd? Tror ikke jeg har fått det enda, mener å ha lest at man må få det før man får pengene.

Hadde vært greit å få de nå i mai og ikke sent i juni. Får ikke utbetalt noe i lønn i juni fra arbeidsgiver pga. fullt ferietrekk og vi har lønningsdag den. 12., så er lenge å vente helt til slutten av juni når jeg vanligvis får penger inn den 12.

Anonymkode: 1013a...30e

AnonymBruker
Skrevet

Får man både feriepenger og sykepenger/AAP? Jeg fikk en veldig liten sum feriepenger fra NAV i går. Var sykemeldt deler av 2022 og går nå 40% på AAP og jobber 60%. 

Anonymkode: d33a6...041

AnonymBruker
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Seriøst? Noen har fått det og noen ikke? 

Jeg leser også flere plasser juni. Hadde vært digg om om jeg fikk det nå i mai likevel.

Kan jeg spørre om du fortsatt er arbeidsledig? Jeg begynte i jobb igjen i mars, men var arbeidsledig hele fjoråret. Tenkte om det hadde noe å si på når man får pengene.

Har du fått vedtak på NAV på forhånd? Tror ikke jeg har fått det enda, mener å ha lest at man må få det før man får pengene.

Hadde vært greit å få de nå i mai og ikke sent i juni. Får ikke utbetalt noe i lønn i juni fra arbeidsgiver pga. fullt ferietrekk og vi har lønningsdag den. 12., så er lenge å vente helt til slutten av juni når jeg vanligvis får penger inn den 12.

Anonymkode: 1013a...30e

Beklager, jeg løy visst litt🙈Sjekket igjen litt grundigere og det står feriepenger av foreldrepenger, ikke av dagpenger😅Da er det nok juni de kommer.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...