AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #1 Skrevet 22. mai 2023 Har kommet i kontakt med noen på et forum der jeg utleverer meg litt personlig. Nå vet jeg ikke om jeg kan stole på disse personene eller ikke, så jeg er usikker på om jeg vil oppgi korrekt navn. Personen vet hvor jeg bor (sånn ca.), og i kombinasjon med navnet mitt er det mulig å finne ut hvem jeg er. Derfor er jeg nølende med å oppgi riktig navn. Det er også sannsynlig vi opprettholder kontakten, og da er kanskje greit å etter hvert oppgi korrekt navn (hvis jeg stoler på personen). Spørsmålet er da. Hvordan vil denne personen reagerer når jeg i lang tid har gått under et annet navn fordi jeg har problemer med tillit? Noen tips og råd? Anonymkode: 3f0e1...ec5
Ma.Ya Skrevet 22. mai 2023 #2 Skrevet 22. mai 2023 Kan du ikke være ærlig og si at du har litt problemer med tillit og derfor ikke vil avsløre ditt virkelige navn helt ennå?
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #3 Skrevet 22. mai 2023 Ma.Ya skrev (Akkurat nå): Kan du ikke være ærlig og si at du har litt problemer med tillit og derfor ikke vil avsløre ditt virkelige navn helt ennå? Det er selvsagt en mulighet. Bare veldig usikker på hvordan de vil reagere. Plutselig kutter de kontakten. Anonymkode: 3f0e1...ec5
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #4 Skrevet 22. mai 2023 «Du kan kalle meg *kallenavn*» «Alle kaller meg *kallenavn*» Da har du ikke sagt hva du heter, og sånn sett ikke en løgn. Eller oppgi kun etternavnet om du har et vanlig etternavn. Anonymkode: a2a6c...1d0 1
Ma.Ya Skrevet 22. mai 2023 #5 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Det er selvsagt en mulighet. Bare veldig usikker på hvordan de vil reagere. Plutselig kutter de kontakten. Anonymkode: 3f0e1...ec5 Hvis det er mennesker verdt å ta vare på vil de ikke avvise deg av den grunn, tenker nå jeg. Hvis de kutter kontakten fordi du ikke oppgir ditt virkelige navn så var det kanskje til det bedre..
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #6 Skrevet 22. mai 2023 La oss kalle henne Laila. Anonymkode: e3e4e...41d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå