Gå til innhold

Aduvanz og diaré… hjelp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Aduvanz fungerer kjempebra for meg. Livet mitt er så mye bedre og strukturert på alle måter, jeg klarer tilogmed å gå ned i vekt og trene regelmessig. 
Eneste problemet er at ca 2 timer etter at jeg har tatt dosen min (mellom kl 7 og 9) må jeg være i nærheten av et toalett. Jeg kan ikke dra noe sted, jeg har ikke engang 5 min på meg fra jeg kjenner trangen til å bæsje og til diaréen kommer. Heldigvis er jeg sykmeldt (pga blant annet ADHD burnout, men også mye annet) for tiden, for dette hadde ikke latt seg kombinere med å kjøre til jobb om morgenen. Jeg måtte rett og slett ha fått fri hver morgen til diaréen ga seg. 

Jeg har prøvd å spise fiberrik mat med medisinene. Jeg har prøvd å ikke spise noe som helst. Prøvd å drikke vann. Prøvd å spise frukt eller bare proteiner. Prøvd å spise glutenfritt, prøvd alt mulig. Nå har det gått to måneder på medisiner og det eneste som er bedre ift diaréen er at jeg har lært å tilpasse morgenen etter den så jeg ikke plutselig befinner meg langt fra toaletter. 

Hva kan jeg gjøre? Finnes det noe naturlig jeg kan få i meg for dette? Vil helst unngå enda fler medisiner… Men om noen har få virkninger kan jeg vurdere det. 

Anonymkode: 61e66...9a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...